تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820058229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعال انگليسي: لندن بايد اسرائيل را تحريم كند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: فعال انگليسي: لندن بايد اسرائيل را تحريم كند
فعال انگليسي تاكيد كرد بايد دولت انگليس عليه رژيم اشغالگر قدس وارد عمل شود و آن را تحريم كند زيرا درغيراينصورت قانون شكني هاي اسرائيل ادامه خواهد داشت.


به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه تلويزيوني پرس تي وي ؛‌ مردم انگليس روز گذشته تظاهرات كردند. اين تظاهرات در حالي برگزار شد كه پنجمين سالروز حمله اسرائيل به غزه در پايان سال دو هزار و نه و اوايل سال دو هزار و ده نزديك مي شود. اسرائيل در عمليات موسوم به سرب گداخته غزه را هدف گلوله باران خود قرار دارد.

مردم انگليس در تظاهرات ديروز خود با مردم غزه اعلام همبستگي و تاكيد كردند دولت انگليس براي پايان دادن به ظلم و ستمهاي جاري در حق فلسطيني ها اقدامات بيشتري انجام بدهد.

سارا كولبورن فعال انگليسي در اين خصوص گفت:« يكي از كارهايي كه دولت انگليس مي تواند در اين زمينه انجام بدهد كه هرگونه تعامل اقتصادي و تجاري با شهرك نشينهاي اسرائيلي را منع كند و اعلام كند شهرك سازيهاي اسرائيل غيرقانوني است. دولت انگليس بايد مانع از ادامه شهرك سازيها شود. ما خواهان آن هستيم كه دولت انگليس عليه اسرائيل تحريم اجرا كند درست به همان صورت كه زماني عليه رژيم آپارتايدي حاكم بر آفريقاي جنوبي در دهه هزار و نهصدو هشتاد اين سياست در پيش گرفته شد.»

شركتهاي انگليسي در شهرك سازيهاي اسرائيلي فعاليت دارند و به اسرائيل در اقداماتش عليه فلسطيني ها مشاوره مي دهند. فعالان انگليسي مي گويند بايد كالاهاي اسرائيلي و سرمايه گذاري در اسرائيل تحريم شود. جنبش تحريم كالاهاي اسرائيلي در اروپا در حال گسترش پيدا كنند. اما مقامات انگليسي در اين زمينه كاري انجام نمي دهند.

سارا كولبورن افزود:« اگر اقداماتي عليه اسرائيل به علت نقض قوانين بين المللي انجام نشود و براي جلوگيري از اقدامات اسرائيل در نقض حقوق بشر و نقض كنوانسيون چهارم ژنو كاري انجام نشود، اسرائيل به كارهايي ادامه خواهد داد كه در حال حاضر انجام مي دهد . اسرائيل همچنان به غصب زمينهاي فلسطيني ها ادامه خواهد داد . اسرائيل همچنان به شكنجه و زنداني كردن فلسطيني ها ادامه خواهد داد. دولت انگليس و دولتهاي اروپايي بايد اقدام كنند و سرمايه هاي خود را از پروژه هاي اسرائيلي خارج كنندو عليه آن تحريمها اعمال كنند.»

افكار عمومي همواره مي توانند بر دولتمردان خود فشار وارد كنند تا اقدامات عيني انجام بدهند. مردم انگليس چنين نظري دارند و با صداي بلند اعتراض خود را بيان مي كنند.

انتهاي پيام /

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن