تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819509920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارش گزارش مي‌دهداينبار برف يك متري به سراغ ورزقاني‌ها آمد + تصاوير


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارش گزارش مي‌دهداينبار برف يك متري به سراغ ورزقاني‌ها آمد + تصاوير
بارش برف يك متري در شهر زلزله‌زده ورزقان موجب مسدود شدن 120 روستا شده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از ورزقان، بارش سنگين برف كه از دو روز گذشته در اين شهرستان آغاز شده است با وجود تلاش شبانه روزي راهداران موجب مسدود 120 روستاي اين شهرستان شده است.

اهالي 120 روستاي ورزقان همچنان چشم انتظار برف‌روبي

اصغر محمودي رئيس اداره راه و شهرسازي ورزقان گفت: بارش سنگين برف در شهرستان ورزقان باعث قطعي ارتباط و تردد راه‌هاي 120 روستا به مركزشهر شده و كولاك شديد در روستاهاي جنگل‌نشين ارتفاع برف را بيش از 1.5 متر رسانده است.

وي افزود: با تلاش اكيپ راهداري ورزقان جاده ورزقان به تبريز، ورزقان به اهر و ورزقان به خاروانا هم‌اكنون باز شده ولي از 150 روستاي اين شهرستان تنها 30 روستا فعلا ارتباط به مركز شهرستان دارند.

محمودي افزود: اكيپ راهداري ورزقان شبانه روز در تلاشند تا در روزهاي آينده بقيه راه‌هاي ارتباطي روستاها را باز كنند.

تلاش‌هاي شبانه روزي اكيپ امدادي شبكه بهداشت مانع مرگ حتمي چندين بيمار در روستاهاي دورافتاده و جنگلي ورزقان شد.

در تماس تلفني از چندين روستا مبني بر رسيدن موعد زايمان مادران باردار و همچنين بيمار آپانديسيت با شبكه بهداشت ورزقان بلافاصله اكيپ امدادي به همراه اكيپ راهداري ورزقان به 3 روستا اعزام و بعد از 7 ساعت تلاش مضاعف در اين هواي برفي موفق به نجات اين عزيزان شدند.

مس سونگون و شهرداري تبريز به كمك ورزقاني‌ها رفتند

فرماندار شهرستان ورزقان نيز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ورزقان گفت: در حال حاضر 22 دستگاه انواع خودروهاي سنگين كه از طريق مجموعه‌هايي مانند مس سونگون، شهرداري تبريز تامين شده‌اند در حال برف‌روبي و باز كردن مسيرهاي تردد در شهرستان ورزقان هستند.

وي افزود: تمام مسيرهاي اصلي در شهرستان ورزقان از جمله مسير ورزقان به اهر، به تبريز، به خاروانا و سيه‌رود باز بوده و تردد در آنها امكانپذير است.

فروغي همچنين از باز بودن راه‌هاي روستايي كه در مسير راه‌هاي اصلي قرار دارند خبر داد و گفت: روستاهايي كه در مسيرهاي فرعي قرار دارند با مشكلاتي براي تردد مواجه هستند.

وي تداوم بارش را دليل اصلي مسدود بودن راه‌ها عنوان كرد و افزود: با توجه به اينكه بارش برف به شدت در منطقه ادامه دارد باز كردن مسير توام با مسدود شدن آن به دليل بارش‌ها است.

اين مقام مسئول از تلاش شبانه‌روزي نيروهاي امدادي در حوزه ماموريتش قدرداني كرد و گفت: با كوچك‌ترين تماس روستائيان، به خصوص در رابطه با مسائل درماني، نيروهاي امدادي و راهداري توان و نيروي خود را براي باز كردن مسير روستاي مزبور معطوف مي‌كنند تا در كمترين زمان امكان تردد و انتقال بيماران فراهم شود.

انتهاي پيام/60007/ع40

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن