تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802444102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون پژوهش حوزه‌هاي علميه:نشست تخصصي مراكز پژوهشي حوزه‌هاي علميه برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون پژوهش حوزه‌هاي علميه:نشست تخصصي مراكز پژوهشي حوزه‌هاي علميه برگزار مي‌شود
معاون پژوهش حوزه‌هاي علميه گفت: دومين نشست تخصصي مراكز پژوهشي حوزه‌هاي علميه در هفته پژوهش برگزار مي‌شود كه در اين نشست عمدتا سامانه فرايند ارتباطات دستگاه‌هاي علمي را با دستگاه‌هاي ملي دنبال مي‌كنيم.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمين سيد علي عماد ظهر امروز در نشست خبري كه به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد اظهار كرد: همكاران ما در اصحاب رسانه حلقه كليدي هستند كه جامعه مصرف كننده را به جامعه توليد كننده پيوند مي‌دهند.

وي با اشاره به اينكه توليد دانش فاز نخست است كه برحسب نياز صورت مي‌گيرد گفت: بعد از توليد دانش اطلاع رساني مناسب از توليدات علمي بايد صورت بگيرد كه اين مهم مسئوليت اصحاب رسانه است.

معاون پژوهش‌ حوزه‌هاي علميه با بيان اينكه هفته پژوهش را به علت حجم بالاي فعاليت‌ها سريعتر آغاز كرديم اذعان كرد: نخستين برنامه هفته پژوهش افتتاح نمايشگاه مجموعه اسناد علمي و دستاوردهاي پژوهشي حوزه‌هاي علميه با عنوان «گنجينه پژوهش» است كه در قالب يك نمايشگاه دائمي براي عموم بازديد كنندگان تعريف شده است.

وي بيان كرد: دراين نمايشگاه فعاليت‌هاي حد فاصل هفته پژوهش بين سال 91 تا سال 92 در سطح حوزه‌هاي علميه را به نمايش گذاشته‌ايم و در جايي كه لازم بوده براي شفاف سازي بعضي از كارهاي پيشين نيز ذكر شده است.

حجت الاسلام والمسلمين عماد افزود: سامانه كاوش با عنوان نظام همبسته كتابخانه‌هاي حوزه‌هاي علميه تعميم و توسعه داده شده است كه در نمايشگاه گزارش آن عرضه شده است.

وي با اشاره به رونمايي بخش كتابخانه ديجيتال حوزه‌هاي علميه در نمايشگاه «گنجينه پژوهش» گفت: اميدواريم كه بخش كتابخانه الكترونيكي و ديجيتالي حوزه‌هاي علميه بتواند ظرفيت خود را از متون انحصاري نسخ خطي و چاپ سنگي به ديگر كتابخانه‌هاي قم توسعه دهد.

معاون پژوهش‌ حوزه‌هاي علميه با اشاره به اينكه در هفته پژوهش برنامه‌هاي ديگري در نظر گرفته شده است بيان كرد: در استان‌ها فعاليت‌هايي در زمينه پژوهش انجام مي‌شود كه ما در جمع بندي فعاليت‌هاي بعضي از استان‌ها شركت مي‌كنيم.

وي با اشاره به نخستين فعاليت معاونت پژوهشي در خارج از قم گفت: ما در يك نشست جامع با حضور همه دست اندركاران پژوهش، اساتيد و محققان حوزه علميه مازندران شركت مي‌كنيم.

حجت الاسلام عماد ادامه داد: در هفته آينده حداقل دو نشست صميمي، دست اندركاران پژوهش با مراجع تقليد خواهند داشت كه در اين نشست گزارشي از فعاليت‌ها به مراجع تقليد ارائه مي‌شود و از رهنمودهاي آنها در زمينه راهبردهاي لازم و بايسته‌هاي امر پژوهش استفاده خواهيم كرد.

وي تصريح كرد: دومين نشست تخصصي مراكز پژوهشي حوزه‌هاي علميه در هفته پژوهش برگزار مي‌شود كه در اين نشست عمدتا سامانه فرايند ارتباطات دستگاه‌هاي علمي را با دستگاه‌هاي ملي دنبال مي‌كنيم.

معاون پژوهش‌ حوزه‌هاي علميه افزود: در هفته پژوهش مجموعه‌اي از اسناد به تصويب رسيده عرصه نخبگان كشور با بنياد ملي نخبگان مبادله مي‌شود.

وي با اشاره به اينكه جشنواره علامه حلي در قالب ملي و استاني برگزار مي‌شود گفت: نخستين جشنواره سال 92 استاني علامه حلي در هفته پژوهش در استان همدان برگزار مي‌شود.

حجت الاسلام عماد با اشاره به نشست بررسي تعاملات حوزه و شوراي انقلاب فرهنگي در بخش كرسي‌هاي آزاد انديشي و نظريه پردازي عنوان كرد: اين نشست ارتباطي است في ما بين كميسيون كرسي‌هاي حوزه‌هاي علميه و هيئت حمايت از كرسي‌هاي نظريه پردازي و نقد و مناظره در دانشگاه‌ها كه در روز دوشنبه 25 آذر برگزار مي‌شود.

وي با اشاره به نشست ويژه هفته پژوهش گفت: براي نخستين بار در سال‌هاي اخير در هفته پژوهش نشستي با حضور و سخنراني يكي از مراجع تقليد و مدير حوزه‌هاي علميه خواهيم داشت كه در اين نشست برترين‌ها و فعالان هفته پژوهش حمايت و تشويق خواهند شد و از رهنمودهاي بزرگان حوزه در اين زمينه استفاده خواهيم كرد.

انتهاي پيام/2258/ك40

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن