تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820852531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توليد روزانه 7 هزار تن زباله خانگي در شهر تهران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: توليد روزانه 7 هزار تن زباله خانگي در شهر تهران
معاون توسعه و برنامه‌ريزي اداره كل آموزش‌هاي شهروندي شهرداري تهران، از توليد روزانه 7 هزار تن زباله خانگي در شهر تهران خبر داد و گفت: جشنواره مشكات سبب كاهش هزينه‌هاي شهري خواهد شد.
علوي، در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران در تشريح اين خبر با اشاره به رويكرد شهرداري تهران در خصوص تبديل شهرداري از يك نهاد خدماتي به يك نهاد اجتماعي جشنواره مشكات را گامي در جهت كاهش هزينه‌هاي شهري عنوان كرد و اظهار داشت: اين امر جز با مشاركت شهروندان و آموزش آنان نسبت به موضوعات شهري ميسر نخواهد شد.

وي كل بودجه شهرداري در سال را 20 ميليارد تومان عنوان كرد و افزود: اين رقم معادل هزينه جمع‌آوري زباله‌هاي يك منطقه در شهر تهران بوده و آموزش شهروندان در خصوص كاهش توليد زباله‌ها سبب صرف اين هزينه در بخش‌هاي مختلف اجتماعي و فرهنگي، مي‌شود.

معاون توسعه و برنامه‌ريزي اداره كل آموزش‌هاي شهروندي شهرداري تهران، با بيان توليد روزانه 7هزار تن زباله خانگي در شهر تهران تصريح كرد: تنها، آموزش شهروندان در خصوص مرطوب ننمودن زباله سبب كاهش روزانه 2هزار تن زباله و صرفه‌جويي در هزينه‌هاي شهري است؛ ضمن اينكه بايد توجه داشت هزينه‌هاي شهر از درآمد خود مردم است.

علوي، جشنواره مشكات را يك فرآيند آموزشي در قالب مسابقه عنوان كرد و گفت: مشاركت 13 سازمان شهرداري در اجراي اين مسابقه؛ در راستاي ارائه آموزش‌هاي شهروندي مرتبط به اين سازمان‌ها بوده كه در محورهاي خاطره‌نويسي و نقاشي ويژه كودكان 5 تا 12 سال، داستان كوتاه، عكاسي، تصويربرداري در گروه سين نوجوانان 12 تا 18 سال است و بزرگسالان 18 سال به بالا نيز قادر خواهند بود در زمينه هاي عكاسي، كاريكاتور، پوستر آموزشي و ايده خلاقانه آثار خود را ارائه نمايند.

وي ارتقا سطح كيفي زندگي شهروندان به عنوان مهم‌ترين هدف جشنواره مشكات را مستلزم آموزش شهروندان خواند و اظهار داشت: ارتقا محورهاي جشنواره از 6 مخور در سال گذشته به 12 محور از مهم‌ترين تفاوت‌هاي كمي اين جشنواره است و اين محورها در سال آينده حداقل به 24 مورد ارتقا خواهد يافت.

معاون توسعه و برنامه‌ريزي اداره كل آموزش‌هاي شهروندي شهرداري تهران، افزايش تعداد سازمان‌هاي همكار در اين جشنواره را در راستاي افزايش تعداد محورها دانست و تصريح كرد: اين امر به جهت نياز شهروندان به آموزش‌ در تمامي سطوح موضوعات شهري است.

علوي، در پايان با تاكيد بر آموزشي بودن اين جشنواره خاطرنشان كرد: ارائه يك مفهوم آموزشي در قالب موضوعات فضاي سبز شهري، سبك زندگي، الگوي مصرف، شبكه اتوبوسراني، مترو، تاكسيراني، آپارتمان‌نشيني، رعايت حقوق همسايگي، محيط زيست شهري، پاكيزگي، مديريت پسماند منازل، زيبايي دوستي در منطقه و پيشگيري از بروز حوادث شرط ضروري جهت شركت در اين جشنواره است.
انتهاي پيام/

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن