تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820846353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وجه تضمين اوليه قراردادهاي آتي سكه به 18 ميليون ريال كاهش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: وجه تضمين اوليه قراردادهاي آتي سكه به 18 ميليون ريال كاهش يافت
وجه تضمين اوليه قراردادهاي آتي با توجه به كاهش قيمت تسويه روزانه قراردادهاي فعال طي روزهاي اخير با كاهش ۱۰۰ هزار توماني، يك ميليون و ۸۰۰ هزار تومان تعيين شد.


به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس، به دنبال كاهش پي در پي نرخ ارز و سكه در بازار تهران و هر اونس طلا در بازارهاي جهاني، قراردادهاي آتي متأثر از همين امر با سير نزولي قيمت به كار خود ادامه مي‌دهند.

بنابراين گزارش وجه تضمين اوليه قراردادهاي سكه با توجه به كاهش متوسط قيمت‌ها با كاهش 100 هزار تومان ديگر يك ميليون و 800 هزار تومان تعيين شده است، بنابراين معامله‌گران آتي سكه با هر يك ميليون و 800 هزار تومان يك قرارداد شامل 10 سكه تمام بهار آزادي به معامله خواهند پرداخت.

اين مصوبه پس از اتمام روز معاملاتي فردا لازم‌الاجرا خواهد شد.

به گزارش فارس، پيش از اين پدرام زاد عزيزي، مدير قراردادهاي مشتق‌كالايي بورس كالا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره دوره سررسيد‌هاي سال آينده گفته بود كه سررسيد‌هاي آتي سكه از ابتداي سال 1393 در ماه‌هاي زوج برنامه‌ريزي شده است.

وي هدف از اين كار را افزايش افق سرمايه‌گذاري‌ها در اين نوع از معاملات عنوان كرده بود؛ در صورت كاهش وجه تضمين با توجه به افزايش تعداد سررسيد‌ها، حجم معاملات نيز به نسبت روند افزايشي پيدا مي‌كند.

انتهاي پيام/م

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن