تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801703898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه چالوس:برخي از مديران در وضعيت فعلي تن به كار نمي‌دهند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه چالوس:برخي از مديران در وضعيت فعلي تن به كار نمي‌دهند
امام جمعه چالوس با اشاره به اينكه معمولا در پايان كار دولت و شروع به‌كار دولت بعدي بسياري از مديران احساس ناامني مي‌كنند گفت: برخي از مديران دستگاه‌ها در وضعيت فعلي تن به كار نمي‌دهند و به‌دنبال محكم كردن موقعيتشان هستند.


به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان چالوس، حجت‌الاسلام محمدمهدي راشدي‌نوري در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته چالوس با اشاره به 27 آذر( سالروز شهادت آيت‌الله دكتر مفتح) بيان داشت: دكتر مفتح مبتكر الفت و پيوستگي حوزه و دانشگاه بوده است و ايشان يك شخصيت عالم بيدار دلسوز بود كه عمرش را وقف تعليم و تربيت جوانان و دانشگاهيان كرد.

وي با تأكيد بر وحدت ميان همه اقشار جامعه اظهار داشت: وحدت سبب تقويت و پيشرفت يك جامعه است و راه مقابله با موانع پيشرفت دشمنان محسوب مي‌شود.

راشدي وحدت ميان حوزه و دانشگاه را بسيار مهم و موثر خواند و افزود: به همان اندازه كه وحدت ميان روحاني و دانشجو مهم است،اختلاف و تفرقه ميان اين دو قشر تاثير‌گذار جامعه نيز خطرناك و زيان‌آور است.

وي اذعان داشت: پيشرفت‌ها و يا عقب‌ماندگي‌ها، خدمت‌ها و خيانت‌ها، دلگرم كردن مردم به حكومت و نظام اسلامي و يا دلسرد كردن و بدبين كردن مردم از نظام اسلامي، سلامت و پاكي جامعه و يا فساد و بدي‌هاي اجتماعي همه متضمن وحدت يا عدم وحدت ميان حوزه و دانشگاه است.

امام جمعه چالوس ادامه داد: وقتي در محيط دانشگاه، نيروهاي مخالف حكومت ديني، روشنفكران غرب‌زده و دلداده غرب و طرفداران جدايي دين از سياست و اسلام منهاي روحانيت و مروجان جامعه سكولار و بي‌ديني باشند و حكومت ديني را عامل عقب ماندگي بدانند، ايثارگري و شهادت‌طلبي و پايداري و مقاومت را بي‌عقلي و ديوانگي بدانند نبايد از آن جامعه انتظار عزت و پيشرفت و استقلال را داشت.

وي خاطر‌نشان كرد: افكار ارتجاعي و متحجرانه بعضي از روحانيون و بي‌تفاوتي‌شان نسبت به مسايل اجتماعي سبب تاسف است.

امام جمعه چالوس يكي از عوامل دين گريزي را وجود دوستان نااهل و ناباب دانست و عنوان داشت: براساس آمار و اصول روانشناسي همان‌طور كه وجود دوستان و مربيان در هدايت و سعادت و موفقيت انسان و به‌ويژه جوانان نقش زيادي دارند به همان اندازه دوستان ناباب نيز در گمراهي و انحراف از دين و مسايل ديني تاثير‌‌گذار هستند.

وي با اشاره به احاديثي از پيامبر اكرم(ص) و امير مومنان علي(ع) در مورد دوستان و هم‌نشينان گفت: بسياري از جنايات و جرم‌هاي اجتماعي ب‌خاطر دوستي و معاشرت با افراد گمراه و دوستان فاسد است.

راشدي‌نوري به لزوم پيوست فرهنگي در تمام كارها و پروژه‌ها از سوي مسئولان تاكيد كرد و افزود: همان‌طور كه مقام معظم رهبري نگران وضعيت فرهنگي جامعه است و بر لزوم پيوست فرهنگي به همه كارها و پروژه‌ها تاكيد داشتند بنابراين بايد بدانيم كه هيچ دستگاه و مسئول اداره‌اي نمي‌تواند خود را از امورات و ارزش‌هاي فرهنگي دور بداند.

وي خطاب به دولت و استاندار مازندران گفت: معمولا در پايان كار دولت و شروع به‌كار دولت بعدي بسياري از مديران دستگاه‌ها و مديران احساس ناامني مي‌كنند چون تصور مي‌كنند ادامه كارشان و مديريت‌شان معلوم نيست.

امام جمعه چالوس تصريح كرد: برخي از مديران دستگاه‌ها در وضعيت فعلي تن به كار نمي‌دهند و برخي نيز به دنبال محكم كردن موقعيتشان هستند و اين از آسيب‌هاي مهم اداره امور جامعه است كه بايد اين بلاتكليفي‌ها پايان يابد زيرا مردم ضرر مي‌كنند.

انتهاي پيام/2296/ي40

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن