تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820212338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدير همايش توسعه اقتصادي و فرهنگي بابل‌كنار:سنگ‌اندازي در مسير سرمايه‌گذاران از موانع توسعه است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير همايش توسعه اقتصادي و فرهنگي بابل‌كنار:سنگ‌اندازي در مسير سرمايه‌گذاران از موانع توسعه است
مدير همايش توسعه اقتصادي و فرهنگي بابل‌كنار گفت: سنگ‌اندازي در مسير سرمايه‌گذاران از موانع توسعه است.


به گزارش خبرگزاري فارس از بابل، حجت‌الاسلام عباس بابائيان امشب در نخستين همايش توسعه اقتصادي و فرهنگي بابل‌كنار اظهار داشت: بايد جلوي آسيب‌هاي اجتماعي و فرهنگي گرفته شود و بستر مناسب براي مبارزه با جهل و بي‌قانوني فراهم شود.

وي افزود: ارتقا يك جامعه مستلزم مديريت صحيح است، متاسفانه نه تنها از ظرفيت‌ها به نحو احسن استفاده نمي‌شود بلكه مسئوليت‌پذيري بعضي مديران نيز كاهش يافته است.

بابائيان تصريح كرد: يكي از مولفه‌هاي مهم رشد و توسعه وجود كارآفرينان و سرمايه‌گذاران است، بايد مديران همچون استاندار مازندران در جذب سرمايه‌گذار خوب عمل كنند و نبايد سرمايه‌گذاران در ملاقات با مديران دچار تنگناها شوند، اين نگاه مانع از توسعه استان و شهر خواهد شد.

وي با اشاره به راهكارهاي مهم توسعه خاطرنشان كرد: برگزاري اردوي علمي و فرهنگي در ارتقاي سطح فرهنگي مردم تاثيرگذار بوده و بايد بستر مناسب براي توسعه گردشگري فراهم شود، حمايت از طرح‌هاي نوين از جمله احداث رصدخانه، ايجاد تله كابين، آموزش مهارت زندگي به مردم، ايجاد انگيزه پژوهشي براي نخبگان از جمله اين راهكارها به شمار مي‌رود.

مدير همايش توسعه اقتصادي وفرهنگي بابل‌كنار گفت: سند چشم‌انداز بابل‌كنار به زودي تهيه مي‌شود و دبير خانه همايش به طور مداوم داير است.

بابائيان اذعان داشت: بايد ساختارهايي فراهم كرد تا جلوي مهاجرت روستائيان به شهر گرفته و از ظرفيت‌هاي موجود منطقه مستندسازي شود ضمن اينكه مردم منطقه نيازمند همدلي و تعامل هستند.

وي نهادينه كردن فرهنگ مشاركت اجتماعي را امري ضروري دانست و افزود: بعضي مسئولان عادت كردند كه تنها نظاره‌گر باشند، متاسفانه همين مشكل بي‌تفاوتي سبب شد امام حسين (ع) و يارانش به مسلخ بروند.

وي بيان داشت: جهاد به اين معني نيست كه وقتي دشمن حمله كرد با جسم از ارزش‌ها و كشور دفاع كنيم بلكه خدمت به مردم بزرگترين جهاد است و ما در اين همايش درصدد هستيم تا مشاركت مردمي را ترويج كنيم.

امام جمعه بابل‌كنار گفت: بايد اين كشور را با دستان خود بسازيم و چشم به كمك دشمن ندوزيم كه قابل اعتماد نيستند، راه سازندگي مقاومت و اقتصاد مقاومتي است.

بابائيان اذعان داشت: هدف ما از تحول اقتصادي افزايش ثروت ملي، امنيت مردم و افزايش اقتدار ملي است و درصدد رشد اخلاق و معنويت در جامعه بوده وسعي داريم عواطف و مهرباني را در جامعه شكوفا كنيم.

انتهاي پيام/86009/غ30

پنجشنبه 21 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن