تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805106791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار اصفهان در نشست خبري با اصحاب رسانه خبر داد: با رايزني مشكل واگن هاي مترو اصفهان در وزارت كشور حل شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: استاندار اصفهان در نشست خبري با اصحاب رسانه خبر داد: با رايزني مشكل واگن هاي مترو اصفهان در وزارت كشور حل شد
گرچه 17 سال قبل به عنوان معاون وزير دستوراحداث مترو اصفهان را صادر كردم اما پيشرفت‌ها در كار احداث مترو متناسب همين مقدار سالي كه از ساخت مترو گذشته نيست وشاهديم كه حتي واگن هاي آن به علت برخي قصوراتي كه صورت گرفته به اين شهر نرسيده درحالي كه واگن هاي شيراز و تبريزدرراه است. استاندار اصفهان در نشست خبري با اصحاب رسانه خبر داد: با رايزني مشكل واگن هاي مترو اصفهان در وزارت كشور حل شد


ايلنا: استاندار اصفهان در نشست مطبوعاتي با خبرنگاران با انتقاد از عدم پيشرفت در خطوط مترو شهر اصفهان و اينكه چرا در اين مدت زمان طولاني كار متروي اصفهان برزمين مانده است گفت: براي پيشرفت در اين پروژه اولين كاري را كه دنبال كردم، ارتقاء سطح مديريتي آن بود كه پس از آن به سراغ ابقاء يك هيئت مديره قوي براي مترو اصفهان رفتيم و اين كار با قرار گرفتن شهردار اصفهان، معاون عمراني استاندار و مدير عامل مترو به عنوان اعضاء هيات مديره دنبال شد.

به گزارش خبرنگار ايلنا از اصفهان، رسول زرگر‌پور؛ با اشاره به علت تاخير در بارگيري واگن‌هاي مترو اصفهان همزمان با واگن‌هاي مترو استانهاي تبريز و فارس گفت: بدليل عدم پاسخگويي به موقع درخواست‌هاي وزارت كشور از سوي سازمان قطار شهري اصفهان، رزرو كشتي براي بارگيري واگنهاي مترو اين شهرانجام نشده بود كه با رايزني‌هاي انجام شده با معاون وزير كشور اين مشكل اكنون برطرف و اقدامات لازم براي بارگيري واگنهاي مترو و رزرو كشتي براي انتقال آن‌ها انجام شده است.

وي با بيان اينكه واگن‌هاي قطار شهري تا هفته‌هاي آينده به اصفهان خواهند رسيد، افزود: با اصلاح اساسنامه مترو و همكاري معاون عمراني وزير كشور، منابع مالي به مترو اصفهان تخصيص يافت كه انتظار مي‌رود با همكاري خوبي كه شهرداري اصفهان دارد، خط مترو در شمال شهر اصفهان راه‌انداري شود.

وي با بيان اينكه مسائل و مشكلات استان اصفهان بايد به صورت شفاف براي مردم از سوي مسوولان اطلاع رساني شود كه اين امر يكي راهبردهاي اصلي استانداري اصفهان است گفت: اگر همه ما را به عنوان استان برخوردار مي‌شناسند بدليل اين است كه از استان تصوير درستي ارائه نداده‌ايم، وقتي مردم مشكلات را بدانند براي حل آن وارد عرصه خواهند شد اما وقتي مانند الان كه به من مي‌گويند كه چرا برخي صحبت‌ها را مطرح مي‌كني و نبايد اين حرف‌ها را بزني چرا كه مردم دلسرد مي‌شوند كار‌ها غلط از آب در مي‌آيد و هر روز برمشكلات افزوده مي‌شود.

زرگر‌پور، پيرامون فعاليت ۸۰ روزه خود در استانداري اصفهان اظهار داشت: يكي از اقدامات اوليه خود را ايجاد فضاي تفاهم و همكاري بين نهاد‌ها با استانداري، افزايش تعامل ميان دستگاه‌ها و همچنين ارتباط موثرمجمع نمايندگان استان اصفهان با استانداري مي‌دانم.

وي با اشاره به اينكه هيچ فضايي براي اصطكاك و اختلاف بين دستگاه‌ها وجود ندارد چرا كه مشكلات بيشتر از آن چيزي است كه ما بخواهيم درگير مسائل بي‌اهميت شويم ادامه داد: تبيين وظايف استانداري به ساير دستگاه‌ها از ديگربرنامه‌هايي كه به ان پرداخته شد و ازدستگاههاي اجرايي خواسته شده تا در راستاي وظايف ذاتي خود حركت و اطلاع رساني كنند و اگراز اين پس بدون دليل، مشكلات به مسوولان استانداري اصفهان ارجاع شود به معناي نقطه ضعف مديران خواهد بود مگر در موارديكه حل مشكل در حيطه اختيارات مديران استان نباشد.

استاندار اصفهان با اشاره به تفويض اختيارات خود در حوزه مديريت بحران شهر اصفهان به شهردار گفت: اين اقدام در راستاي افزايش قابليت‌هاي اين كلانشهر در مواقع بروز بحران است زيرا استانداران تهران، مشهد، تبريز و كرمان هم اين وظيفه را به شهرداران مركز استان خود تفويض كرده‌اند وهم اكنون شهر تهران اكنون يكي از پيشرفته‌ترين و مجهز‌ترين تيم مديريت بحران كشور را داراست.

وي پيرامون بحث آلودگي هوا كه بعضي رسانه‌ها اين موضوع را به استانداري مرتبط كردند گفت: همه مي‌دانند سازمان محيط زيست مرجع قانوني در اين بخش است و نظر فني و كار‌شناسي را اين سازمان بايد اعلام مي‌كند و استانداري فقط اين اختيار را دارد كه در زمان تشديد آلودگي شهر جلسه مديريت بحران را تشكيل دهد لذا در بحث آلودگي هوا علاوه بر اطلاع رساني درست بايد واقعيت‌ها به مردم گفته شود چرا كه بسياري از مشكلات در اين بخش توسط مردم حل مي‌شود.

زرگرپور با اشاره به اينكه وضع آلودگي شهر اصفهان نگران كننده است، تصريح كرد: ۷۰ درصد آلودگي مربوط به خودرو‌هاي شخصي است كه علاوه برنظارت دقيق بر معاينه فني خودرو‌ها بايد ناوگان حمل و نقل عمومي نيز تقويت شود و ۱۰ درصد آلودگي مربوط به كارخانجات است همچنين نيروگاه‌هاي استان اصفهان عامل ۲۰ درصد آلودگي شهر اصفهان هستند كه به خاطر كمبود گاز از سوخت مازوت استفاده مي‌كنند.

استاندار اصفهان با اشاره به تدوين طرح جامع كاهش آلودگي توسط تيم يك تحقيقاتي افزود: سه طرح تحقيقاتي دانشگاهي كه قبلا در قفسه‌ها خاك مي‌خورد را به اين تيم سپرده‌ايم تا از ميان ان يك طرح عملياتي استخراج كنند و به زودي نتيجه اين طرح اطلاع رساني مي‌شود.

وي از تامين منابع اعتباري ارزي براي قطار سريع السير اصفهان نيزخبر داد و گفت: قرار است معاون وزير راه و شهرسازي ۲۱ آذرماه براي تسريع در انجام عمليات اين پروژه و همچنين پروژه كنار گذر شرقي و غربي اصفهان به اين استان سفر كند.

زرگرپور همچنين در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره حل مشكلات آب استان اصفهان گفت: حل مشكل حوضه رودخانه زاينده رود در قالب طرح جامع آب به مسوولان كشور براي تصويب ارسال شده است كه بعد از مصوب شدن بند‌هاي آن زا اطلاع رساني مي‌كنم.

وي همچنين درباره دو پروژه بزرگ مصلاي اصفهان و ورزشگاه نقش جهان هم افزود: مصلا مشكل مالي ندارد و در صورت حل مشكل بين هيات امنا شرعي و قانوني تا سال آينده افتتاح خواهد شد. پروژه ورزشگاه نقش جهان نيزبا مشكلات بسيار زياد همراه است، اين پروژه گر چه مشكلي از لحاظ مالي ندارد ولي بدنبال حل مشكل معارضين زمينهاي آن با همكاري شهرداري اصفهان هستيم.

وي با اشاره به ديدارش با نايب رييس فدراسيون فوتبال گفت: از وي خواستم تا حداقل استانداردهاي مورد نياز براي برگزاري مسابقات ورزشي را اعلام كند تا در مرحله اول ورزشگاه را آماده و به باشگاه فولاد مباركه برا ي بهره برداري تحويل دهيم.

زرگرپور، با انتقاد از تعداد زياد افراد حاضر در شوراي اداري استان در گذشته گفت: از اين پس در جلسات شوراي اداري مدير مربوطه شخصا حضور خواهد داشت و انتظار ما از مديران مسلط بودن به حوزه‌هاي كاري خود است.

وي همچنين درباره چگونگي اطلاع رساني از مصوبات جلسات شوراي اداري استان اظهارداشت: رييس جلسه پس از پايان شورا مباحث مطرح شده را به اطلاع خبرنگاران خواهد رساند، زيرا ما در برخي از اين جلسات نياز به بحث گفت‌و‌گو داريم كه نبايد رسانه‌اي شود.

زرگرپور همچنين به عوامل آلايندگي هواي كلانشهر اصفهان اشاره كرد و گفت: الگوي مصرف گاز و مازوت در نيروگاه‌هاي اصفهان بدليل مجاورت با پالايشگاه اصفهان كه داراي سرباره است و مسئولان مي‌خواهند كه هزينه انتقال مازوت را ندهند و نيروگاه‌ها دم دستشان است برعكس الگوي كشور است، در حال حاضر نيروگاه‌هاي كشور بدليل كمبود گاز ۲۰ درصد مازوت و ۸۰ درصد گاز مصرف مي‌كنند اما اين رويه در نيروگاههاي اصفهان برعكس است به شكلي كه ۸۰ درصد مازوت و ۲۰درصد گاز استفاده مي‌كنند.

وي با بيان اينكه همين موضوع باعث شده تا سهم دو نيروگاه توليد برق اصفهان در آلودگي هواي اين كلانشهر به ۲۰درصد برسد ادامه داد: هشدارهايي به وزرات نيرو داده شده براي تغيير سوخت اين نيروگاه‌ها، داده شده كه اگر اين موضوع حل نشود خودمان وارد عرصه خواهيم شد حل اين مشكل نياز به زمان بيشتري دارد.

استاندار اصفهان در پاسخ به سوالي مبني بر كند بودن روند تغيير مديران اين استان گفت: مديراني كه ويژگي‌هاي اعتدال، تخصص، كارايي و تعامل داشته باشند ابقا خواهند شد اما بايد در نظر داشت كه تغيير برخي مديران با نظر و جمع بندي استاندار و وزير كشور انجام مي‌شود ولي باز هم تاكيد دارم كه براي انتصاب مديران چارچوب‌هايي دارم كه به آن‌ها معتقدم.

وي با اشاره به راه اندازي كميته اشتغال در استانداري اصفهان در راستاي ايجاد مشاغل جديد و رفع موانع سرمايه گذاري در استان افزود: سالانه ۳۵ هزار نفر از استان‌هاي مختلف به اصفهان مهاجرت مي‌كنند. اين در حالي است كه بايد در شرايط اقتصادي امروز كشور محيط‌هاي كارگري را سالم نگه داشته و مسائل و مشكلات آن‌ها را رصد كنيم.

زرگرپور در خصوص مسائل مربوط بيمه تامين اجتماعي كارگران، تاكيد كرد: با توجه به اهميت موضوع، مسائل كارگري و اشتغال در اولويت فعاليت‌ها قرار گيرد و بايد مسائل كارگري و موضوع اشتغال در اولويت فعاليت‌ها قرار گيرد.

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن