تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819220258




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طي حكمي از سوي استاندار گلستان انجام شد2 انتصاب جديد در استانداري گلستان + سوابق


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: طي حكمي از سوي استاندار گلستان انجام شد2 انتصاب جديد در استانداري گلستان + سوابق
طي حكمي از سوي استاندار گلستان سرپرست دفتر هماهنگي امور اقتصادي و دفتر برنامه‎ريزي و بودجه استانداري گلستان منصوب شدند.
به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، طي احكام جداگانه حسن صادقلو استاندار گلستان يوسف بسنجيده به عنوان سرپرست دفتر هماهنگي امور اقتصادي استانداري و قدرت‎الله عابدي به عنوان دفتر برنامه‎ريزي و بودجه استانداري گلستان منصوب شد.

در حكم يوسف بسنجيده به عنوان سرپرست دفتر هماهنگي امور اقتصادي استانداري آمده است: با توجه به تجربه، تعهد و تخصص جنابعالي به موجب اين ابلاغ به سمت سرپرست دفتر امور هماهنگي اقتصادي منصوب مي‎شويد.

در ادامه حكم آمده است: اميد است با اتكال به خداوند متعال در راستاي برنامه‎هاي دولت تدبير و اميد، با استفاده از ظرفيت‎هاي لازم در انجام شايسته وظايف محوله با رعايت قانونمداري و اعتدال، در جهت دستيابي به اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي موفق و مويد باشيد.

همچنين در حكم قدرت‎الله عابدي سرپرست جديد دفتر برنامه‎ريزي و بودجه استانداري گلستان آمده است: با توجه به تجربه، تعهد و تخصص جنابعالي به موجب اين ابلاغ به سمت سرپرست دفتر برنامه‎ريزي و بودجه منصوب مي‎شويد.

در ادامه حكم آمده است: اميد است با اتكال به خداوند متعال در راستاي برنامه‎هاي دولت تدبير و اميد، با استفاده از ظرفيت‎هاي لازم در انجام شايسته وظايف محوله با رعايت قانونمداري و اعتدال، در جهت دستيابي به اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي موفق و مويد باشيد.

سوابق سرپرست جديد دفتر هماهنگي امور اقتصادي استانداري گلستان

يوسف بسنجيده سرپرست جديد دفتر هماهنگي امور اقتصادي استانداري متولد شهرستان بندرتركمن و نماينده دوره سوم مجلس شوراي اسلامي از حوزه‎ انتخابيه كردكوي، بندرتركمن، بندرگز و گميشان بوده است.

وي فارغ‎التحصيل دانشگاه فردوسي مشهد در رشته مهندسي برق (قدرت) است و سوابق مديريتي همچون سرپرست برق و مكانيك معدن بزرگ و ذغال‎سنگ كرمان، مديره پروِژه آهن قشم، مديرعامل شركت ره‎آورد قشم، عضو هيئت مديره شركت نورود بندرعباسي و رئيس كميته مناقصات، مديره فني نيروگاه گازي نما (بندرعباس) و در شركت خصوصي نيز مدير شركت‎هاي بازرگاني بين‎المللي و حمل و نقل بين‎المللي را در كارنامه خود دارد.

سوابق سرپرست جديد دفتر برنامه‎ريزي و بودجه استانداري گلستان

قدرت‎الله عابدي سرپرست دفتر برنامه‎ريزي و بودجه استانداري گلستان نيز متولد شهرستان بندرگز و داراي مدرك تحصيلي فوق‎ليسانس جغرافياي طبيعي است.

وي داراي سوابق اجرايي و مديريتي همچون دبير مدارس تهران، كارشناس معاونت پژوهشي مركز تحقيقات و آموزش جمعيت هلال احمر كشور، كارشناس معاونت سنجش راه دور، كارشناس معالعات امور اقتصادي سازمان مديريت و برنامه‎ريزي استان گلستان، كارشناس مسئول گروه تحقيقات آمادري و آموزش و رئيس گروه مطالعات امور اقتصادي و آمايش سازمان مديريت و برنامه‎ريزي استان گلستان، معاون امور اقتصادي و برنامه‎ريزي سازمان مديريت و برنامه‎ريزي استان گلستان، مديركل دفتر برنامه‎ريزي و بودجه استانداري، سرپرست معاونت برنامه‎ريزي استانداري گلستان، مديركل آمار و اطلاعات استانداري گلستان، مديركل دفتر هماهنگي امور اقتصادي استانداري گلستان و مدرس دانشگاه پيام نور گلستان را در كارنامه خود دارد.

آخرين وضعيت تغييرات بعد از روي كار آمدن دولت يازدهم در گلستان

لازم به ذكر است از زمان روي كار آمدن دولت تدبير و اميد يازدهم و فعاليت حسن صادقلو به عنوان استاندار گلستان 17 تغيير مديريتي در سطح استان شامل چهار مديركل استاني و 13 ابلاغ مسئوليت در سطح مجموعه استانداري گلستان صورت گرفته است.

تغيير مديران اطلاعات استان، تغيير مديركل حفاظت محيط زيست استان، مديركل آموزش و پرورش استان و رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان، انتصاب سيدرمضان حسيني به عنوان مديركل حوزه استاندار، علي مرگدري به سمت سرپرست معاونت برنامه‎ريزي استانداري گلستان، سيد عليرضا ميري به سمت مشاور استاندار در امور عمراني و محمدتقي بسطامي به سمت رابط استاندار در امور جوانان، رضا مروتي به عنوان سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري گلستان از اين جمله بوده است.

همچنين انتصاب علي‎اصغر طهماسبي به عنوان سرپرست معاونت سياسي امنيتي و اجتماعي استانداري گلستان، سيد ناصر باقري‎رامياني به عنوان سرپرست اداره‌كل بازرسي، مديريت عملكرد و امور حقوقي استانداري گلستان، حميدرضا قاليباف به عنوان مشاور استاندار گلستان و اداره امور دفتر استانداري گلستان در تهران، سيد ابراهيم درازگيسو به عنوان مشاور استاندار گلستان، حجت‎الاسلام محمدمهدي ساورچمني به عنوان سرپرست جديد هسته گزينش استانداري گلستان، يوسف بسنجيده به عنوان سرپرست دفتر هماهنگي امور اقتصادي استانداري و قدرت‎الله عابدي به عنوان دفتر برنامه‎ريزي و بودجه استانداري گلستان از جمله اين انتصابات طي چند روز گذشته در سطح استان بوده است.

انتهاي پيام/2307/

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن