تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819187228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس پليس راه استان گلستان خبر دادفعاليت شبانه‎روزي 78 تيم پليس‎راه گلستان در طرح زمستانه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس پليس راه استان گلستان خبر دادفعاليت شبانه‎روزي 78 تيم پليس‎راه گلستان در طرح زمستانه
رئيس پليس راه استان گلستان با اشاره به اينكه طرح زمستانه پليس‎راه استان گلستان 91 روز ادامه دارد، گفت: 78 تيم پليس‎راه استان گلستان به صورت شبانه‎روزي در اين طرح فعاليت خواهند كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، عليرضا قدمي ظهر امروز در مراسم رزمايش طرح زمستانه پليس راه فرماندهي انتظامي استان گلستان اظهار داشت: از امروز به مدت 91 روز طرح ترافيكي زمستاني در يك‌هزار و 520 كيلومتر راه برف‎گير از 5 هزار و 200 كيلومتر راه‎هاي برون‎شهري استان گلستان و به‎ويژه در 576 كيلومتر از گردنه‎هاي كوهستاني همزمان با سراسر كشور و با حضور ساير دستگاه‎هاي امدادي و خدمت‎رسان در سطح استان گلستان اجرا خواهد شد.

وي ادامه داد: افزايش ايمني و انضباط ترافيكي، تسهيل در رفت‎ و آمد وسايل نقليه و روان‎سازي ترافيك و جلوگيري از انسداد معابر، حضور گسترده عوامل پليس راه و واحدهاي امداد و نجات جاده‎اي در محورهاي كوهستاني و برف‎گير استان، رسيدگي به حوادث غيرمترقبه احتمالي و امدادرساني سريع و مناسب و اتخاذ تصميم و اطلاع‎رساني صحيح در خصوص راه‎هايي كه مخاطراتي را به همراه خواهد داشت از جمله اهداف اين طرح است.

قدمي تاكيد كرد: از پليس راه استان گلستان 78 تيم و 160 نفر در شش پست، ايستگاه و پاسگاه پليس‎راه به صورت شبانه‎روزي در اين طرح شركت خواهند كرد.

وي افزود: همچنين 23 اكيپ راهداري با 339 نفر عوامل و 15 دستگاه انواع تجهيزات راهداري در 22 راهدارخانه فعال در طول محورها، 25 اكيپ هلال احمر با 120 نفر نيرو در 15 پست ثابت و سيار جاده‎اي و 9 پايگاه ثابت جاده‎اي و سه پايگاه ثابت كوهستاني، 15 دستگاه آمبولانس، هشت دستگاه خودروي امداد و نجات، 10 دستگاه موتورسيكلت و يك دستگاه خودروي آرگو براي اجراي طرح به‌كارگيري خواهد شد.

رئيس پليس‎راه استان گلستان تصريح كرد: اورژانس استان نيز با 42 پايگاه امداد و نجات، 41 آمبولانس، يك دستگاه اتوبوس آمبولانس با مركز فرماندهي هدايت و عمليات EOC براي رسيدگي به تصادفات جاده‎اي و 84 نفر نيرو در اين طرح مشاركت خواهد كرد.

قدمي گفت: آتش‎نشانان، صدا و سيما، مطبوعات و خبرگزاري‎ها، راهوران محله، فرمانداران و بخش‎داران و ساير دستگاه‎ها نيز بنابر وظايف محوله و در توان خود در اين طرح حضور خواهند داشت.

وي خاطرنشان كرد: در زمستان سال 1391 در محورهاي استان 497 مورد عمليات امدادي و 18 مورد عمليات درماني انجام شده كه با اقدامات به موقع در محورهاي كوهستاني 610 بار از حوادث احتمالي پيشگيري شده است.

قدمي بيان كرد: همچنين در مدت اجراي طرح در زمستان سال گذشته تعداد دو تصادف فوتي با چهار كشته در صحنه، 19 فقره تصادف جرحي با 35 نفر مجروح و 36 تصادف خسارتي در محورهاي زمستاني رخ داد.

وي در پايان ابراز داشت: اميدواريم به لطف خداوند و همت مسئولان و نيروهاي اجرايي زمستان امسال شاهد ايمن‎ترين ترافيك جاده‎اي به‌خصوص محورهاي كوهستاني استان باشيم.

انتهاي پيام/83004/غ30

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن