تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رضاى خدا به خشم مردم جويد، خداوند از او خشنود شود و مردم را از او خشنود ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814739729




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تذكر استانداري تهران به شوراها از دخالت نابجا در امور شهرد‌اري‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: تذكر استانداري تهران به شوراها از دخالت نابجا در امور شهرد‌اري‌ها
معاون عمراني استانداري تهران گفت: حركت در چارچوب قانون يك ضرورت است و شوراها از دخالت نابجا در امور اجرايي شهر‌داريها و در مو‌اردي همچون جذب نيرو و استخدام ها پرهيز نمايند.
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، مهندس كريمي معاون عمراني استانداري تهران در مراسم گردهمايي شوراهاي شهر ملا‌رد، قدس و شهريار كه با حضور جمعي از مسئولين استاني، محلي و شهرستاني، در فرهنگسراي الغد‌ير و به ميزباني شهرداري شهريار برگزار شد ضمن اشاره به نقش جلسات اينچنيني‌ در همفكري و تبادل تجربه هرچه بيشتر اظهار داشت: حركت در چارچوب قانون يك ضرورت است و شوراها نيز همواره اين نكته را مد نظر قرار دهند كه از دخالت نابجا در امور اجرايي شهر‌داريها و در مو‌اردي همچون جذب نيرو و استخدام ها پرهيز نمايند.

وي در ادامه با تشريح ديگر دستور‌ كارهاي اولويت دار مجموعه مديريت شهري تصريح كرد: مقابله با ساخت و سازهاي غير مجاز، پاكسازي و ساماندهي زباله هاي ساختماني به عنوان يكي از پديده هاي نامطلوب و نوظهور در‌استان تهران مورد توجه جدي قرار گيرد.

كريمي در ادامه با اشاره به كاركرد كميته حل اختلاف در هنگام بروز تخلف و نارسايي خاطر نشان كرد: اميد آن داريم با قانون مند‌ي، همدلي و همياري مضاعف كميته حل اختلاف در زمره كم كار‌ترين كميته ها در تشكيلات استانداري قرارگيرد.

استان تهران پايين ترين سطح بودجه را دارا است

در ادامه اين مراسم گروسي نماينده مردم شهريار، ملا‌رد و قدس در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: در عرصه مديريت شهري، شوراي شهر ظرفيت ويژه اي محسوب مي شود و مثابه اتاق فكري براي شهرداري عمل مي كند.

وي در ادامه با تاكيد بر ضرورت افزايش جلسات هم انديشي در بين مسئولين شهرستان تصريح كرد: جلسات اينچنيني نقش حائز اهميتي را در كاهش مشكلات ايفا مي نمايد زيرا نتايج حاصله از فرآيند انتقال تجربيات توفيقات مضا‌عفي را براي مسئولين و شهروندان به همراه خواهد داشت.

گروسي در ادامه با بيان محدوديت هاي موجود در بودجه استان تهران اظهار داشت: با چنين وضعيتي پروژه هاي عمراني در استان تهران آن طور كه بايد پيش نخواهد رفت زيرا پايين ترين سطح بودجه براي استان تهران است.

وي در ادامه با اشاره به مذاكرات هسته اي تصريح كرد: حداقل فايده اين مذاكرات شكسته شدن اجماع جهاني عليه ايران است و اميد آن مي رود با تدبير و اميد مشكلات به حداقل ممكن كاهش پيدا نمايد.

اولويت بندي پروژه هاي عمراني با در لحاظ نمودن نظر مردم

هادي زاده فرماندار شهريار در ادامه اين مراسم ضمن اشاره به گستردگي شهرستان شهريار تصريح كرد: انتظار مردم از مسئولين وحدت و همدلي است و به فضل الهي آرامش و فضاي خوبي در بين مديران و شهروندان جاري و ساري است و حفظ و دوام چنين وضعيتي يك ضرورت جدي محسوب مي شود.

وي در پايان با تاكيد بر ضرورت اجراي بي كم و كاست قوانين و آئين نامه ها خاطر نشان كرد: لزوم نگاه عادلانه در جمع بندي پروژه هاي عمراني و شهري يك اصل سازنده است و مسئولين توجه ويژه اي را به لحاظ نمودن نظر مردم در اولويت بندي پروژه هاي عمراني مبذول دارند.

گفتني است، در پايان اين مراسم كلاسهاي آموزشي براي اعضاي شوراهاي شهر شهريار،‌ملارد و قدس با هدف توجيه ، آموزش و هماهنگي بين اعضاي شوراي و مسئولين برگزار شد.

انتهاي پيام /

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن