تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813151229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در كارگاه آموزشي مخاطرات قاچاق دام در سنندجدامپزشكان كردستاني در مقابل مخاطرات قاچاق دام آموزش ديدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در كارگاه آموزشي مخاطرات قاچاق دام در سنندجدامپزشكان كردستاني در مقابل مخاطرات قاچاق دام آموزش ديدند
كارگاه آموزشي مخاطرات، بهداشت، جابه‌جايي عرضه غيرمجاز و قاچاق دام زنده در دامپزشكي استان كردستان برگزار شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، عصر امروز اين كارگاه با حضور دامپزشكان، مسئولان استان كردستان، نيروي‌ انتظامي و ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان از سوي عضو هيئت ‌علمي دامپزشكي كشور آموزش داده شدند.

مديركل سازمان دامپزشكي استان كردستان در اين كارگاه از مضرات قاچاق دام و تأثير آن بر سلامت مردم و امنيت غذايي خبر داد و گفت: تبعات اقتصادي و بهداشتي قاچاق دام امروز براي همه مشهود است.

كارمان زيباكردار با اشاره به اينكه كشور ما همواره در معرض قاچاق دام قرار دارد، ادامه داد: بيماري‌هاي دام، بيماري‌هاي مشترك ميان انسان و دام بهداشت و سلامت مردم را به مخاطره مي‌اندازد.

مديركل سياسي امنيتي استانداري كردستان نيز در اين كارگاه عنوان كرد: كردستان به جهت 227 كيلومتر مرز مشترك با كشور عراق و توپوگرافي خاص منطقه، درگير بحث قاچاق قرار مي‌شود.

بهنام نظري بيان داشت: با ايجاد و پياده طرح‌هايي نظير طرح انسداد مرزي، ايجاد طرح حريم مرزي و استقرار پاسگاه‌هاي متعدد در مرزهاي كردستان، قاچاق خودرويي پايان يافته و قاچاق كول‌بري و دواب در برخي مناطق باقيمانده است.

عضو هيئت علمي سازمان دامپزشكي كشور نيز در اين مراسم با اشاره به اهميت مبارزه با قاچاق دام گفت: موقعيت ايران در منطقه و همجواري با كشورهاي اطراف همواره در معرض قاچاق قرار دارد.

محمدرضا سالاري متذكر شد: تأمين غذا و امنيت غذايي، بروز بيماري‌هاي دامي و مشترك ميان دام و انسان در سطح كشور و ضررهاي ناشي از آن اهميت مبارزه با قاچاق دام را بالا مي‌برد.

وي با اشاره به اينكه كشور ما با كمترين چالش در زمينه بهداشت روبه‌رو است، افزود: شرايط بهداشتي كشور ما با كشورهاي اطراف در منطقه حتي كشور تركيه در شرايط بسيار بالايي قرار دارد.

گفتني است؛ به شركت كنندگان در كارگاه آموزشي مخاطرات، بهداشت، جابه‌جايي عرضه غيرمجاز و قاچاق دام زنده در دامپزشكي استان كردستان گواهي دوره داده مي‌شود.

انتهاي پيام/79014/ذ30

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن