تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804086293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان در نقد مذاكرات هسته‌اي صداي واحد داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: مسئولان در نقد مذاكرات هسته‌اي صداي واحد داشته باشند
سخنگوي جديد جبهه پايداري گفت: مسئولان بايد در نقد مذاكرات هسته‌اي كشور صداي واحد داشته باشند.
به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام "محمدناصر سقاي بي‌ريا" سخنگوي جديد جبهه پايداري در اولين نشست خبري جبهه، با بيان خطبه‌اي از امام سجاد(ع) ارزش‌ها و شاخص‌هاي نظام جمهوري اسلامي در عرصه بين‌المللي اشاره كرد و اظهار داشت: دنيا در عرصه بين‌الملل نظام جمهوري اسلامي را با علم، عقلانيت، حلم مي‌شناسد.

وي ادامه داد: بخشش، فداكاري و ايثار در راه رسيدن به اهداف و كمك به مظلومين و مستضعفين از صبغه‌هاي ما به عنوان جمهوري اسلامي است. امروزه نيز بيداري اسلامي در كشورهايي چون فلسطين، لبنان، سوريه، منبعث از انقلاب اسلامي است.

وي با اشاره به اينكه وجهه مثبت و مقاومت و ايثار جمهوري اسلامي موقعيت ويژه‌اي را براي كشورمان در منطقه همچنين در عرصه بين‌المللي ايجاد كرده است اضافه كرد: در سطح جهان و داخل نقاط قوت بسياري داريم كه دشمنان ما به دليل همين نقاط قوت توانايي از بين بردن ما را ندارند، همچنان كه در جنگ 8 ساله فتنه 88 و بحث تحريم‌ها نيز نتوانستند اهداف خود را در زمينه از بين بردن نظام جمهوري اسلامي به پيش ببرند.

وي با اشاره به مقاومت مردم سوريه تصريح كرد: جبهه جهاني مقاومت از جمله كشور سوريه به دليل تدبيرهاي جمهوري اسلامي و رهبران بلندپايه آن توانست از دست تروريست‌ها و دشمنان خود نجات پيدا كند و اينكه امروزه سوريه توانسته است به پيروزي‌هاي عظيم دست پيدا كند به دليل پشتيباني‌هاي جمهوري اسلامي ايران بوده است.

حجت‌الاسلام سقاي بي‌ريا با اشاره به حضور و مشاركت مردم در صحنه‌‌هاي مختلف كشور اظهار داشت: شركت و چگالي مردم ما در نماز جمعه، انتخابات و عرصه‌هاي ديگر بي‌نظير است و اين نشان‌دهنده تاثيرگذاري انقلاب اسلامي است.

سخنگوي جديد جبهه پايداري با اشاره به پشتيباني مردم از مسئولين مذاكره‌كننده هسته‌اي تصريح كرد: ديپلمات‌هاي ما بايد از پشتيباني مردم بهره‌ بگيرند و در مواقع حساس به نقاط قوت جمهوري اسلامي ايران اشاره كنند و نشان دادن ضعف در مقابل دشمن درست نيست.

وي با اشاره به حضور حداكثري مردم در 9 دي گفت: در آستانه حماسه 9 دي هستيم كه نماد بصيرت ملت ما بوده است چراكه بساط و طومار فتنه‌گران در اين حماسه به وسيله حضور پرشور مردم برچيده شد.

عضو شوراي مركزي جبهه پايداري با اشاره به نقش جوانان مومن وانقلابي ايران اسلامي اظهار داشت: حضرت امام(ره) فرمودند فتح‌الفتوح ما جوانان هستند و امروزه از معجزات انقلاب اسلامي اين است كه توانسته يك نسل جوان بصير و آگاهي را تربيت كند بنابراين جوانان صحنه‌گردان انقلاب بوده و در اين زمينه افق بسيار روشني را پيش‌بيني مي‌كنم.

در ادامه نشست سخنگوي جديد جبهه پايداري با اشاره به گفتمان جديد جبهه تصريح كرد: جبهه پايداري تصميم دارد با تمام قوت درعرصه مديريت اجتماعي كشور با انجام كارهاي فرهنگي به شكلي فعال با گروه‌هاي اصولگرا رابطه داشته واهداف انقلاب اسلامي را با پايداري دنبال كند.

وي در معناي جبهه پايداري گفت: وجه تسميه جبهه به اين معناست كه اگر دست در دست يكديگر با استقامت تلاش پيگير اهداف انقلاب اسلامي باشيم هيچ گاه متوقف نخواهيم شد.

حجت‌الاسلام سقاي بي‌ريا در پاسخ به سوال خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، مبني براينكه پس از گفتمان جديد جبهه اولويت شما در انتخابات مجلس شوراي اسلامي و اجماع با اصولگرايان چيست؟ گفت: در نشست مشهد با هدف بهره‌مندي از انوار ملكوتي امام رضا(ع) براي آينده و اهداف اصلي جبهه پايداري برنامه‌ريزي كرده و تاكيد ما بر روي مسئله فرهنگ است.

وي با اشاره به لزوم همياري و همكاري در كارهاي تشكيلاتي، افزود: مبناي ايجاد يك كار سياسي و الهي دور هم جمع شدن است و احزاب در اينجا دو معناي متفاوت مي‌گيرند در معناي اول احزاب براي رسيدن به قدرت سياسي دور هم جمع مي‌شوند و در معناي دوم كه معناي قرآني دارد معنايي عام را شامل شده و همه احزاب را تشكيل مي‌دهد.

حجت‌الاسلام سقاي بي‌ريا جبهه پايداري را با تشبيه حزب به تيم فوتبال همراه با طرفداران ادامه داد: در جريان بازي فوتبال كساني هستند كه طرفدار تيم ملي بوده و از گروه خاصي حمايت نمي‌كنند در اين رابطه ا گر بخواهيم بگوييم جبهه پايداري با ساير احزاب چه نسبتي دارد بايستي بگويم ما به دنبال به دست گرفتن قدرت در چنگ خودمان نيستيم چراكه ما در انتخاب گذشته ثابت كرديم كه با جبهه متحد اصولگرا همراهيم.

سخنگوي جبهه پايداري تصريح كرد: ما در صحنه سياست امر به معروف و نهي از منكر مي‌كنيم و با تاييد فقها كه كارهاي ما را مشروعيت مي‌بخشند مي‌توانيم با گروه‌هاي ديگر اشتراك و تعامل داشته باشيم.

وي با بيان اينكه پرچمي كه بلند مي‌شود بايستي براي حكومت صالحان و شخصيت‌هاي شايسته باشد اضافه كرد: ما هر حزب و گروهي را كه پايداري انقلاب اسلامي را داشته باشد حمايت كرده و با حفظ تعامل و اصول عمل مي‌كنيم.

حجت‌الاسلام سقاي بي‌ريا در پاسخ به سوال ديگري مبني براينكه آيا آيت‌الله رجبي كانديداي شوراي فقاهتي جبهه است و عضويت آيت‌الله صديقي و جنتي به چه شكلي است گفت: اينها فقط گمانه‌زني است و بنا نيست اسمي را نام ببريم.

سخنگوي جبهه پايداري در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني براينكه در مورد اظهارات اخير وزير امور خارجه كشورمان همچنين گزارش صد روزه دكتر روحاني و آسيب‌شناسي آن توضيحاتي ارائه كنيم اظهار داشت: دولت جمهوري اسلامي از اركان نظام ماست و تلاش ما در جهت خيرخواهي است ما اعتقاد داريم كه بايد به اصول انقلاب توجه كرد و اگر تيم مذاكره‌كننده براي مذاكره مي‌رود با قوت برود.

حجت‌الاسلام سقاي بي‌ريا با اشاره به سخناني كه كيفيت خزانه دولت شده بود اضافه كرد: مسئولين در بيان اظهارات دقت بيشتري كنند چراكه غرب با تحليل‌هاي خود فشار بيشتري را متوجه كشورمان مي‌كند اظهاراتي همچون قدرت آمريكا به حدي است كه با يك بمب همه را فنا مي‌كند واقعيت ندارد چراكه اگر آمريكا مي‌توانست در جنگ 33 روزه لبنان حزب‌الله را از بين مي‌برد.

سخنگوي جبهه پايداري با بيان اينكه ما بايد قدرتمان را به رخ دشمن بكشيم گفت: مسئولين دولت انقلابي با دولت‌هاي ديگر متفاوتند بنابراين تيم مذاكره‌كننده بايد تقويت شده و نقاط ضعف‌ها را برطرف كند و ما به عنوان احزاب و گروه‌ها ديدگاهي ناصحانه داريم و از مسئولين مطالبه مي‌كنيم كه در بيان سخنانشان دقت كنند.

وي تاكيد كرد: مسئولين ارشد كشورمان كه اختيارات بالايي دارند بدانند موضع و تك تك كلماتي كه بيان مي‌كنند از سوي كانال‌هاي خبري جهان رصد شده و مورد استفاده و تحليل قرار مي‌گيرد.

سخنگوي جبهه پايداري در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني براينكه در انتخابات آتي به شيوه گذشته عمل كرده و يا نامزد مستقلي راحمايت خواهيد كرد؟ بيان داشت: در گذشته عده‌اي گفتند جبهه پايداري وحدت اصولگرايان را شكست اما وحدتي وجود نداشت نكته قابل تامل اين است كه ساز و كار ما به چنگ گرفتن قدرت نيست عوامل متعددي وجود داشت كه نتيجه انتخابات را به اين شكل رقم زد تفكر ما مصالح كشور و روش ما خلاف وحدت نيست.

حجت‌الاسلام سقاي بي‌ريا اظهار اشت: جبهه پايداري تلاش مي‌كند كاري فرهنگي در سياست انجام داده و اشخاصي را كه مومن به انقلاب، اسلام و فداكار و كاردار هستند براي رسيدن به اهداف خود بهره ببرند.

وي در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني براينكه آيا در انتخابات آينده مجلس براي جبهه پايدار وحدت اصولگرايان ارزش تلقي مي‌شود گفت: روش ما سركار آمدن افراد اصلح است ما در كنار همه گروه‌ها هستيم و نيستيم واگر دراردوگاه اصولگرايي افراد صالحي وجود داشته باشند تاييد مي‌كنيم و لزومي ندارد كه از حزب ما باشد ما همواره مصلحت عام نظام را در نظر گرفته و ساز و كار زد و بند نداريم.

حجت‌الاسلام سقاي بي‌ريا با اشاره به انتخابات رياست جمهوري يازدهم و كانديداي مورد حمايت جبهه پايداري اضافه كرد: در اين انتخابات كه اكثر شعارها رسيدگي به معيشت مردم و برداشتن تحريم‌ها بود فقط يك كانديدا بود كه از ارزش‌ها و انقلاب صحبت كرد كه راي چهار ميليوني داشت لذا بايد گفت در آن زمان در ميان خود اصولگرايان نيز ساز و كار واحدي وجود نداشت و اگر جبهه پايداري نبود اصولگرايان به وحدت نمي‌رسيدند.

وي در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينكه مقام معظم رهبري موضوع حمايت از تيم مذاكره‌كننده هسته‌‌اي را مطرح مي‌كنند اما كمتر شاهد اين امرهستيم دليل اين امر چيست، يادآور شد: مسئولان بايد صداي واحد داشته باشند اما آيا نقد و بررسي عملكرد تيم مذاكره‌كننده در بين مردم و كارشناسان و اينكه مردم بگويند نگران حقوق هسته‌اي هستيم و صحبت‌هايي مثل اينكه حق غني‌سازي ما محدود شده، اين به نفع است يا ضرر؟

سقاي بي ريا با تأكيد بر اينكه اگر در كشور ما دو صدا وجود داشته باشد چه اشكالي دارد، گفت: مردم مي‌خواهند به صورت شفاف اين موضوع را بدانند؛ با توجه به اينكه پيشنهاددهنده سند توافقنامه آمريكايي‌ها هستند سند پيچيده‌اي است، از اين رو كارشناسان مي‌توانند در اين زمينه صحبت كرده و حتي مناظره داشته باشند.

سخنگوي جبهه پايداري در پاسخ به سوال خبرنگاري درباره تائيديه رهبر معظم انقلاب درباره توافقنامه ژنو گفت: ما اميدواريم كه دولت روحاني موفق باشد اما اين به معناي نقد نداشتن به دولت نيست، لذا دولتمردان بايد نقد‌ها را بپذيرند و به آن پاسخ دهند.

وي ادامه داد: توافقنامه ژنو بايد شفاف‌تر شود و مسئولان بايد بيشتر حواس خود را جمع كنند، از سويي ديگر نقد افكار عمومي درباره توافق اخير مي‌تواند ابزاري در دست مذاكره‌كنندگان باشد.

سخنگوي جبهه پايداري با تاكيد بر اينكه رئيس‌جمهور نبايد وامدار گروه خاصي باشد تصريح كرد: كسي هم نبايد از رئيس‌جمهور مطالبه جناحي كند.

سقاي بي‌ريا با اشاره به تغييرات گسترده توسط دولت جديد گفت: اگر بخواهند در همه رده‌ها مسئولان را تغيير دهند باعث محروميت‌هايي مي‌شود اما متاسفانه اين كار صورت مي‌گيرد.

وي با اشاره به تائيديه رهبر انقلاب درباره ژنو گفت : بايد فرمايشات مقام معظم رهبري را به صورت يك بسته نگاه كنيم ايشان در آن مرقومه گفتند آنچه را كه مرقوم داشته‌ايد يك موفقيت است و در نكته بعدي نيز فرمودند اين قدم آخر نيست و بايد به عنوان مبدائي براي اقدامات هوشمندانه بعدي مورد توجه باشد؛ رهبري خط مستقيم ايستادگي در برابر زياده‌خواهي استكبار را نيز در همان نامه مورد تاكيد قرار دادند لذا بايد همه اين نكات را با هم ديد.

وي در پاسخ به سوال خبرنگاري درباره جزئيات نشست دو روزه اين جبهه در مشهد با حضور آيت‌الله مصباح اظهار داشت: بايد نسبت به كار سياسي، كار فرهنگي صورت گيرد و در فعاليت‌هاي سياسي به ديدگاه اسلام توجه شود.

سقاي بي‌ريا با اشاره به برخي از گزاره‌هاي نهايي جبهه پايداري در نشست مشهد افزود: پايداري تشكلي اسلامي، فرهنگي، انقلابي، ولايي و گفتماني است كه به دنبال قدرت نيست بلكه در جهت حاكميت صالحين تلاش مي‌كند.

وي با اشاره به نشست دو روزه جبهه پايداري در مشهد مقدس و تعريف گفتمان دقيق آن اظهار داشت: نكته‌اي كه در اين نشست به آن رسيديم اين بود كه فرهنگ پيش‌نياز كار سياسي است و در اين رابطه شوراي فقها مشروعيت دهنده و نظارت‌كننده هستند و آرمان‌هاي انقلاب را دنبال مي‌كنند.

سخنگوي جديد جبهه پايداري در پايان با بيان اينكه جبهه براي تربيت سياسي- اجتماعي جامعه همچنين بصيرت‌افزايي تلاش مي‌كند خاطرنشان كرد: مسائل سياسي بايستي در چارچوب فرهنگ ديده شده كه نكات آن در اساسنامه جبهه آمده است ما براي شناسايي و استعداديابي در بين نيروهاي تازه نفس درشوراي مركزي تلاش خواهيم كرد و به خودسازي معتقديم.

انتهاي پيام/

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن