تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802726077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بشار جعفري: شوراي امنيت بايد عربستان ،‌ قطر و تركيه را تحت فشار قرار دهد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: بشار جعفري: شوراي امنيت بايد عربستان ،‌ قطر و تركيه را تحت فشار قرار دهد
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1392/09/27
00:10:02.19
نماينده دائم سوريه در سازمان ملل متحد بر لزوم عمل كردن شوراي امنيت سازمان ملل به مسئوليت هايش تأكيد كرد و گفت اين شورا بايد نظام هاي عربستان ، قطر و تركيه را كه از تروريست ها در سوريه حمايت مالي و تسليحاتي مي كنند تحت فشار قرار دهد.
به گزارش شبكه تلويزيوني سوريه، بشار جعفري در سخناني در شوراي امنيت سازمان ملل تأكيد كرد قضيه پرونده تسليحات شيميايي در حال بسته شدن است و بايد پرونده تسليحات كشتار جمعي اسرائيل از جمله سلاح هاي هسته اي گشوده شود.
بشار جعفري در پاسخ به پرسش يكي از خبرنگاران درباره نتايج نامه هاي سوريه به سازمان ملل متحد كه آخرين آن ديروز و درباره قتل عامهاي تروريست ها در شهرك مسكوني كارگري عدرا در ريف دمشق بود گفت : از سازمان ملل متحد نمي توان انتظار معجزه داشت و سوريه صدها نامه مستند به دبير كل سازمان ملل و شوراي امنيت فرستاده است.
بشار جعفري افزود « از اين فرصت استفاده مي كنم تا شما را در اطلاعات مهم مربوط به جناياتي كه جبهه النصره و ديگر گروه هاي تروريستي در عدرا در جاده دمشق به حمص مرتكب مي شوند سهيم كنم. اين مزدوران با حمايت و پشتيباني سازمان هاي اطلاعاتي عربستان ، قطر و تركيه به سوريه آمده اند. آنها جنايات وحشيانه اي را عليه غير نظاميان مرتكب شده اند. اين قتل عامها به كشته شدن صدها نفر از شهروندان منجر شده است. ارتش عربي سوريه آنجا حضور دارد اما باندهاي تروريستي از مردم به عنوان سپرهاي انساني استفاده مي كنند به همين سبب ارتش براي حفظ جان مردمي كه در آنجا هستند
نمي تواند به عمليات گسترده نظامي دست بزند.»
عبير بركات گزارشگر شبكه سوريه در گزارشي گفت بشار جعفري به تعدادي از قتل عام هايي كه گروه هاي تروريستي مسلح وابسته به شبكه القاعده در حق مردم سوريه مرتكب مي شوند اشاره كرد.
بشار جعفري گفت:« از همه مي خواهيم به مسئوليت هاي خود عمل كنند زيرا اگر درباره آنچه كه در سوريه رخ مي دهد و اگر درباره تروريسم مورد حمايت برخي دولت هاي شناخته شده يعني تركيه و قطر و عربستان چاره انديشي جدي نشود به گسترش هرچه بيشتر تروريسم در جهان و به انفجار در منطقه منجر خواهد شد و كنترلش نيز بعدها دشوار مي شود. اين تروريسم گريبانگير همان كشورهايي خواهد شد كه اكنون از آن حمايت مي كنند. كسي كه غول جادويي را از جايش خارج مي كند ديگر نمي تواند آن را برگرداند. كسي كه با آتش بازي مي كند قطعا و حتما دامن خودش را نيز خواهد گرفت.»
بشار جعفري افزود « قضيه تسليحات شيميايي در سوريه در حال بسته شدن است و اكنون بايد پرونده زرادخانه تسليحات شيميايي ، بيولوژيكي و هسته اي اسرائيل گشوده شود تا هدف مهم يعني ايجاد منطقه عاري از اسحله كشتار جمعي در خاورميانه تحقق يابد.»
بركات گفت : اين اظهارات بشار جعفري پس از رايزني هاي غير علني شوراي امنيت درباره گزارش كميته سازمان ملل متحد در خصوص استفاده از سلاحهاي شيميايي در سوريه مطرح شد.
00:12:59.11

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن