تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819649120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعاليت تبليغي مبلغان در خانه‌هاي عالم روستايي


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: فعاليت تبليغي مبلغان در خانه‌هاي عالم روستايي
در حال حاضر در شهرها و شهرستان‌ها و روستاهاي كشور خانه‌هاي عالم به همت مراكز مربوطه ساخته مي‌شود مبلغان در آن فعاليتهاي تبليغي انجام مي‌دهند.
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران بالا بردن سطح ديني فرهنگي و اجتماعي مردم در مناطق، بالا بردن ضريب امنيتي در روستاها و مناطق استان و تشويق و ترغيب مردم به دادن زكات و هم چنين تشكيل حلقه‌هاي صالحين از جمله خدمات و فعاليتهاي مبلغان و روحانيون در خانه‌هاي عالم است.

در حال حاضر حدود 300 خانه عالم تنها در استان لرستان وجود دارد و در 150 خانه عالم نيز روحانيون و مبلغان با خانواده خود براي چند سال در آنجا اقامت مي‌يابند و به تبليغ مي‌پردازند.

شايان ذكر است، توسعه و رشد خانه‌هاي عالم به همت دولتمردان و مسئولين نهادهاي ديني چون حوزه‌هاي علميه و سازمان تبليغات در استقرار مبلغان و گسترش فعاليتهاي تبليغي موثر است.

انتهاي پيام/

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن