تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819050986




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار: امكانات راهداري متناسب با وسعت راه‌هاي چالدران نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: فرماندار: امكانات راهداري متناسب با وسعت راه‌هاي چالدران نيست
رئيس شوراي هماهنگي مديريت بحران شهرستان چالدران گفت: هيچ گونه تناسبي بين ماشين آلات راهداري و وسعت راه‌هاي اصلي و روستايي شهرستان چالدران وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه آذربايجان غربي، فرماندار شهرستان چالدران در جلسه اضطراري شوراي هماهنگي مديريت بحران اين شهرستان ضمن انتقاد از كمبود ماشين آلات راهداري اظهارداشت: با بارش سنگين برف و وزش شديد برف شاهد بروز كولاك در چالدران هستيم و تمام راه‌هاي روستايي شهرستان مسدود شده است.

وي افزود: عوامل راهداري بايد به صورت آماده باش هماهنگ با جمعيت هلال احمر، شبكه بهداشت و درمان و فرمانده انتظامي شهرستان در جهت بازگشايي مسيرهاي مسدود و همچنين تامين موادغذايي و امنيت جاده‌هاي مواصلاتي فعاليت داشته باشند.

قلي در ادامه تصريح كرد: ارتفاع برف در سطح شهر متجاوز از 60 سانتي متر و در ارتفاعات بيش از 130 سانتي‌متر مي‌باشد كه در نوع خود كم سابقه است.

فرماندار چالدران در پايان خاطرنشان ساخت: رانندگاني كه قصد تردد در مسيرهاي مواصلاتي به اين شهرستان را دارند حتماً ضمن رعايت نكات ايمني، اتومبيل خود را به سيستم گرمايشي و زنجير چرخ مجهز نمايند.

انتهاي پيام

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن