تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819403806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حبیبی: راه عسگراولادی را با قدرتی بیش از گذشته ادامه می‌دهیم/ برنامه حزب موتلفه برای انتخابات مجلس دهم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
حبیبی: راه عسگراولادی را با قدرتی بیش از گذشته ادامه می‌دهیم/ برنامه حزب موتلفه برای انتخابات مجلس دهم

حبیبی: راه عسگراولادی را با قدرتی بیش از گذشته ادامه می‌دهیم/ برنامه حزب موتلفه برای انتخابات مجلس دهم
دبیر کل حزب موتلفه ابراز امیدواری کرد که در انتخابات سال 94 مجلس شورای اسلامی تعداد کسانی که از این حزب وارد مجلس می‌شوند، بیش از کسانی باشند که هم اکنون حضور دارند.
به گزارش نماه نیوز به نقل از ایسنا، محمدنبی حبیبی در اجلاس سالانه دبیران استان‌ها و شهرستان‌های حزب موتلفه با اشاره به نام گذاری این حزب اظهار کرد: افرادی که در این حزب عضویت دارند، عموما سنین 30 تا 40 سال دارند که جمعیت جوانی را شکل می‌دهند.
وی با بیان این‌که «رییس‌جمهور در ابتدای کار دولت گفته‌ بود متاسفانه در کشور حزب نداریم» گفت: اگر آنچه که در مورد موتلفه گفتند حزب نیست پس چیست، پس معلوم می‌شود در تعریف حزب مشکل داریم. حبیبی با اشاره به تدوین سند چشم‌انداز 15 ساله حزب موتلفه گفت: این سند سه سال پیش تصویب شده است و اگر موتلفه بخواهد رشدی بیش از گذشته داشته باشد، باید به این سند چشم‌انداز توجه کند. وی با اشاره به این‌که «سه مشخصه بارز تولید فکر بر اساس موازین اسلامی، توانمندی حزب برای داشتن برنامه‌ و کارسازی از مواردی است که در سند چشم‌انداز دیده شده است» گفت: اگر به دو مقوله اول اهمیت دهیم و از مرحله سوم هم غافل شویم معلوم نیست چه اتفاقی می‌افتد. دبیر کل حزب موتلفه با بیان این‌که «فراکسیونی با همین عنوان و از اعضای حزب در مجلس شورای اسلامی حضور دارند» گفت: امیدواریم تعداد کسانی که در انتخابات سال 94 از حزب موتلفه وارد مجلس شورای اسلامی می‌شوند، بیشتر از کسانی باشند که حالا هستند. حبیبی تاکید کرد: حزب موتلفه در مجلس و بدنه دولت و نه در راس دولت در شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز با پایبندی کامل به اصل ولایت فقیه و قانون اساسی حضور موثری دارد. وی افزود: البته هستند کسانی که نظام جمهوری اسلامی ایران را قبول دارند، اما نسبت به عملکرد موتلفه منتقد هستند ما وجود آنها و انتقاد آنها را هدیه حساب می‌کنیم و از آنها سپاسگزار هستیم. دبیر کل حزب موتلفه در بخش دیگری از سخنانش افزود: همچنین هستند کسانی که به علت مخالفت و دشمنی با اصل نظام جمهوری اسلامی ایران با اشخاص و نهادهای پایبند به نظام اسلامی مخالفت دارند و در راس آنها سرمداران استکبار و دنباله‌های دم بریده‌ داخلی آنها هستند خطابم به این دسته از کسانی است که عیش‌شان در موتلفه بوده و هست و آرزوهای خود را در قالب تحلیل‌ها ارائه می‌کنند و باور کردند که وصف‌العیش،‌ نصف‌العیش است. حبیبی افزود: خطاب به این افراد می‌گویم که ما راه عسگراولادی را علیرغم خواسته نامشروع شما با قدرتی بیش از گذشته ادامه خواهیم داد. وی با اشاره به دیدار کاملا خصوصی عسگراولادی در اسفندماه سال 1341 با امام (ره) گفت: عسگراولادی از زبان گویای مقلدش شنید که امام فرمود مبارزه سه مرحله دارد نخست اسلامی کردن ایران، سپس اسلامی شدن جهان اسلام و نهایتا جهانی شدن اسلام است و ما در این حزب به چنین آینده‌ای می‌نگریم، آینده حزب موتلفه را امام (ره) در سال 41 ترسیم کردند. در پایان این مراسم از دبیران استان‌ها و شهرستان‌های حزب موتلفه سراسر کشور تقدیر به عمل آمد.





1392/9/21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن