تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خود را از تمامى مردم با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و قل هو اللّه‏ احد حفظ كن. آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802729105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئول كميسيون حمل ‌و نقل شوراي شهر كاشمر خبر دادراه‌اندازي كميته انضباطي حمل ‌و نقل با هدف نظارت بيشتر بر خدمات


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول كميسيون حمل ‌و نقل شوراي شهر كاشمر خبر دادراه‌اندازي كميته انضباطي حمل ‌و نقل با هدف نظارت بيشتر بر خدمات
مسئول كميسيون حمل ‌و نقل شوراي شهر كاشمر گفت: كميته انضباطي حمل و نقل كاشمر فعال شده است و به محض دريافت شكايت از شهروندان در كمتر از يك هفته به آن رسيدگي مي‌كنيم.


سعيد چيتي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در كاشمر اظهار كرد: در حال حاضر 434 دستگاه تاكسي درون شهري، 36 دستگاه اتوبوس و ميني‌بوس و 453 تاكسي تلفني در سطح شهر كاشمر به شهروندان خدمات ارائه مي‌دهند.

وي با بيان اين‌كه منكر نارضايتي و گلايه شهروندان در خصوص حمل و نقل درون شهري نيستيم، يادآور شد: اميدواريم با فعال شدن كميته انضباطي و نظارت بر نحوه فعاليت و خدمات‌دهي رانندگان حوزه حمل ‌و نقل درون‌شهري شاهد كمترين مشكل در اين حوزه باشيم.

مسئول كميسيون حمل ‌و نقل شوراي شهر كاشمر با اشاره به اين‌كه در 2 سال اخير عملاً اين كميته غيرفعال بوده است، خاطرنشان كرد: با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده، هر مورد تخلفي كه از ناحيه شهروندان به دبيرخانه كميته انضباطي واصل شود در كمتر از يك هفته مورد رسيدگي قرار خواهد گرفت و شهروند را از نتيجه شكايت آگاه مي‌كنيم.

وي با تأكيد بر اين‌كه مدتي است با همكاري مجموعه حمل و نقل شهرداري، راهنمايي و رانندگي و اداره صنعت، معدن و تجارت گشت‌هاي مشتركي را فعال كرديم، تصريح كرد: از طريق راهنمايي و رانندگي با متخلفان از مقررات راهنمايي و رانندگي برخورد خواهيم كرد و با همكاري اداره صنعت، معدن و تجارت در خصوص اجراي نرخنامه و دريافت كرايه نظارت مي‌كنيم.

چيتي با بيان اين‌كه در حال حاضر هزار و 190 دستگاه وسيله نقليه برون‌شهري و درون‌شهري به شهروندان خدمات حمل و نقل ارائه مي‌دهند، افزود: اگر چه در اين حوزه هنوز با كمبودهايي مواجه هستيم اما سعي شده با ساماندهي كه انجام داديم از امكانات موجود بهترين خدمات‌رساني به مردم را داشته باشيم؛ به طوري كه در سال جاري با اضافه شدن اتوبوس‌هاي جديد به ناوگان حمل ‌و نقل برون شهري از وضعيت بهتري نسبت به گذشته برخوردار هستيم.

وي افزود: تردد مسافربرهاي شخصي در خيابان‌هاي سطح شهر كه در جابه‌جايي روستاييان به شهر فعاليت مي‌كنند يكي ديگر از مشكلات اين حوزه و گلايه‌مندي رانندگان تاكسي درون شهري است كه ورود اين خودروها به هسته مركزي شهر علاوه بر تشديد بار ترافيكي موجب گلايه و نارضايتي رانندگان تاكسي نيز شده است.

انتهاي پيام/2202/ز30

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن