تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819633772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ديدار هيات پارلمان اروپا با نسرين ستوده و جعفر پناهي


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: ديدار هيات پارلمان اروپا با نسرين ستوده و جعفر پناهي
هيئت پارلماني اروپا در اولين روز ورود خود به ايران با نسرين ستوده حقوقدان ديدار كرد. وضعيت حقوق بشر در ايران محور اين ديدار بوده است. سفر قبلي هيئت به دليل عدم موافقت دولت ايران با چنين ديدارهايي لغو شده بود.

به گزارش دويچه وله، هيئت پارلماني اروپا كه براي ديداري چند روزه به ايران آمده است، در اولين روز ورود خود با نسرين ستوده وكيل دادگستري ديدار كرد.

رضا خندان، همسر نسرين ستوده با انتشار خبر ديدار هيئت اروپايي با همسرش نوشته است كه اين هيئت با جعفر پناهي نيز ديدار داشته است. او ولي جزئياتي بيشتري در باره اين ديدارها ذكر نكرده است.

سفر هيئت پارلماني اروپا به ايران براي پاييز سال گذشته برنامه‌ريزي شده بود، اما به دليل مخالف مقامات ايراني با درخواست ‎نمايندگان اروپا براي ديدار با جعفر پناهي و نسرين ستوده لغو شد.

جعفر پناهي و نسرين ستوده سال ۲۰۱۲ ميلادي برنده جايزه آزادي افكار ساخاروف از پارلمان اروپا شدند. نسرين ستوده در زماني كه قرار بود هيئت اروپايي به ايران برود هنوز در زندان بود.

هيئت اروپايي ۶ روز در ايران اقامت خواهد داشت. ديدارهاي اين هيئت با مقام‌هاي دولتي ايران از روز شنبه آغاز خواهد شد. ديدار با علي لاريجاني، رئيس مجلس و علاءالدين بروجردي، رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در دستور كار هيئت قرار دارد.

در همين حال سفر هيئتي از نمايندگان پارلمان فرانسه از حزب "اتحاد دموكراتيك" با گرايش راست ميانه به سرپرستي ژان لويي بولو كه قرار بود روز شنبه (۱۳ دسامبر) به طور جداگانه وارد تهران شود، به تاخير افتاده است. بولو گفته است كه براي تدارك اين سفر به وقت بيشتري نياز است.

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن