تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802528448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست خبري معاون ساماندهي امور جوانان/2 نگاهم به سايتهاي همسريابي مثبت نيست/با فيلترينگ مخالفم


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: نشست خبري معاون ساماندهي امور جوانان/2 نگاهم به سايتهاي همسريابي مثبت نيست/با فيلترينگ مخالفم
گلزاري با اشاره به اين مطلب كه در بعد تربيتي و فرهنگي مخالف فيلترينگ هستم، گفت: بايد به پديده دنياي مجازي بجاي تهديد به عنوان يك فرصت نگاه كرد.


محمود گلزاري معاون ساماندهي امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در ادامه نشست خبري خود كه امروز صبح در اين وزارتخانه برگزار شد، درباره 13 كارگروه حوزه جوان كه مورد تاكيد وزير جوانان نيز بوده است، گفت: وزير ورزش و جوانان معتقدند فعاليتهاي ورزشي مشكلات جوانان را تحت‌الشعاع قرار داده است به همين دليل تاكيد ويژه اي بر تشكيل اين 12 كارگروه كرده اند.

تشكيل كارگروه شوراي راهبردي با حضور مسولان
گلزاري ادامه داد: ما پيشنهاد داده ايم كارگروه شوراي راهبردي با حضور مسئولان و كارشناسان فكري و مديران اجرايي ايجاد شود تا تصميم گيريهاي اساس در آنها گرفته شود.

با همسريابي در فضاي مجازي مخالفم
معاون ساماندهي وزير ورزش و جوانان همچنين درباره سايتهاي همسريابي گفت: بنده با همسريابي در فضاي مجازي مخالفم و نگاهم به چنين سايت هايي مثبت نيست اما ذيل مراكز مشاوره ازدواج، همسرگزيني يا همسريابي را ايجاد خواهيم كرد.

دوره‌هاي آموزش ازدواج براي 4.5 ميليون دانشجو
وي در ادامه از توليد 100 برنامه 45 دقيقه‌اي از سوي معاونت ساماندهي توليد توسط يكي از شبكه هاي تلويزيوني خبر داد و گفت: در نظر داريم با معاونت فرهنگي، سازمان دانشجويي وزارت علوم تحقيقات و فناوري، دانشگاه آزاد اسلامي و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي تفهم نامه اي را امضا كنيم كه دوره هاي آموزش ازدواج براي 4.5 ميليون دانشجو برگزار شود.

گلزاري درباره مشكلات پيش آمده در صدور مجوز مراكز مشاوره ازدواج گفت: در حال حاضر به دليل مشكلاتي كه بين وزارتخانه، سازمان نظام روانشناسي و بهزيستي بوجود آمده، روند صدور مجوز متوقف شده است، معتقديم كه تنها مرجع تخصصي صدور مجوز به مراكز مشاوره سازمان نظام روانشناسي است و بايد اين مشكل به زودي حل شود.

تدوين لايحه دوستدار شهر جوان
معاون ساماندهي امور جوانان از تشكيل شوراي راهبردي جوانان تهران خبر داد و گفت: قرار است لايحه دوستدار شهر جوان از سوي معاونت ساماندهي و شهرداري تنظيم و براي تصويب به شوراي شهر تهران ارسال شود. همچنين قرار است با شهرداران كلانشهرها ديدار داشته و فعاليت هايي كه در شهر تهران اجرا مي شود در سراسر كشور انجام شود.

خشونت سومين آسيب كشور
وي همچنين درباره راه‌اندازي كلينينك هاي كنترل خشم نيز از ديگر فعاليتهاي مشترك ميان ما و شهرداري است، گفت: معتقديم بعد از اعتياد و طلاق، خشونت سومين آسيب كشور است.

معاون ساماندهي امور جوانان درباره كمبود بودجه در حوزه جوانان با طرح اين سوال كه من نمي دانم كه آيا همه مسائل حوزه جوان بايد با بودجه دولتي حل شود؟ گفت: معتقدم بايد در اين زمينه بخش خصوصي و خيرين نيز بايد فعال شود.

افزايش 17 درصدي بودجه جوانان
گلزاري تصريح كرد: دولت بايد قسمتي از بودجه را براي حل مشكلات جوانان اختصاص دهد، اما آنچه كه به من اعلام كرده اند آن است كه 17 درصد بودجه جوانان نسبت به سال 92 افزايش يافته، البته اين بودجه اختصاص به پيگيري فعاليتهاي مربوط به وزارتخانه دارد.

اولويت‌هاي معاونت جوانان
وي رفع مشكلات معيشتي، اشتغال و مسكن براي ازدواج، فعال كردن جوانان در تشكل هاي مردمي، اوقات فراغت، هويت ايراني- اسلامي، سلامت و كاهش آسيبهاي اجتماعي با محوريت اعتياد ـ طلاق و خشم را از اولويت هاي معاونت ساماندهي جوانان عنوان كرد.

معاون ساماندهي امور جوانان تصريح كرد: بر اساس برنامه پنجم شوراي عالي جوانان تكاليفي به دستگاه‌ها ابلاغ شده كه هنوز شكل اجرايي به خود نگرفته است و ما پيگير هستيم كه اين تكاليف در ستاد ساماندهي مصوب و دستگاه ها نيز آن را اجرا كنند.

خانه هاي مجردي نگران كننده نيست
گلزاري در پاسخ به خبرنگاري درباره ظهور و بروز خانه هاي سفيد (خانه هاي مجردي) گفت: من نيز مصاحبه اي را با سايت رهبري درباره پديده خانه هاي مجردي انجام داده ام. اين خانه ها در دنيا روبه توسعه است، اما معتقدم در ايران مي توان آن را سامان داد تا خارج از چارچوب فرهنگي و اخلاقي مردم نباشد. اين موضوع خيلي هم نگران كننده نيست.

معاون ساماندهي امور جوانان درباره موضوع فيلترينگ برخي سايت ها و شبكه هاي اجتماعي مانند فيس بوك و وي چت گفت: اين موضوع دو بخش دارد يكي موضوع قانوني و ديگري اجتماعي و تربيتي است در حوزه قانون شوراي عالي فضاي مجازي اقدام به فيلترينگ مي كند و تصميم مي گيرد چه سايتي فيلتر شود يا نشود.

با فيلترينگ مخالفم
وي در ادامه با اشاره به اين مطلب كه در بعد تربيتي و فرهنگي مخالف فيلترينگ هستم، گفت: بايد به پديده دنياي مجازي بجاي تهديد به عنوان يك فرصت نگاه كرد، بايد به جوانان و خانواده ها نحوه استفاده از فضاي مجازي را آموزش دهيم. ما مي توانيم از اين فضا در همه ابعاد زندگي استفاده كنيم. بايد اين فضاي مجازي را به رسميت شناخت و در عين حال آگاهيهاي لازم را به مردم براي استفاده درست داد.

آمار نگران كننده طلاق در كشور
به گفته معاون ساماندهي امور جوانان آمار طلاق در كشور رو به افزايش است و حتي در شهرهايي مانند يزد نيز كه اين آمار پايين بود شاهد افزايش آمار طلاق هستيم.

گلزاري افزود: در تهران 35 درصد ازدواج ها در كمتر از 4 سال به طلاق منجر مي شود بنابراين بايد راهكارهايي براي كاهش طلاق و افزايش انگيزه جوانان به ازدواج در پيش بگيريم.

نگاه دولت به جوانان مثبت است
معاون ساماندهي امور جوانان با بيا اينكه نگاه دولت به جوانان مثبت است، اظهار كرد: يكي از كارهاي ما اين است كه نهادهاي اجتماعي را فعال كنيم تا آنها نيز به ما راهكارهاي مناسب را پيشنهاد دهند.

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن