تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819618370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو كميسيون بهداشت و درمان: مردم نيازمند نگاه عادلانه مسوولان هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: عضو كميسيون بهداشت و درمان: مردم نيازمند نگاه عادلانه مسوولان هستند
نماينده مردم ساوه و زرنديه و عضو كميسيون بهداشت و درمان در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به بودجه 18 هزار و 900 ميليارد توماني وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي از افزايش 15 درصدي بودجه اين بخش خبر داد.

شهلا ميرگلوبيات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه مركزي، با بيان اينكه تاكنون 14 هزار و 600 ميليارد تومان از اين بودجه لحاظ شده است، افزود: سال گذشته افزايش بودجه در اين حوزه 11 درصد بوده است كه اميدواريم بتوانيم در كميسيون تلفيق سهم بهداشت و درمان را افزايش دهيم.

ميرگلوبيات همچنين از مشكلات حوزه سلامت، بهداشت و درمان استان نيز گلايه كرد و گفت: در استان مركزي و بسياري از استان‌ها مشكلات بهداشت و درمان و پزشك خانواده وجود دارد.

وي از كمبود پزشكان متخصص و عمومي در سطح استان مركزي خبر داد و افزود: اميدواريم مسوولان دانشگاه علوم پزشكي براي جذب سهم بيشتر اعتبارات و برطرف كردن اين مشكلات تلاش مضاعف كنند.

وي با اشاره به پيگيري كميسيون بهداشت و درمان مجلس به منظور برطرف كردن مشكلات و مسايل حوزه بهداشت و درمان اظهار كرد: اختصاص يافتن بودجه بهداشت و درمان در تمام زمينه‌ها و بخش‌هاي آن به صورت كامل و مكفي ضروري است.

نماينده مردم ساوه و زرنديه در ادامه با اشاره به اولويت‌هاي وزارت بهداشت و درمان گفت: اصلي‌ترين دغدغه مردم در نظام سلامت هزينه‌هايي است كه به منظور درمان متحمل مي‌شوند و مهمترين اولويتي كه اين وزارتخانه بايد مدنظر قرار دهد كاهش هزينه درمان و سهم پرداختي بيمار است.

ميرگلوبيات عملياتي كردن برنامه پنجم توسعه در حوزه سلامت، تثبيت قيمت دارو و نگاه متوازن و عادلانه به حوزه سلامت در اقصي نقاط كشور به ويژه نقاط محروم را از ديگر اولويت‌هايي دانست كه وزارت بهداشت و درمان بايد مد نظر قرار دهد.

انتهاي پيام

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن