تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818895366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فتواي رهبر معظم انقلاب در مورد فيس‌بوك/ واكنش فرناندا ليما به اعتراض فيس‌بوكي ايرانيان/ انتقاد هاشمي رفسنجاني از غيبت روحاني


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: فتواي رهبر معظم انقلاب در مورد فيس‌بوك/ واكنش "فرناندا ليما" به اعتراض فيس‌بوكي ايرانيان/ انتقاد هاشمي رفسنجاني از غيبت روحاني
فتواي رهبر معظم انقلاب براي فيس‌بوك، دولت ساختمان‌هايش را ۹۷ ميليارد تومان اجاره مي‌دهد، انتقاد هاشمي رفسنجاني از غيبت روحاني، كاركنان تابناك اعتصاب كردند، واكنش "فرناندا ليما" به اعتراض فيس‌بوكي ايرانيان، اعتراض نماينده پارلمان مكزيك با با برهنه شدن! و ... از جمله اخبار جذاب بسته خبري امروز است.
به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران؛ هر روز شاهد توليد حجم گسترده‌اي از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاري‌ها و پايگاه‌هاي خبري هستيم كه رصد تمام اين اخبار براي مخاطبان در گرو صرف وقت بالايي است و البته از حوصله آنها نيز خارج؛ براي تسهيل در مرور اين اخبار، تلاش داريم گزيده‌اي از اخبار سياسي هر روز كه در فضاي مجازي منتشر مي‌شود را در قالب يك بسته خبري در اختيار مخاطبان قرار دهيم.

دولت ساختمان‌هايش را ۹۷ ميليارد تومان اجاره مي‌دهد

در لايحه بودجه سال 93 كل كشور آمده است، دولت مي‌تواند امكانات، اماكن و فضاهاي آموزشي، فرهنگي، هنري و ورزشي كليه دستگاه‌هاي اجرايي را در سال آينده اجاره بدهد و تا 97 ميليارد و 400 ميليون تومان از اين محل درآمد كسب كند.

به گزارش تسنيم، البته اجاره ساختمان‌ها و اراضي دولتي موضوع جديدي نيست و دولت‌هاي گذشته نيز از اين محل كسب درآمد مي‌كردند، درآمد دولت از محل اجاره ساختمان‌ها و اراضي دولتي در بودجه سال 92 بيش از 60 ميليارد تومان بوده است كه اين رقم براي سال 93 بيش از 61 درصد رشد خواهد داشت.

فتواي رهبر معظم انقلاب براي فيس‌بوك

ايرنا/اين روزها بحث بر سر رفع فيلتر از شبكه اجتماعي فيسبوك و يا ممنوعيت آن زبانزد مردم و محافل ايران است. عده‌اي استفاده از آن را جرم مي‌دانند و عده‌اي ديگر مي‌گويند قانون مشخصي درباره آن وجود ندارد. اينك شايسته است در اين زمينه به فتواي رهبر معظم انقلاب اسلامي و مراجع تقليد رجوعي دوباره داشته باشيم. متن پرسش از حضرت "آيت‌الله خامنه‌اي" رهبر معظم انقلاب و پاسخ معظم له را همراه با توضيح بخش اسلامي سايت در ذيل آمده است:

"بسم‌الله الرحمن الرحيم، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، با سلام و احترام، با توجه به اينكه وب‌سايت فيس‌بوك در ايران فيلتر شده است، آيا ورود به چنين سايتي صرفا براي ارتباط با دوستان و بدون هيچ فعاليت سوء عليه منافع ملي جمهوري اسلامي اشكال دارد؟ با تشكر"

متن جواب: "باسمه تعالي، سلام عليكم و رحمة‌الله و بركاته، به طور كلي اگر مستلزم مفسده (مانند ترويج فساد، نشر اكاذيب و مطالب باطل) بوده و يا خوف ارتكاب گناه باشد و يا موجب تقويت دشمنان اسلام و مسلمين شود، جايز نيست والا مانعي ندارد. موفق و مؤيد باشيد."

توضيح بخش احكام اسلامي: حكم بالا در شكل فتوا بيان شده است يعني تشخيص مصداق به عهده مكلف گذاشته شده است و تنها به بيان حكم كلي بيان شده است؛ تشخيص اينكه آيا اين شرايط در مورد فعاليت در فيس‌بوك صادق مي‌باشد يا خير به عهده مكلفين گذاشته شده است.

آية‌الله صافي گلپايگاني(دام‌ظله) نيز در پاسخ به اين سوال كه شبكه‌هاي مجازي، مثل فيس‌بوك چه حكمي دارد؟ اظهار داشتند كه به طوركلي استفاده از فضاهاي مجازي براي جهات مشروع و صحيح كه موجب فساد عقيده و اخلاق نشود بلكه بتوان از آن در جهت تبليغ و ترويج معارف ديني استفاده كرد مانعي ندارد بلكه مطلوب است، اما رفتن در سايت‌هايي كه باعث سست شدن عقيده و فساد اخلاق و يا ترويج باطل باشد، حرام است.

مۆمنين بايد در چنين فضاهايي كه افراد با اهداف متعددي فعاليت مي‌كنند و انديشه‌هاي گمراه‌كننده خود را تبليغ و ترويج مي‌نمايند، با همين وسائل و همين فضا، به شبهات آن‌ها پاسخ دهند و احكام اسلام و معارف اهل‌بيت عليهم‌السلام را به همگان، ابلاغ نمايند و در اين خصوص از علماء اعلام و اهل تخصص در كلام كمك بگيرند.

عكسي كه جرقه انقلاب مشروطه را زد

"موسيو نوز بلژيكي" در لباسي شبيه به لباس روحانيت در تهران در وسط تصوير مشاهده مي‌شود، انتشار اين عكس در تهران يكي از جرقه‌هاي انقلاب مشروطه بود كه نهايتا در سال 1285 شمسي به پيروزي رسيد.

اين آرزوي امام خميني (ره) محقق شد يا نشد؟

به گزارش آينده، امام خميني در صحيفه نور جلد5 صفحه 532 نوشته‌اند: ما اميدواريم كه ايران اولين كشوري باشد كه كوچكترين فرد ايراني بتواند آزادانه وبدون وجود كمترين خطر به بالاترين مقام حكومتي انتقاد كند و از او در مورد اعمالش توضيح بخواهد.

ممنوعيت حجاب در مدارس كشور اسلامي كوزوو

عاطفه جاهجاگا رئيس‌جمهوري ليبرال كوزوو در اقدامي عجيب حجاب در مدارس اين كشور مسلمان‌نشين را ممنوع اعلام كرد. پس از آنكه "عاطفه جاهجاگا (ATIFETE JAHJAGA)" رئيس‌جمهور كشور تازه ‌استقلال‌ يافته كوزوو اعلام كرد ادامه تحصيل دختران مسلمان با حجاب اسلامي در دبيرستان‌هاي دولتي اين كشور ممنوع است، تعداد زيادي از خانواده‌هاي مسلمان اين كشور نسبت به اين دستورالعمل اعتراض كردند.

به گزارش ابنا، در اين ميان،‌ دانش‌آموزان دختر مسلمان كوزوويي كه بيشترين ضرر را از اين دستور‌العمل مي‌برند،‌ با تعطيل كردن كلاس‌هاي درس و تجمع در برابر وزارت آموزش و پرورش،‌ خواهان آزادي حجاب براي دختران مسلمان شدند و در اين تجمع كه دختران دانشجو نيز به كمك دانش‌آموزان آمده بودند، معترضان پلاكاردهايي در دست داشتند كه در آن خطاب به مسئولان آموزش و پرورش نوشته شده بود: "آنچه در سر مي‌رود مهم است؛ نه آنچه بر سر قرار مي‌گيرد" كه نشان‌دهنده اعراض اين دانش‌آموزان به محتواي ضعيف كتب درسي نيز بود.

كمپين انتخاباتي دكتر عارف در جمع عكس‌هاي برتر تايم

مجله آمريكايي تايم در آلبومي منتخب از بهترين عكس‌هاي سال 2013 خود عكسي را نيز از ايام انتخابات خرداد ماه سال جاري در ايران انتخاب كرده است.

به گزارش عصرايران، اين عكس در روز 10 ژوئن 2013 (20 خرداد 1392) و در جريان كمپين انتخاباتي دكتر عارف يكي از هشت نامزد انتخابات رياست‌جمهوري سال1392 در تهران گرفته شده است.(سالن حجاب)

ديدار هيئت اعزامي از اتحاديه اروپا با متهمين فتنه 88 در تهران

هيئتي چند نفره از اتحاديه اروپا در اولين روز ورود خود به ايران با "نسرين ستوده" وكيل مدافع عناصر ضد انقلاب و "جعفر پناهي" از متهمين در فتنه سال 88 ديداري به صورت كاملا آزاد كردند.

به گزارش انقلاب، هيئتي بلند پايه از اتحاديه اروپا كه براي ديدارهاي چند روزه با مقامات ايراني به ايران سفر كرده‌اند در بدو ورودشان به ديدار اين دو رفته و وضعيت حقوق بشر در ايران را از اين دو جويا شدند! نسرين ستوده و جعفر پناهي هم در اين ديدار به سياه‌نمايي اوضاع ايران پرداخته و شرايط كشور را بحراني اعلام كرده‌اند.

اين هيئت بلند پايه اروپايي قرار است در تهران با مسئولين و مقامات ايراني به رايزني و تبادل نظر بپردازند، اما ظاهرا ماموريتي پنهاني را از طرف شيرين عبادي كه ارتباط نزديكي با آنها دارد را پيگيري مي‌كنند. پس از اين ديدار اين دو با خوشحالي و سرور اين خبر را منتشر كرده‌اند.

تصويري از گواهي پزشكي اعدام صدام

انتقاد آيت‌الله هاشمي از غيبت روحاني؟

يك سايت خبري مدعي شد كه در جلسه اخير مجمع تشخيص مصلحت نظام، آيت‌الله هاشمي رفسنجاني نسبت به غيبت حسن روحاني در جلسات مجمع اظهار ناراحتي كرده است.

سايت مشرق نوشت: "زماني كه مجيد انصاري خواستار نگهداري بندي از اقتصاد مقاومتي براي دريافت نظر رئيس‌جمهور شد، هاشمي در پاسخ وي گفت: ما ديگر نمي‌توانيم صبر كنيم. چرا آقاي روحاني دو هفته نيامده‌اند و امروز بيرون جلسه مي‌گذارند؟ چرا جلسه مجمع را نمي‌آيند؟

روحاني شنبه هفته گذشته در مراسم 16 آذر دانشگاه شهيد بهشتي شركت كرده بود".

ديدار مهدي خزعلي با پدر

كاركنان تابناك اعتصاب كردند

سايت روزنامه تابناك به دليلي پاره معوقات مالي تا اطلاع ثانوي تعطيل شده است.

به گزارش پيام نو، بنا بر برخي شنيده‌ها كاركنان وبسايت تابناك به دليل پاره‌اي معوقات مالي اقدام به مسدود نمودن وبسايت روزنامه تابناك وابسته به محسن رضايي كردند. كاربران با رفتن به آدرس http://www.tabnakdaily.ir با اين نگاشته روبرو مي‌شوند: "اين پايگاه به دليل اعتصاب كارمندان بخش وبسايت روزنامه تابناك تا اطلاع ثانوي تعطيل مي‌باشد".

"آينه خيال" به دليل انعكاس مطلوب اقدامات

به گزارش روز نو، اين تصوير به دليل "انعكاس مطلوب" اقدامات منتشر شده است.

كدام عضو دولت مي‌تواند براي مردم وصيتنامه بنويسد؟

يكي از اعضاي دولت يازدهم كه رياست يك دفتر ثبت و اسناد را برعهده دارد، هر روز هنگام ظهر مجبور است يكي دو ساعت دولت را ترك و به دفترخانه خود برود و اسناد موجود را امضا و مجددا به دولت برگردد.

به گزارش پارسينه، طبق قانون، اسناد دفترخانه‌ها تنها با امضاي رئيس دفترخانه اعتبار قانوني دارد؛ دفاتر اسناد رسمي ملزم به تنظيم تمام عقود و ايقاعات شرعي و قانوني از جمله وصيتنامه هستند.

بازي پدر- فرزندي در ساحل غزه

عصرايران منتشر كرد، سختي زندگي در سرماي زمستاني براي آورگان سوري در اردوگاهي در مرز لبنان

بازي پدر- فرزندي در ساحل غزه

واكنش "فرناندا ليما" به اعتراض فيس‌بوكي ايرانيان

فرناندا ليما مجري برزيلي برنامه قرعه كشي جام جهاني 2014 كه صفحه فيسبوكش مورد حمله شديد ايرانيان قرار گرفته بود در گفتگو با فرانس24 عنوان كرد: هر فردي محصول فرهنگي است كه در آن زندگي مي‌كند. او افزود كه در مورد مردم ايران بايد بگويم، نظر من به خاطر كامنت‌هاي توهين‌آميز نسبت به آن‌ها تغيير نكرده است. من هم‌چنان به فرهنگ و همه انسان‌ها احترام مي‌گذارم.

به گزارش انتخاب، اين مدل و مجري معروف بزريلي تصريح كرد: من فارغ‌التحصيل رشته روزنامه‌نگاري هستم و 15 سال است كه در رسانه‌ها مشغول به كارم، در نتيجه معتقدم آماده مجري‌گري چنين برنامه‌هايي هستم. من بسيار خوشحال بودم كه مجري‌گري برنامه بين‌المللي ديگري را بر عهده داشتم. برنامه‌اي كه در سرتاسر جهان به نمايش در مي‌آيد و كار من بيشتر ديده مي‌شود. اين برنامه به نوعي به رسميت شناختن توانايي‌هاي من بعد از سال‌ها تلاش در اين زمينه بود و البته فرصتي براي به چالش كشيدن خودم.

وي اضافه كرد: زماني كه از من خواسته شد تا مجري برنامه باشم، همچنين از من خواسته شد تا لباسي طلايي رنگ بپوشم كه تا زانوي من بود، لباسي كه به نوعي مناسب آب و هواي "باهيا" هم بود و من لباسي را پوشيدم كه از من خواسته شد. من يك حرفه‌اي هستم و آنچه را كه عرف است دنبال مي‌كنم. نه من و نه هيچ كس ديگري در اين برنامه فكر نمي‌كرد چنين اتفاقي رخ دهد و گرنه، معتقدم مي‌شد تيپ و ظاهر ديگري نيز انتخاب شود.

مجري مراسم قرعه كشي جام جهاني برزيل افزود: من در مورد حملات و عذرخواهي‌ها شنيدم، البته شبكه‌هاي اجتماعي را خيلي دنبال نكردم. هر فردي محصول فرهنگي است كه در آن زندگي مي‌كند در نتيجه من همانگونه كه يك زن غربي در يك برنامه عظيم بين‌المللي لباس مي‌پوشد، لباس پوشيدم. باهيا هم جايي است كه دماي هواي آن غالبا بالا است.

وي گفت: من انتظار ندارم مورد عشق و علاقه همه قرار بگيرم، اما تلاش مي‌كنم عاشق همه باشم و هر روز انسان بهتري نسبت به گذشته شوم. فرهنگ‌هاي مختلف و نقطه نظرات متفاوت هميشه زمينه‌اي براي گفتگو بين انسان‌هاست، گفتگو و مناظره پديده‌اي "سلامت" است اما خشونت هيچ‌گاه اينگونه نخواهد بود. من مي‌خواهم بگويم به خاطر تمام اتفاقاتي كه افتاده متاسفم. من به هيچ وجه قصد نداشتم هيچ كشور، فرهنگ و يا مردمي را به هر شكلي مورد حمله و بي احترامي قرار دهم. من به هيچ‌وجه قصد نداشتم باعث نوعي از جنجال و يا رفتار خجالت‌آور شوم.

وي گفت: من اطمينان مي‌دهم كه اين اتفاق را به عنوان يك درس ياد خواهم گرفت و در انتخاب لباس برنامه "توپ طلا" آن را در نظر خواهم داشت تا همه بتوانند آن را تماشا كنند.

"فرگام" نام ميمون فضانورد ايراني به چه معناست؟

دومين ميمون فضانورد با نام فرگام كه توسط كاوشگر ايراني به فضا پرتاپ شده بود سالم به زمين بازگشت .

به گزارش جهان، فرگام يك نام ايراني است كه از دو كلمه فرگام تشكيل شده و به معناي فرخنده پي، داراي قدم نيك و خوش قدم آمده است.

من مسلمانم، به وطنم تجاوز كن و مرا بكش!

جهان حقوق و آ‍زادي هر دختري ايجاب مي‌كند كه به دانشگاه برود و هر چه را دلش مي‌خواهد مي‌تواند بپوشد اما دختر با حجاب مسلمان از ورود به دانشگاه منع مي‌شود.

اگر شخصي جان خود را بخاطر نجات ديگران به خطر اندازد شجاع و دلير خوانده مي‌شود و همه جامعه او را محترم مي‌شمارند اما اگر فلسطيني باشد و سعي كند فرزندش يا برادرش را نجات دهد تا مبادا دستش بشكند يا از مادرش دفاع كند تا كه مورد تجاوز قرار نگيرد يا از منزلش دفاع كند تا كه ويران نشود به او تروريست مي‌گويند.

وقتي كسي ماشين خوبي را به شيوه نادرستي براند كسي ماشين را مقصر نمي‌داند اما اگر مسلماني خطا كند يا درست برخورد نكند مردم ما مي‌گويند اسلام مقصر است!!

هر مشكلي كه پيش آيد ما انواع راه‌حل‌ها را مي‌پذيريم اما اگر اسلام راه‌حل نشان دهد حتي حاضر نيستيم به آن نگاه كنيم.
من مسلمانم مرا بكش وآن را هزينه هاي تحميلي (اضافي) نام بگذار

دارائيم را غارت كن، به وطنم تجاوز كن، راهبرم را تو تعيين كن ونام آن را دمكراسي بگذار.

كري از ايران خواست جاسوس سيا را آزاد كند

الف نوشت: جان كري، وزير خارجۀ آمريكا در سفارت اين كشور در اراضي اشغالي در اظهارنظري كوتاه دربارۀ رابرت لوينسون از ايران خواست وي را آزاد كند.

روز جمعه جان كري در سفارت آمريكا در اراضي اشغالي از مقامات ايران درخواست كرد كه لوينسون را آزاد كنند. وي در فيلم كوتاهي كه خبرگزاري رويترز آن را منتشر كرده مي‌گويد: دربارۀ شرايط و يا موقعيت لوينسون و يا هر موضوع ديگري در اين رابطه اظهارنظري ندارم، اما دربارۀ رفت و آمدهاي وي اين مسئله را تا اندازه‌اي پيگيري كرديم. من شخصاً در مذاكرات‌مان با ايراني‌ها اين مسئله را دنبال كردم و تلاش مي‌كنيم در مذاكرات آينده مسئلۀ آزادي و بازگشت وي به آمريكا را دنبال كنيم.

براي ديدن فيلم اينجا كليك كنيد.

اعتراض عجيب به گران شدن بليت مترو

شهروندان شهر مكزيكو سيتي روز گذشته در اقدامي هماهنگ با هم به جاي خريد بليت مترو از روي "گيت‌هاي بليت ايستگاه‌هاي قطار شهري" رد شدند تا اين گونه اعتراض خود به افزايش قيمت بليت‌ها را نشان دهند و عكس زير ايستگاه مترو "گواترو كامينوس" در شهر مكزيكوسيتي را نشان مي‌دهد.

به گزارش عصرايران، افزايش قيمت بليت قطار شهري مكزيكو سيتي از روز گذشته اعمال شد و طي آن قيمت بليت از 3 "پزو" به 5 پزو افزايش يافت. اين رقم افزايش حدود 450 تومان مي‌شود. از اين رو شهروندان مخالف افزايش قيمت بليت مترو روز گذشته براي نشان دادن اعتراض خود به اين افزايش قيمت، تصميم گرفتند به جاي خريد بليت با قيمت جديد، از روي گيت‌هاي ورودي به شكل تصوير زير عبور كنند.

حمايت مالي منافقين از برخي رسانه‌هاي عراقي

يك مقام آگاه دستگاه امنيتي جمهوري اسلامي از حمايت مالي گروهك تروريستي منافقين از برخي رسانه‌هاي ديداري، شنيداري و نوشتاري عراق خبر داد.

اين مقام آگاه امنيتي كه خواست نامش فاش نشود، در گفتگو با ايرنا گفت: گروهك تروريستي منافقين براي انعكاس اخبار سراسر فريب خود در منطقه از برخي شبكه‌هاي تلويزيوني عراقي حمايت مالي مي‌كنند.

وي توضيح داد: همچنين اين گروهك تروريستي در اقدام هماهنگ به منظور جذب و سازماندهي نيروهاي جديد و خوراك‌‌دهي تبليغاتي به هواداران خود در عراق و برخي كشورهاي عربي از رسانه‌هاي مكتوب و نوشتاري عراقي نيز با پرداخت مبالغ قابل توجه حمايت مالي مي‌كند. اين مقام امنيتي اضافه كرد كه در اين خصوص اداره ارتباطات و رسانه‌هاي عراق طي بيانيه‌اي اعلام كرده است حق لغو اين مجوزها را دارد زيرا اين رسانه‌ها ناقض امنيت ملي عراق هستند.

اعدام جاسوس رژيم صهيونيستي در لبنان

يك دادگاه نظامي در بيروت روز جمعه با صدور حكمي يك پزشك لبناني را به اتهام جاسوسي براي رژيم صهيونيستي به 10 سال زندان و برادر وي را به اعدام محكوم كرد.

به گزارش بولتن، به نقل از خبرگزاري يونايتدپرس، بر اساس حكم دادگاه، "فاروق شقير" به اتهام جاسوسي براي اسرائيل به 10 سال زندان و برادرش "زهير" نيز به اتهام مشابه به طور غيابي به اعدام محكوم شدند.

براساس اين گزارش، حكم صادره عليه فاروق در دادگاه استنياف نظامي قابل تجديدنظر است اما درباره حكم صادره عليه برادرش زهير، در صورتي كه او خود را به دادگاه نظامي معرفي كند مي‌تواند اعاده دادرسي داشته باشد.

جمهوريت/ روز باراني باراك اوباما و همسرش

اعتراض نماينده پارلمان مكزيك با با برهنه شدن!

آنتونيو گارسيا نماينده حزب چپگراي "انقلاب دموكراتيك" مكزيك در جلسه پارلمان و به هنگام سخنراني عليه لايحه خصوصي‌سازي صنايع نفت لباس‌هاي خود را از تن در آورد.

به گزارش عصر‌ ايران، اين اقدام در مخالفت با لايحه خصوصي‌سازي صنعت نفت و تصميم دولت مكزيك به عقد قرارداد با شركت‌هاي نفتي خارجي انجام شد. نمايندگان حزب انقلاب دموكراتيك، تصويب
اين لايحه را به معناي غارت ملت مكزيك در برابر هجوم شركت‌هاي نفتي خارجي مي‌دانند.

دولت مكزيك تصميم گرفته است با اين لايحه صنايع نفت مكزيك را پس از 70 سال خصوصي كند.

اينجا محل زندان كروبي است

سايت‌هاي معاند در اقدامي هماهنگ تصاويري از يك خانه ويلايي و اشرافي منتشر كرده‌اند و مدعي‌ شده‌اند كه مهدي كروبي از سران فتنه 88 در اين محل زنداني است!

به گزارش انقلاب، خانه‌اي كه بسيار مجلل و بزرگ است و هر نوع وسايل نياز فراهم است واقعا هم زندان است، محلي كه براي كسي كه امنيت يك ملت را به خطر انداخت و قصد وطن‌فروشي داشت و خيانت اما با رافت اسلامي مورد بخشش قرار گرفت و اكنون در اين خانه مجلل و اشرافي زنداني است.

انتهاي پيام/

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن