تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819464051




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سالانه 19 تن سقز در شهرستان ملكشاهي توليد مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سالانه 19 تن سقز در شهرستان ملكشاهي توليد مي شود
ايلام - خبرگزاري مهر: مدير منابع طبيعي شهرستان ملكشاهي گفت: سالانه 19 تن سقز از درختان بنه شهرستان ملكشاهي توليد مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اميد شفيعي صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جنگلها و منابع طبيعي شهرستان ملكشاهي جزو بكرترين مناطق استان ايلام به شمار مي روند.

وي بيان داشت: جنلگلهاي شهرستان ملكشاهي يك سوم كل جنگلهاي استان ايلام هستند كه تيپ غالب آنها بلوط، كيكم، بنه، ارغوان و...است.

اين مسئول بيان داشت: در سالخاي اخير اقدامات خوبي در بحث حفاظت از جنگلهاي شهرستان صورت گرفته است كه از مهمترين آنها طرح كمربند حفاظتي به طول 6.5 كيلومتر است.

شفيعي اظهار داشت: يكي از مهمترين ويژگي هاي جنگلهاي شهرستان ملكشاهي فرآوده هاي مختلف از جمله توليد سقز از درختان بنه است.

وي ادامه داد: سالانه 19 تن سقز از درختان بنه اين شهرستان توليد مي شود كه سقز توليد شده در اين شهرستان از شاخص ترين توليدات شهرستان است.

وي عنوان كرد: توسعه جنگل‌ها و حفظ جنگل‌هاي استان ايلام امري لازم و ضروري است كه در دستور كار قرار دارد و در شهرستان ملكشاهي از بذور محلي درختان جنگلي منطقه براي انتشار اين درختان در ديگر مناطق استان استفاده مي‌شود.

وي افزود: در حال حاضر 30 شركت بهره برداري از منابع طبيعي در شهرستان مشغول به فعاليت است.

كد خبر: 2194920

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۳ - ۱۰:۵۲

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن