تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819871568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولين نه دولت روحاني به خاتمي؟!


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: اولين "نه" دولت روحاني به خاتمي؟!
مشكلات مربوط به اجازه خروج خاتمي از كشور از موانع پيش روي حضور او در مراسم يادبود ماندلا بود كه ظاهرا دولت در خصوص آن هيچ قدمي برنداشته است!
سرانجام پس از كش و قوس هايي كه در خصوص نام نماينده ايران براي حضور در مراسم بزرگداشت نلسون ماندلا ايجاد شده بود، سيدمحمد خاتمي برخلاف انتظار و تلاش بسياري از اصلاح طلبان تندرو به اين مراسم نرفت تا اولين "نه" دولت روحاني به خاتمي ثبت شود.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ، در روزهاي گذشته و بعد از درگذشت نلسون ماندلا گروهي از اصلاح طلبان تلاش فراواني به خرج دادند (اينجا) تا حسن روحاني، سيدمحمد خاتمي را از طرف ايران به آفريقاي جنوبي بفرستد اما سكوت دولت (اينجا) در قبال اين درخواست سرانجام با انتخاب محمد شريعتمداري براي سفر به آفريقاي جنوبي تكميل شد.

گفته مي شود مشكلات اجازه خروج خاتمي از كشور نيز از موانع پيش روي تحقق اين خواسته بود كه ظاهرا دولت در خصوص آن هيچ قدمي برنداشته است!

رفتار دولت از سكوت در مقابل درخواست مذكور گرفته تا بي تحركي محض در عمل به اين خواسته، به زبان بي زباني يك "نه" بزرگ به خاتمي و اصلاح طلبان تندرو به شمار مي رود.

گفتني است اصلاح طلبان تندرو در موارد متعددي تلاش كرده اند تا دولت يازدهم را وامدار خود بدانند و از همين رو لحن طرح مطالبات آنها در روزهاي اخير شكل صريح تر بي پرده تري به خود گرفته تا جايي كه ادبيات به كار رفته در نامه هفته گذشته تعدادي از اصلاح طلبان به روحاني كه در آن از روحاني خواسته بودند تا "مصرانه" از خاتمي درخواست كند تا در مراسم يادبود نلسون ماندلا شركت كند، باعث تعجب بسياري از شخصيت هاي سياسي شد و واكنش هاي متعددي را به دنبال داشت.
منبع: صراط

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن