تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819668507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قيمت جهاني نفت كاهش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: قيمت جهاني نفت كاهش يافت
در حالي كه انتظار مي رود با بازگشايي بنادر شرق ليبي توليد نفت اين كشور افزايش يابد قيمت نفت در معاملات امروز بازار جهاني ۱۷ سنت كاهش يافت و به ۱۰۸.۵ دلار در هر بشكه رسيد.
تسنيم: در حالي كه تجار در انتظار بازگشايي بنادر شرق ليبي و همچنين نشست هفته آينده فدرال رزرو و تاثير آن بر سياست محرك اقتصادي آمريكا هستند، قيمت نفت برنت امروز اندكي كاهش يافت.

آمارهاي مثبت از وضعيت اقتصادي آمريكا نگراني ها در مورد احتمال تعديل قريب الوقوع سياست محرك اقتصادي فدرال رزرو در هفته آينده را افزايش داده است. اين اقدام مي تواند ارزش دلار را تقويت كند و تقاضا براي خريد كالاهاي ارزش گذاري شده به دلار همچون نفت را افزايش دهد. اما آمارهاي قوي اقتصادي همچنين مي تواند منجر به افزايش تقاضا براي سوخت در بزرگترين كشور مصرف كننده نفت جهان شود.

فيليپ فيچرز، تحليلگر بازار نفت در اين باره گفت: «چشم انداز قيمت نفت وست تگزاس اينترمدييت بهتر از نفت برنت است.»

بر اساس اين گزارش، قيمت هر بشكه نفت برنت، امروز جمعه با 17 سنت كاهش به 108 دلار و 50 سنت رسيد. قيمت نفت خام آمريكا براي تحويل ماه ژانويه نيز با 29 سنت كاهش به 97 دلار و 21 سنت رسيد.

قيمت نفت برنت در اين هفته بيش از 2 درصد كاهش داشته است كه بيشترين كاهش هفتگي از اواخر اكتبر تاكنون به شمار مي رود.

تحليلگران موسسه اي ان زد گفتند، كاهش بيشتر قيمت نفت برنت به دليل مجموعه اي از عوامل نگران كننده در مورد عرضه نفت كه از جمله ناشي از بمب گذاري در نزديكي كانال سوئز بوده، متوقف شده است.

در ليبي، دولت براي بازگشايي سه بندر شرقي اين كشور در روز يكشنبه آماده مي شود كه مي تواند ميزان صادرات نفت اين كشور را از 250 هزار بشكه در روز افزايش دهد.

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن