تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819614787




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موادي از لايحه اصلاح قانون تعاون بررسي شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: موادي از لايحه اصلاح قانون تعاون بررسي شد
در دومين نشست مشترك فراكسيون تعاون مجلس و اتاق تعاون ايران، طرح اصلاح قانون تعاون و حذف موادي از آن مورد بررسي قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار تعاون و اشتغال ايسنا، در اين نشست بررسي لايحه پيشنهادي دولت در خصوص اصلاح قانون تعاون در دستور كار قرار گرفت و برخي از تعاونگران حاضر در اين نشست به ارائه نظرات كارشناسي خود پرداختند و پيشنهاد اصلاح و حذف برخي از مواد لايحه را ارائه كردند.

حاضران جلسه با ماده يك طرح مبني بر حذف بند 3 ماده 25 قانون بخش تعاون و ماده 5 طرح مبني بر اصلاح ماده 48 موافقت كردند.

حذف ماده 8 طرح مبني بر تغيير عبارت هيات مديره به هيات رييسه، حذف ماده 9 طرح مبني بر اصلاح تبصره 2 ماده 59 قانون تعاون و حذف ماده 10 طرح مبني بر تغييرعنوان دبير به رييس از ديگر موادي بود كه مورد موافقت همگان قرار گرفت.

به گزارش ايسنا،‌ در نشست اول فراكسيون تعاون مجلس با برخي از فعالان حوزه تعاون، موادي از قانون بخش تعاوني اقتصاد جمهوري اسلامي ايران كه توسط كميسيون ويژه حمايت از توليد ملي و نظارت بر اجراي سياستهاي كلي اصل 44 قانون اساسي ارائه شده بود مورد بحث و بررسي قرار گرفت كه ديدگاههاي تعاونگران در تمامي مواد طرح اخذ و مقرر شد رياست فراكسيون تعاون مجلس مطالب ياد شده را در زمان بررسي اصلاح قانون در مجلس مد نظر قرار دهد.

با توجه به اقدام مجلس در مسكوت گذاشتن طرح قانون تعاون براي مدت يك ماه، فرصت بررسي بيشتر لايحه پيشنهادي دولت و طرح كميسيون ويژه مجلس فراهم شده و نشستهاي مشترك بين فراكسيون تعاون مجلس و اتاق تعاون در هفته هاي آتي به منظور بررسي مواد باقي مانده، لايحه ادامه خواهد داشت.

در دومين نشست مشترك اتاق تعاون ايران و اعضاي فراكسيون تعاون مجلس، تعدادي از دبيران اتاق‌هاي تعاون استاني، مديران عامل اتحاديه‌ها و روساي كميسيونهاي تخصصي اتاق حضور داشتند.

انتهاي پيام

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن