تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بسم اللّه‏ را قرائت كنى، فرشتگان، تا بهشت تو را حفظ مى‏كنند و آن شفاى هر در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802692296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خروج وا حدهاي آبكاري از شهر تهران/ پاكسازي كامل ناصر خسرو تا پايان سال 92


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: خروج وا حدهاي آبكاري از شهر تهران/ پاكسازي كامل ناصر خسرو تا پايان سال 92
مدير عامل شركت ساماندهي مشاغل شهر تهران از خروج واحد هاي آبكاري صنعتي از شهر تهران خبر داد و گفت: در تهران در حدود 790 واحد آبكاري وجود دارد كه تنها در حدود 240 واحد از آنها داراي جواز و پروانه كسب هستند.

به گزارش خبرگزاري مهر ،مدير عامل شركت ساماندهي مشاغل شهر تهران در جلسه مشترك كميسيون سلامت و محيط زيست و خدمات شهري شورا با معاون خدمات شهري شهرداري تهران با ارائه گزارشي از عملكرد اين شركت از خروج واحد هاي آبكاري صنعتي از شهر تهران خبر داد.

رضا قديمي در اين ارتباط گفت: آنچه كه در سرلوحه اقدامات اين شركت قرار گرفته است پاكسازي و انتقال كامل شيمياي فروشان از خيابان ناصر خسرو تا پايان سال 92 است كه اين امر با جديت دنبال مي شود. همچنين خروج واحد هاي آبكاري كه در اولويت برنامه هاي ما قرار دارد.

وي در تشريح اين امر تصريح كرد: هم اكنون در تهران در حدود 790 واحد آبكاري وجود دارد كه تنها در حدود 240 واحد از آنها داراي جواز و پروانه كسب هستند .

وي در ادامه افزود: انتقال اين واحد ها در دستور كار قرار گرفته و در صورت عدم انتقال، واحد ها پلمپ خواهند شد.

قديمي ياد آور شد : آنچه كه داراي اهميت است اين خواهد بود كه انتقال صنوف بايد با ارتقا و استفاده از ابزار هاي نوين صورت گيرد و اين طور نباشد با انتقال صنوف آلودگي هم منتقل شود.

وي همچنين به ساماندهي اتحاديه ها حمل و نقل بار و مراكز خريد و فروش خودرو اشاره كرد و خاطرنشان ساخت :از جمله اقدامات ديگر ما ساماندهي اتحاديه هاي حمل و نقل بار به ويژه در محدوده ميدان شوش خواهد بود كه قرار است در زميني به مساحت 300 هكتار در قعات 5000 متري در آراد كوه ساماندهي شوند.

وي ادامه داد: يكي ديگر از مشاغلي كه سبب مزاحمت براي شهروندان مي شود مراكز خريد و فروش خودرو است كه در اين حوزه تا به حال شهرداري تهران 5 مركز شهيد دوران ،خاوران،چيتگر ،شهيد سعيدي و شهيد رجاي را داير كرده و در صد هستيم تا از كسب افرادي كه به طور غير قانوني اقدام به سد معبر در محلات و مناطق به اسم نمايشگاه خودرو مي كنند جلوگيري كنيم.

محمد حقاني نايب رييس كميسيون محيط زيست ،سلامت و خدمات شهري نيز در اين ارتباط گفت: ما انتظار داريم با تشكيل كار گرو هاي تخصصي در حوزه خدمات شهري ،سلامت و نيز محيط زيست اقداماتي از قبلي ساماندهي مشاغل هر چه سريعتر انجام شود.

وي با اشاره به معضلاتي كه برخي مشاغل براي مردم شهر ايجاد مي كنند افزود: اقدامات غير كارشناسي سبب شد برخي مشاغل در داخل شهر ها شيوع پيدا كنند و امروزه شاهد هستيم اين مشاغل بر جاي جاي زندگي مردم اثر گذار هستند و باعث به وجود آمدن مشكلاتي براي آنان خواهند شد از اينرو ساماندهي اين صنوف كه البته بايد همراه با ارتقا مسائل ايمني ،سلامت و نيز زيست محيطي باشد بايد در دستور كار قرار گيرد.

حقاني ادامه داد : امروز نزديك به يك ميليون صنف در تهران داريم كه بايد ،انديشه هاي نو براي ساماندهي اين صنوف شكل گيرد.

وي با اشاره به مشاركت مردم تصريح كرد: يكي از اقدامات مهمي كه مي تواند در سامادندهي صنوف و يا خروج مشاغل مزاحم از شهر دخيل باشد مشاركت مردم و نيز اصناف است كه مي تواند سبب تسريع در اين روند شود. شهرداري هم بايد بستر لازم از طريق ايجاد فضاهاي قابل دسترسي براي مردم و نيز با اتخاذ تمهيدات خاص براي ايني شهروندان و همچنين حفظ محيط زيست را فراهم آورد.

وي در پايان ياد آور شد : من اعتقاد دارم كه مشاركت مردمي در راستاي اجراي سياست هاي اصل 44 قانون اساسي مي تواند در بهبود اين وضعيت ثمربخش باشد.

كد خبر: 2195071

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۳ - ۱۲:۳۶

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن