تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819878292




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوسازي شهري بر سبك زندگي شهروندان اثر گذار است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: نوسازي شهري بر سبك زندگي شهروندان اثر گذار است
مدير عامل سازمان نوسازي شهر تهران گفت: پيروي از الگوي اسلامي ايراني براي پيشرفت يكي از مصاديقي است كه مورد تاكيد رهبري هم قراردارد..


به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران عليرضا جعفري با اشاره به سبك زندگي و اهميت نوسازي شهري در اين ارتباط، افزود: يكي ديگر از موارد مورد تاكيد مقام معظم رهبري موضوع سبك زندگي است كه اين امر هم بايد الگو برداري از سبك اسلامي ايراني باشد. در چنين جايگاهي يكي از مباحثي كه مي تواند بر سبك زندگي شهروندان اثر گزار باشد نوسازي شهري است كه اين امر در شهرداري تهران به خوبي دنبال مي شود.

وي در ادامه ياد آور شد: براي تحقق چنين اهدافي بايد نگاه ويژه به مراكز علمي، تربيتي و فرهنگي داشت، نهادهايي كه جرايانات علمي ايجاد مي كنند .

مديرعامل سازمان نوسازي شهر تهران با اشاره به نقش بسيج دانشجويي خاطرنشان ساخت : بسيج دانشجويي هم يكي از نهاد هايي است كه مي تواند در ايجاد اين جريانات موثر باشد. امروزه عمل به دانش موجود و اجراي مباحث علمي از مهمترين بخش هر پروژه اي به شمار مي آيد و بسيج دانشجويي مي تواند در به صحنه آوردن علم در عرصه عمل نقش ويژه اي ايفا كند.

تشكيل كارگروه تخصصي فضاهاي شهري با الگوي اسلامي ايراني

همچنين رييس بسيج دانشجويي كشور نيز با بيان اينكه نوسازي بافت هاي فرسوده يكي از نيازهاي مبرم شهر است گفت: بايد كار گروه هاي تخصصي در عرصه فضاهاي شهري ايجاد شود . وي همچنين تاكيد كرد: پيروي از الگوي اسلامي و ايراني در نوسازي بافت هاي فرسوده بايد سرلوحه اقدامات باشد.

دكتر ودود حيدري در بازديد خود از مركز آموزش علمي كاربردي شهر سازي ،نوسازي و بهسازي شهرداري تهران با عليرضا جعفري مدير عامل سازمان نوسازي شهر تهران نيز ديدار كرد و بر لزوم نوسازي بافت هاي فرسوده با پيروي از الگوي اسلامي ايراني تاكيد كرد.

ودود حيدري در اين ديدار گفت: تهران نماد يك شهر اسلامي است كه به تعبيري از اين شهر به عنوان ام القراي اسلام ياد مي شود از اينرو بايد در توجه به معماري آن و نيز نوسازي بافت هاي فرسوده و شناساندن اين شهر دقت لازم را به عمل آورد.

وي در ادامه افزود: چنين امري وقتي به خوبي تفهيم شود مي تواند موجبات پيشرفت متوليان را نيز فراهم آورد.

رييس بسيج دانشجويي كشورهمچنين تصريح كرد : امروز يكي از نياز هاي مهم مشاركت مردم در نوسازي است از اينرو بايد الزام كار مشترك براي نوسازي مردمي فراهم شود.

ودود با اشاره به ايجاد چنين مركز آموزشي ابراز كرد : ايجاد يك چنين فضاهاي آموزشي مي تواند شرايط را براي رشد و توسعه علوم و فنون فراهم كند و همچنين موجب ارتقا سطح علمي جامعه شود از اينرو سازمان بسيج دانشجويي اعلام مي كند كه تمهيدات و تسهيلات ويژه اي به فارغ التحصيلان و در راستاي تامين اهداف دفاترنوسازي فراهم خواهد كرد.

وي همچنين از تشكيل كار گروه تخصصي فضاي شهري خبر داد و افزود: ايجاد چنين كار گروه هايي با تاكيد بر پيروي از الگو هاي اسلامي و ايراني مي تواند گامي بلند در جهت شناساندن تهران به عنوان ام القراي اسلامي داشته باشد.
انتهاي پيام/

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن