تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804456300




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسيدگي به اتهامات مديركل سابق امور اتباع استانداري تهران در پرونده بيمه ايران


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: رسيدگي به اتهامات مديركل سابق امور اتباع استانداري تهران در پرونده بيمه ايران
مديركل سابق امور اتباع استانداري تهران يكي از متهمان پرونده اختلاس از بيمه ايران بود كه امروز (چهارشنبه) با سه اتهام به جايگاه متهمان در شعبه 79 دادگاه كيفري استان تهران احضار شد.

به گزارش ايرنا، قاضي محمد رضا محمدي كشكولي در بيان اتهام (م الف) مديركل سابق امور اتباع استانداري تهران گفت: با توجه به گزارش هاي سازمان بازرسي، نظريه كارشناس رسمي دادگستري، دفاعيات غيرموجه متهم در دادگاه قبلي آقاي( م الف ) به تحصيل اموال نامشروع به مبلغ 98 ميليون ريال ،مشاركت در تصرف غيرقانوني به مبلغ 59 ميليارد و 138 ميليون ريال و مباشرت در تصرف غيرقانوني عوارض دريافتي از اتباع افاغنه به مبلغ يك ميليارد و 500 ميليون و 105 هزار و 950 ريال متهم شده است.

رياست دادگاه شعبه 79 دادگاه كيفري استان تهران خطاب به متهم گفت كه به كدام بخش از دادنامه اعتراض كرديد؟ كه متهم اظهار داشت: به همه بخش ها چه در اختلاس و چه در تصرف اعتراض كردم.

متهم درخصوص تصرف غيرقانوني عوارض دريافتي از اتباع افاغنه گفت: طبق دستورالعمل وزارت كشور كه سال 84 به همه استانداري ها ارسال شده، 30 درصد از عوارض دريافتي اتباع مي بايست در اختيار استانداري ها قرار داده شودكه تا پايان سال گذشته به همين منوال اجرا مي شد.

متهم (م .الف)افزود: طبق اين دستورالعمل و مصوب شوراي شهر، 30 درصد از كل عوارض دريافتي از اتباع افاغنه توسط شوراي شهر، به دفتر اتباع استانداري ها پرداخت مي شد.

وي اذعان كرد: بر اساس اين دستورالعمل، شهرداري اين مبلغ را به دفتر اتباع پرداخت كرده و سپس اسناد مربوطه به شهرداري برگشت داده مي شد كه وصول و برگشت سند قانوني بود.

وي ادامه داد: اين مبلغ دريافتي در محل خودش در دفتر اتباع هزينه شده است.

(م الف) با اشاره به اينكه اين مبلغ دولتي نبوده و مبلغ دولتي به حساب دولتي( استانداري) بايد واريز شود، گفت: طبق هماهنگي انجام شده با سازمان همياري وابسته به شهرداري هاي استان تهران، اين مبلغ مستقيما به حساب اين سازمان واريز مي شد كه با امضاي استانداري قابل وصول بوده است.

قاضي محمدي كشكولي خطاب به متهم گفت: طبق گزارش هاي سازمان بازرسي ، شما اين مصوبه را عمل نكرده ايد و قبل از واريز وجه به حساب شهرداري و سازمان همياري، پول را به صورت نقدي دريافت مي كرديد.

درجلسه صبح امروز 4 متهم به نام هاي آقاي (ه.ن) خانم( ع .ح)، آقاي( ح. ر )، خانم( الف. ب) غايب بودند و سه نفر ديگر از متهمان به نام هاي( ع. خ)،( ن خ) و (ح ح) براي بار دوم به پرونده آنها رسيدگي شد.

آقاي (ف) كه در نوبت صبح به پرونده وي رسيدگي شد، به پولشويي به مبلغ 680 ميليون ريال و معاونت دراختلاس به همان ميزان با وصول 4 فقره چك متهم شده بود.

اين متهم با پذيرفتن اتهام خودگفت: مهلت اعتبار بيمه خودرو من به سر رسيده بود و از آنجا كه قصد فروش خودرو را داشتم براي بيمه سه ماهه يا شش ماهه نزد آقاي ف رفتم كه وي درباره كارم از من پرسيد.

متهم ادامه داد:ازانجا كه كار سختي داشتم و هفته اي سه شب شيفت مي ماندم، شماره خود را به آقاي ف دادم و وي بعد از چند ماه با من تماس گرفت كه نزد او بروم.

وي افزود: اولين چك را همان جا به من داد و من هم چك را نقد كرده و پول را به خودش برگرداندم.

اين متهم ادامه داد:براي تعويض خودرو، البته قبل از دريافت چك، مبلغ يك ميليون تومان از او قرض كرده بودم كه بعد از سه ماه به او برگرداندم.

وي در پاسخ به سوال قاضي كه چرا آدرس و شماره تلفن را غيرواقعي نوشتي؟، گفت: بنده فقط يك آدرس خانه پدري و يك بار آدرس منزل خود را قيد كردم و از آنجا كه شب كار بودم و شب تا صبح بيدار بودم صبح همان روز براي وصول چك به بانك رفتم كه خستگي شب گذشته سبب شد كه در نوشتن اشتباه كنم.

قاضي از وي پرسيد شما كه به عنوان ارباب رجوع به دفتر بيمه اش رفتيد چگونه كار وصول چك را برايش انجام دادي؟ كه متهم در پاسخ گفت: آقاي (د. ف )از آشنايان پدرخانم من بود و مي دانستم كه وي در بيمه ايران است و به همين خاطر نزد او رفتم .

به گزارش خبرنگار ما نوبت بعدازظهر اين دادگاه هم اكنون در حال برگزاري است.

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن