تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820421116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كشف راز جنايت ساختمان نيمه كاره


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: كشف راز جنايت ساختمان نيمه كاره
ماموران پليس آگاهي پايتخت راز جنايت ساختمان نيمه كاره را با دستگيري عامل آن برملا كردند.
در پانزدهم مرداد ماه امسال، خانواده‌اي با مراجعه به كلانتري كيانشهر به مأموران اعلام كردند كه يكي از اعضاي خانواده آنها به نام بهزاد (35 ساله) از خانه خارج و ديگر به منزل مراجعه نداشته است كه همزمان با تشكيل پرونده مقدماتي با موضوع "فقداني" در اداره يازدهم، كشف جسدي ناشناس به كلانتري 176 حسن آباد اعلام شد و مشخصات جسد جهت شناسايي در سيستم جامع پليس آگاهي ثبت و با توجه به اعلام نظريه پزشكي قانوني مبني بر مشكوك بودن فوت، پرونده‌اي جداگانه‌اي با موضوع "فوت مشكوك" در اداره دهم پليس آگاهي تشكيل شد.
در ادامه رسيدگي به پرونده فوت مشكوك و به منظور شناسايي هويت جسد، كارآگاهان اداره دهم به بررسي پرونده‌هاي فقداني پرداخته و نهايتا موفق به شناسايي هويت جسد "بهزاد" شدند.
خانواده بهزاد پس از حضور در اداره دهم پليس آگاهي، در اظهارات خود به كارآگاهان عنوان داشنتند كه در روز حادثه شخص ناشناسي با تلفن همراه "بهروز" تماس گرفت و آدرس محلي را در خيابان سيامك واقع در منطقه كيانشهر به وي داد تا او براي انجام كار "كاشي كاري" به آنجا مراجعه كند و "بهزاد" نيز پس از گرفتن نشاني ساختمان از خانه خارج شد و پس از آن ديگر پاسخگوي تماس‌هاي ما نشد تا اينكه تصميم گرفتيم موضوع را به پليس اطلاع دهيم.
با توجه به اظهارات خانواده "بهزاد"، كارآگاهان اداره دهم با مراجعه به خيابان سيامك به تحقيق از محل پرداخته و موفق به شناسايي خودرو متعلق به "بهزاد" شدند كه در كنار ساختماني نيمه كاره پارك شده بود و با توجه به اظهارات خانواده "بهزاد" مبني بر اينكه وي براي تنظيم قرارداد كاري در مورد انجام كاشي كاري از خانه خارج شده، كارآگاهان به داخل ساختمان نيمه كاره مراجعه و در بررسي محل اطلاع پيدا كردند كه چند ماهي است كه كار ساختمان سازي در آنجا متوقف شده است.
كارآگاهان اداره دهم با توجه به محل كشف خودرو مقتول به تحقيقات از اهالي پرداخته و سرانجام موفق به شناسايي يكي از اهالي محل شدند كه يك دستگاه خودرو پرايد را در روز فقدان "بهزاد"، هنگام خروج از داخل ساختمان نيمه كاره مشاهده كرده بود.
اين شخص در اظهاراتش به كارآگاهان گفت كه ساختمان نيمه كاره متعلق به يكي از بستگان ما است كه چندي پيش از من خواهش كرده بود كه مراقب باشم تا كسي اقدام به سرقت از داخل ساختمان وي نكند و من نيز هرچند وقت يكبار به ساختمان مراجعه و محل را بازديد مي‌كردم تا اينكه در 15مردادماه امسال در مسير بازگشت از محل كار خود بودم كه يك دستگاه پرايد را مشاهده كردم كه در حال خروج از ساختمان بود و به تصور اينكه راننده پرايد اقدام به سرقت از داخل ساختمان كرده قصد داشتم تا او را متوقف كنم؛ اما ماشين قبل از رسيدن من به مقابل ساختمان از محل دور شد و من در آن لحظه توانستم تا شماره پلاك آن را يادداشت كنم. پس از رفتن ماشين بلافاصله به داخل ساختمان رفته و به بررسي مصالح و تجهيزات ساختماني داخل آن پرداختم. با وجود آنكه آثار كشيده شدن بر روي زمين وجود داشت، اما سرقتي انجام نشده بود و من نيز به همين علت موضوع را به صاحب ساختمان اطلاع ندادم.
با توجه به اطلاعات جديد بدست آمده، كارآگاهان اقدام به شناسايي صاحب خودرو پرايد كرده و با شناسايي محل سكونت اين شخص در منطقه كيانشهر، وي را در 18آذرماه دستگير و براي انجام تحقيقات به اداره دهم منتقل كردند كه متهم به نام "حسن. ب" (34 ساله) پس از حضور در اداره دهم و با وجود انكار اوليه جنايت، به ناچار لب به اعتراف گشود و در اعترافات خود به كارآگاهان گفت: پس از ورود مقتول به داخل ساختمان، وي را به بهانه بازديد و انجام متراژ به طبقه بالاي ساختمان بردم. زماني كه در حال اندازه‌گيري قسمت‌هاي داخل آشپزخانه بود، رشته‌اي پلاستيكي را كه همراه خود داشتم به گردنش انداخته و او را خفه كردم؛ جسد را به صندوق عقب پرايد منتقل، بلافاصله از ساختمان خارج، جنازه را به بيابان‌هاي منطقه حسن آباد منتقل و در آنجا رها كردم.
سرهنگ كارآگاه آريا حاجي زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام اين خبر گفت: با توجه به اعترافات صريح متهم، قرار بازداشت موقت از سوي قاضي پرونده صادر و متهم براي انجام تحقيقات و مشخص شدن انگيزه جنايت در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن