تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801624723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طي حكمي از سوي استاندار چهارمحال و بختياريمديركل جديد دفتر بازرسي استانداري معرفي شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: طي حكمي از سوي استاندار چهارمحال و بختياريمديركل جديد دفتر بازرسي استانداري معرفي شد
طي حكمي از سوي استاندار چهارمحال و بختياري بهروز نجفي به عنوان مديركل دفتر بازرسي، مديريت عملكرد و امور حقوقي استانداري منصوب شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از شهركرد، سيامك سليماني دشتكي ظهر امروز در مراسم معارفه مديركل جديد دفتر بازرسي، مديريت عملكرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري اظهار كرد: رصد مطبوعات و عملكرد دستگاه‌هاي اجرايي، اولويت كاري اين دفتر باشد.

وي افزود: دفتر بازرسي، مديريت عملكرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري بايد انتقادها و نقدهاي مطبوعات در خصوص دستگاه هاي اجرايي را به خوبي رصد و اين نقدها را به پيوست نامه از استانداري براي مديران ارسال كرده تا با رفع نقدهاي سازنده، گامي اساسي در راستاي توسعه استان برداشته شود.

مشاور ارشد استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: اين دفتر بايد به صورت هفتگي و ماهانه عملكرد دستگاه هاي اجرايي را رصد كرده و گزارش آن را به منظور تشويق و يا توبيخ، به استاندار تحويل دهد.

سليماني تصريح كرد: رصد نامحسوس دستگاه هاي اجرايي نيز بايد از سوي دفتر بازرسي، مديريت عملكرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري انجام شود.

به گزارش خبرگزاري فارس در پايان اين مراسم از زحمات فريبرز قائد اميني، مديركل سابق دفتر بازرسي، مديريت عملكرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري تقدير و بهروز نجفي به عنوان مديركل جديد اين دفتر معرفي شد.

انتهاي پيام/68003/ل20

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 351]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن