تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819439600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدير دبيرخانه كلان شهرها:بودجه 93 نسبت به گذشته شفافيت بيشتري داردخبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: مدير دبيرخانه كلان شهرها:بودجه 93 نسبت به گذشته شفافيت بيشتري داردخبرگزاري موج -


۲۲ آذر ۱۳۹۲ (۷:۲۲ق.ظ)

مدير دبيرخانه كلان شهرها:

بودجه 93 نسبت به گذشته شفافيت بيشتري دارد
خبرگزاري موج - مدير دبيرخانه ي كلان شهرها گفت: در لايحه ي امسال، شاهد شفافيت بهتري نسبت به گذشته بوديم و فرصت‌هايي ايجاد شده است.

به گزارش خبرگزاري موج، علي ميرنجاتي در دومين روز نشست مشترك شهرداران كلان شهرها و هيات رئيسه ي فراكسيون مديريت شهري و روستايي مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: از چهار منظر، بحث لايحه ي بودجه ي 93 بررسي شد و كارگروه‌هاي چهارگانه در اين زمينه وارد مشورت و همفكري شدند.
وي افزود: در لايحه ي امسال، شاهد شفافيت بهتري نسبت به گذشته بوديم و فرصت‌هايي ايجاد شده است؛ برخي موارد هم نياز به حذف يا اصلاح داشتند كه پيشنهادات مربوطه در اين زمينه ارائه شدند.
مدير دبيرخانه ي كلان شهرها با بيان اينكه تاكنون توجه كمتري به وظيفه ي دولت در حوزه ي مديريت شهري شده است گفت: حمل و نقل عمومي و احياي بافت فرسوده ي نيازمند تامين منابع مالي از سوي دولت هستند،زيرا؛ شهرداري‌ها نمي‌توانند اعتبارات لازم را براي اين گونه پروژه‌ها فراهم كنند.
وي ادامه داد: برخي محدوديت‌ها نيز سبب شده است استفاده از ظرفيت اوراق مشاركت در مجموعه ي مديريت شهري كاهش يابد.
ميرنجاتي خواستار تشكيل سه كارگروه درحوزه ي بافت فرسوده و حمل و نقل عمومي و نيز مسائل مالي و تسهيلات اوراق مشاركت شد و گفت: از اين طريق مي‌توانيم حضور نفرات بيشتري از نمايندگان مجلس را شاهد باشيم و از نظر درآمدي نيز به جمع‌بندي خوبي برسيم.
مدير دبيرخانه ي كلان شهرها خاطرنشان كرد: لايحه ي بودجه ي 93 بايد در موضوعات ياد شده بررسي شود و پيشنهادات اصلاحي ارائه شوند.

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن