تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803041110




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قطعا دروغ نخواهم گفت/تغييرات در بدنه مديريتي كشور پس از هر انتخاباتي طبيعي است


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: قطعا دروغ نخواهم گفت/تغييرات در بدنه مديريتي كشور پس از هر انتخاباتي طبيعي است
به گزارش بازتاب آنلاين ، استاندار كردستان با بيان اينكه تغييرات در بدنه مديريتي كشور پس از هر انتخاباتي طبيعي است و فعالان سياسي استان اجازه دهند اين روند در فرصتي منطقي، بدون عجله و با ارزيابي صورت گيرد گفت: قطعا به مردم دروغ نخواهم گفت.
به گزارش بازتاب آنلاين ،عبدالمحمد زاهدي در ديدار با اعضاي ستاد انتخاباتي روحاني در استان كردستان كه شامگاه جمعه در سنندج برگزار شد، با اشاره به اينكه ملت ايران به گفتمان جديدي راي داده اند و انتظار تغيير دارند، افزود: تغيير مديران بايد هدفمند صورت گيرد و اين مساله نيز نياز به يك فرصت منطقي و تصميم گيري بدون عجله و با ارزيابي دارد.

به گفته وي افرادي كه همسو با دولت و گفتمان اعتدال باشند و بتوانند سياست هاي دولت را اجرا كنند، مي توانند در دولت يازدهم مدير باشند.

نماينده عالي دولت در كردستان در ادامه سخنان خود يكي از نيازهاي كردستان را توسعه دانست و اظهار كرد: مديران كردستان بايد نگاه توسعه اي و قدرت ريسك داشته باشند و تنها به ميز نچسبند و براي توسعه و پيشرفت استان تلاش نمايند.

وي گفت: جهت بكارگيري نيروهاي بومي در استان تمام توان خود را به كار مي برم و زمينه را براي بكارگيري نيروهاي استان در كشور نيز فراهم مي سازم كه بايد ابتدا زمينه آن را در داخل استان فراهم كنيم.

زاهدي به ماموريت هاي استاندار به عنوان نماينده عالي دولت اشاره كرد و با اشاره به اينكه ماموريت ما تنها كار اجرايي نيست، گفت: بايد ايده پردازي كنيم و ديدگاه هاي مديريتي را تغيير دهيم.

وي گفت: بنده با عوام فريبي اگر هم به نفع خودم باشد، مخالفم و اين خصلت بد را نمي پسندم.

وي حركت افراد غيربومي كه در كردستان مدير بوده اند و اقدام به پوشيدن لباس كردي كرده اند را تعبير به عوام فريبي كرد و گفت: اين اقدام را مردم به خوبي رصد كرده اند و مي دانند كه اين حركات عوام فريبي بوده است.

استاندار كردستان از اتخاذ شيوه هاي پوپوليستي در دولت گذشته نيز انتقاد كرد و گفت: ملت ما اعم از شهري و روستايي اقدامات عوام فريبانه و پوپوليستي را مشاهده كردند و با انتخاب گفتمان اعتدال آن حركات و ديدگاه ها را كنار گذاشتند.

زاهدي در ادامه با اشاره به اينكه يك مدير بايد بتواند مديريت كند، گفت: مدير بايد براي فكر كردن زمان بگذارد و فرصت براي فكر كردن داشته باشد و نبايد روشي در پيش بگيرد كه فرصت فكر كردن از وي را بگيرد.

وي با اشاره به اينكه همواره به مشورت معتقدم و از دوستان در استان نيز مشورت گرفته ام، گفت: ظرف چند روز اخير مطلع شدم آمارهايي كه در مورد استان داده مي شود، اشكال دارد.

وي با اشاره به اينكه مديران كنوني نرخ بيكاري در كردستان را 13 درصد اعلام كرده اند، گفت: من كه اينجا غريبه هستم آن را باور ندارم چه رسد به مردم استان كه از نزديك شاهد وضعيت بيكاري در استان هستند.

وي گفت: بنده قطعا به مردم دروغ نخواهم گفت، وعده بدون پشتوانه مالي به مردم نمي دهم، وعده كاري را كه نمي شود انجام داد را هم نخواهم داد.

نماينده عالي دولت در كردستان همچنين با اشاره به تعهدات دولت قبلي در قالب سفرهاي استاني، گفت: اكنون پروژه هاي نيمه تمام زيادي در استان وجود دارد كه اگر تمام بودجه استان را نيز صرف آن كنيم تا 16 سال ديگر به اتمام نمي رسد اما بايد اولويت بندي كنيم و براساس نيازهاي مردم، پروژه ها اعتبار اختصاص دهيم و آن را تكميل كنيم.

زاهدي با اشاره به كمبود اعتبارات دولت، گفت: اگر بخواهيم براي كل پروژه ها اعتبار بگذاريم بايد تمام اعتبارات استان را به اين پروژه ها اختصاص دهيم كه غير ممكن است.

وي با اشاره به كاهش بودجه امسال كشور به نسبت سال گذشته، گفت: دكتر روحاني آبرويش را گرو گذاشته و دولت تشكيل داده تا مشكلات كشور را برطرف كند.

وي با اشاره به واكنشها به بودجه امسال كشور نيز گفت: دكتر روحاني نمي خواست بودجه اي به مجلس ببرد كه محقق نشود از اين رو بودجه واقعي به مجلس برد.

وي از اعضاي ستاد انتخاباتي حسن روحاني در كردستان خواست تلاش كنند انتظارات مردم بالا نرود و اجازه دهند تا در يك مسير منطقي مسايل پيش برود.

وي اظهار اميدواري كرد با پيشرفت مذاكرات ايران با كشورهاي غربي گشايشي حاصل شود و بخشي از مشكلات كشور برطرف گردد.

زاهدي با اشاره به اينكه كل مشكلات كشور ما به تحريم بر نمي گردد، افزود: ضعف مديريتي از مشكلات اصلي كشور در دولت قبل بوده كه دولت يازدهم تلاش دارد اين ضعف را بر طرف سازد.

استاندار كردستان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينكه بعد از مراسم معارفه، اولين جلسه خود را با اعضاي ستاد دكتر روحاني در استان برگزار كردم، نقش اعضاي ستاد در شكل گيري گفتمان تدبير و اميد را مهم دانست.

زاهدي با اشاره به اينكه مردم كردستان با حضور حماسي خود در انتخابات دوم خرداد 76 و 22 خرداد 92 دو حماسه سياسي بزرگي رقم زدند، گفت: مردم كرد اهل سنت كردستان در اين دو انتخابات به روحاني شيعه راي دادند كه اين نشان از تشابه و اشتراك ديدگاه بين مردم اين منطقه با مردم ساير نقاط كشور دارد.

وي انتخابات سال 76، 84 و 88 رياست جمهوري را تقابل دو ديدگاه و جريان در كشور دانست و گفت: اما انتخابات رياست جمهوري امسال متفاوت از گذشته بود و همه جريان ها، ديدگاه و شخصيت ها را كنار هم قرار داد.

وي با اشاره به اينكه در اين دوره نگاه جديد با رويكرد اعتدالي در كشور شكل گرفت، افزود: اصلاح طلبان اصلاح طلب و اصولگرايان اصولگرا در اين دوره در كنار هم قرار گرفتند كه اين آغاز خوبي براي يك حركت اعتدالي در كشور است.

وي با اشاره به شعار دكتر روحاني مبني بر تدبير و اميد، گفت: اين شعار باتوجه به بي تدبيري هاي دولت گذشته انتخاب شد.

زاهدي اعتدال را يك راه و طريقت دانست و ريشه آن را در عدالت دانست و گفت: متاسفانه در دولت گذشته كه شعار عدالت سر مي دادند عدالت تنها در حد شعار باقي ماند و پردرآمدترين دولت بعد از انقلاب اكنون بدهكارترين دولت است.

به گفته وي رويكرد اعتدالي در درون خود، قانونگرايي دارد و اين نشان مي دهد كه روح قانون بايد جاري و ساري باشد.

وي توزيع اعتبارات براساس چانه زني را عين بي عدالتي دانست و آن را مغاير قانون دانست و گفت: مبنا و اساس هر حركتي بايد قانون باشد.

وي برنامه ريزي و كار كارشناسي را مبناي كار دولت تدبير و اميد دانست و گفت: اين دولت باتجربه ترين دولت بعد از انقلاب است.

استاندار كردستان در بخش ديگري از سخنان خود به مطالبه مردم كردستان از دولت يازدهم در جهت انتخاب استاندار بومي اشاره كرد و گفت: بنده نيز با انتخاب فردي از ميان خود مردم استان به عنوان استاندار موافق بودم اما به دلايلي، بار اين مسووليت سنگين بر دوش بنده افتاد.

وي مردم كردستان را شايسته بهترين خدمتگزاري ها دانست و افزود: تجربه هاي مديريتي بنده بار من را سنگين كرده و تمام تلاش خود را در راستاي توسعه كردستان بكار مي بندم.

وي با اشاره به اينكه تجربه به تنهايي كافي نيست، از مردم، نخبگان و صاحب نظران خواست به وي كمك فكري و مشورتي دهند و اعلام كرد از نيروهاي بومي در پست هاي مديريتي استفاده مي كنم.

زاهدي به سفر رهبر معظم انقلاب به كردستان نيز اشاره كرد و با اشاره به فرهنگي ناميدن اين استان از سوي معظم له، گفت: اين نام نهادن شعار نيست چون كردستان خصوصيات استان فرهنگي را دارد.

وي كردستان را داراي غني ترين فرهنگ ايراني و قوم كرد را قوم اصيل آريايي دانست و تاكيد كرد به مباحث فرهنگي كردستان بايد توجه كرد.

وي با اشاره به اينكه توسعه استان مبناي كار بنده است، گفت: در كنار آن به مسايل فرهنگي نيز توجه ويژه اي دارم.

استاندار كردستان در بخش ديگري از سخنان خود، مردم را صاحب و باني اين نظام دانست و از انقلاب اسلامي ايران به عنوان مردمي ترين انقلاب دنيا نام برد و گفت: در ميان انقلاب هاي دنيا انقلاب ما استثنايي ترين انقلاب ضد استبدادي بود.

وي با اشاره به اينكه امام (ره) در تمام حركت هاي انقلاب بر مردم تكيه كرده بود، افزود: برگزاري رفراندوم هاي متعدد نشان از اعتقاد حضرت امام (ره) به نقش سرنوشت ساز مردم داشت.ك/3

نظر شما:
------------

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن