تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804340244




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقدم: ‌اصلاح‌طلبان روحاني را تحت فشار قرار ندهند نبض سياست


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: مقدم: ‌اصلاح‌طلبان روحاني را تحت فشار قرار ندهند نبض سياست
مديرمسئول روزنامه جام‌جم گفت: اصلاح‌طلبان دولت روحاني را تحت فشار قرار ندهند، چون رفع حصر از اختيارات دولت نيست و اين فشارها سبب آسيب ديدن دولت در ميان بسياري از اقشار جامعه مي‌شود.


بيژن مقدم در گفت وگو با فارس در واكنش به نامه سرگشاده 9 نفر از اصلاح طلبان به حسن روحاني براي «پايان دادن به سوءتفاهمات 88»، اظهار كرد: در فتنه سال 88 سوءتفاهمي وجود نداشت كه عده اي امروز روي آن تاكيد مي كنند.

وي با بيان اين كه به فرض وجود اين موضوع، اين امر قطعا از جانب مسئولان جمهوري و دست اندركاران انتخابات نبوده است، گفت: اين مسائل از جانب جريانات و افراد وابسته به جناح اصلاح طلب صورت گرفته است بنابراين بايد صراحتاً به اشتباه خود اقرار كنند.

مدير مسئول روزنامه جام جم خاطرنشان كرد: فتنه 88 با كليد واژه تقلب شروع شد و يك عده فكر كردند پيروز انتخابات هستند و نظام را متهم كردند كه نتيجه را تغيير داده است بنابراين اگر منظورشان از سوء تفاهم اين است، پس تا دير نشده از نظام و مردم عذرخواهي كنند.

مقدم تاكيد كرد: افرادي كه فتنه 88 را ايجاد و به نظام خسارت وارد كردند از اشتباه خود عذرخواهي كنند؛ زيرا نظام نيز متناسب با آن برخورد و تصميم گيري مي كند.

وي در پايان خاطرنشان كرد: اصلاح طلبان دولت روحاني را تحت فشار قرار ندهند چون رفع حصر از اختيار دولت نيست و اين فشارها سبب آسيب ديدن دولت در ميان بسياري از اقشار جامعه مي شود.

عارف: فعاليت هاي انتخاباتي را آغاز كرديم

محمدرضا عارف درخصوص برنامه هايش براي انتخابات مجلس گفت: فعاليت براي حضور در اين انتخابات را در حد راهبردها آغاز كرديم و در حال كار هستيم.

به گزارش ايرنا، عارف در حاشيه مراسم امضاي دفتر يادبود ماندلا در سفارت آفريقاي جنوبي در تهران افزود: معتقديم همه گروه هاي سياسي بايد از الان فعاليت هاي انتخاباتي خود را شروع كنند تا بتوانيم يك انتخابات پرشور در حد انتخابات رياست جمهوري و با مشاركتي بالاتر داشته باشيم.

عارف درخصوص تشكيل حزب جديدش نيز گفت: كارگروهي تشكيل شده كه به صورت جدي در حال كار است، اما هنوز به نتيجه قطعي نرسيديم و مطمئنا هر روزي كه به نتيجه قطعي و تصميم نهايي برسيم، همان روز اعلام خواهم كرد.

خروج نام مديران كشتيراني از فهرست تحريم هاي اتحاديه اروپا

در ادامه اختلافات حقوقي تهران و اتحاديه اروپا، با حكم ديوان دادگستري اروپا، تمامي مديران تحريمي كشتيراني جمهوري اسلامي ايران از فهرست تحريم هاي اتحاديه اروپا خارج شدند.

به گزارش مهر، سيدعلاءالدين سادات رسول مدير دفتر حقوقي و دعاوي كشتيراني جمهوري اسلامي ايران اعلام كرد: اين حكم دليل ديگري بر اثبات حقانيت كشتيراني جمهوري اسلامي ايران و نبود اتهامات بي اساس وارده است.

ادعاي دوباره درباره مذاكرات محرمانه

در ادامه ادعاهاي رسانه هاي غربي درباره ديدارهاي محرمانه تهران و واشنگتن كه البته هر بار از سوي دستگاه ديپلماسي كشورمان تكذيب شده است، آسوشيتدپرس نوشت: باب كراكر سناتور جمهوريخواه در جلسه كميته مناسبات خارجي سنا، از پونيت تالوار، مشاور ارشد اوباما در امور خاورميانه خواست درباره تماس هاي اخير با ايران توضيح دهد و تالوار در پاسخ گفت او در تابستان ۲۰۱۲ و دوباره در مارس ۲۰۱۳ در عمان با هيات ايراني ملاقات كرده و افزود: مذاكرات پس از انتخاب حسن روحاني به رياست جمهوري گرم شد. او اين را هم گفت كه گفت وگوها بر مساله هسته اي متمركز بود و فقط درباره سرنوشت سه آمريكايي كه در ايران بازداشت هستند بحث شد.

واكنش احمدي نژاد به يك سوال: صلوات بفرستيد!

رئيس جمهور سابق كشورمان كه چندي پيش در نامه اي خطاب به حسن روحاني او را به مناظره اي درباره آمار و ارقام اقتصادي ارائه شده از سوي رئيس جمهور در گزارش عملكرد صد روزه دولت به مردم فراخوانده بود، در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره درخواست مناظره اش با روحاني از حاضران خواست صلوات بفرستند!.

به گزارش تسنيم، محمود احمدي نژاد در حاشيه مراسم ختم مادر شهيد بروجردي در پاسخ به پرسش خبرنگاران گفت: مادر جلوه اصلي ايثار است و بدون مادر ايثار هيچ معنايي ندارد. براي شادي روح شهيد بروجردي و مادر وي صلوات بفرستيد.

احمدي نژاد در پاسخ به اين پرسش كه آيا در دادگاه حاضر مي شويد و نيز آيا درخواست مناظره شما جوابي داشته است، گفت: اجازه دهيد از مراسم استفاده كنيم.

مخالفت شوراي نگهبان با فعاليت معاونت نظارت مجلس

يكي از نمايندگان مجلس از مخالفت شوراي نگهبان با فعاليت معاونت نظارت مجلس شوراي اسلامي به عنوان يك مرجع ناظر خبر داد.

به گزارش فارس، عزت الله يوسفيان ملا، نماينده آمل و رئيس كميسيون تدوين آيين نامه داخلي مجلس گفت: طبق نظر شورا، معاون نظارت به عنوان عضو مجلس پذيرفته مي شود و آقاي حسين مظفر (رئيس معاونت نظارت) مي تواند به عنوان يك نماينده بر نهادها و دستگاه ها نظارت كند، اما نمي تواند به عنوان معاونت نظارت اقدامي انجام دهد.

توصيه هاي رئيسي به مذاكره كنندگان هسته اي

ابراهيم رئيسي، معاون اول قوه قضاييه ديروز در سخنراني پيش از خطبه هاي نماز جمعه، به مذاكره كنندگان هسته اي توصيه كرد كه در مورد بار حقوقي واژگان به كار رفته در مذاكرات دقت كنند.

به گزارش نسيم، او بيان كرد: در قرارداد الجزاير به سبب يك كلمه «تابعيت مضاعف» ميلياردها دلار از ايران پول گرفتند. او اظهار كرد كه بعد از مذاكرات سخنان طرف ها مهم نيست، متن توافق نامه مهم است.

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن