تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818969935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشكيل كارگروه مشترك ايران خودرو و محيط زيست


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: تشكيل كارگروه مشترك ايران خودرو و محيط زيست
دستاوردهاي گروه صنعتي ايران خودرو در زمينه زيست محيطي از نظر دست اندركاران سازمان حفاظت از محيط زيست استان تهران به عنوان نشانه هايي اميد بخش ارزيابي شد. آن‌ها معتقدند اين گروه صنعتي با نگاه راهبردي؛ مسايل زيست محيطي را در اولويت تلاش هاي خود قرار داده است.

به گزارش روابط عمومي ايران خودرو در اين راستا مديركل سازمان حفاظت از محيط زيست استان تهران به همراه كارشناسان اين سازمان ضمن ديدار با دست اندركاران امور زيست محيطي گروه صنعتي ايران خودرو از تصفيه خانه مدرن صنعتي و نيز بخش هاي ديگري از جمله موتورسازي و مركز تحقيقات اين گروه بازديد كردند.

مديركل محيط زيست استان تهران پس از بازديد از بخش هاي مختلف گروه صنعتي ايران خودرو با بيان اين‌كه گروه صنعتي ايران خودرو تلاش هاي بسيار خوبي در راستاي اهداف زيست محيطي انجام داده، روند همكاري اين خودروساز با سازمان هايي مانند حفاظت از محيط زيست را بيش از هر زمان ديگري اميدبخش توصيف كرد و گفت: اين همان چيزي است كه به ما كمك مي كند تا با اعتماد به نفس بيش‌تري بتوانيم در خصوص ايجاد زمينه هايي مناسب براي هواي پاك برنامه ريزي كنيم.

دكتر محمد هادي حيدرزاده ادامه داد: در جريان بازديد ما از بخش هايي مانند موتورسازي و تصفيه خانه صنعتي به وضوح اين موضوع براي ما روشن شد كه ايران خودرو در راستاي هواي پاك برنامه هاي مدوني را در دستور كار خود قرار داده و ما مي توانيم در سايه تعامل و همكاري هاي متقابل به اين روند همكاري ابعاد بيش‌تري ببخشيم.

وي افزود: ما وضعيت را در ايران خودرو مطلوب ديديم و از نزديك شاهد بوديم كه تلاش هاي خوبي براي رعايت مسايل زيست محيطي در اين شركت صورت گرفته است و اين تلاش به ما اميدواري مي دهد تا آينده بهتري را انتظار داشته باشيم.

حيدر زاده تاكيد كرد: انتظار ما اين است كه دست اندركاران مسايل محيط زيست در ايران خودرو با مستند سازي فعاليت هايي كه انجام داده اند، روند فعاليت هاي خود را نهادينه كنند.

وي ادامه داد: يكي از دغدغه هاي ما اين بود كه در توليد خودرو به خصوص قواي محركه آن استاندارد يورو 4 رعايت شود كه در جريان بازديد از بخش هايي از موتورسازي ايران خودرو از نزديك شاهد بوديم كه توانمندي هاي فني و مهندسي اين شركت در پياده سازي اين استاندارد به كار گرفته شده است.

وي تصريح كرد: تشكيل يك كارگروه مشترك ايران خودرو و سازمان حفاظت از محيط زيست يكي از دستاوردهاي مهم ديدار امروز ما با مديران بخش هاي مربوطه در ايران خودرو است كه اين روند مي تواند مسايل و مشكلات موجود را با تعامل طرفين در صنعت خودرو برطرف كند.

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن