تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801625152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل استاندارد كردستان خبر داد ايجاد نمايندگي استاندارد در تمامي شهرستان‌هاي كردستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل استاندارد كردستان خبر داد ايجاد نمايندگي استاندارد در تمامي شهرستان‌هاي كردستان
مديركل استاندارد كردستان از ايجاد نمايندگي استاندارد در تمامي شهرستان‌هاي كردستان خبر داد.


نجم الدين شيخ عطاري در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار كرد: لامپ‌هاي كم مصرف مشمول استاندارد اجباري هستند و در توليد آن فاكتورهايي براي سلامتي افراد در نظر گرفته مي‌شود.

وي با بيان اينكه در هر محيطي براي روشنايي بايد از تركيب نور استفاده شود، گفت: افراد بايد از تركيب لامپ زرد و سفيد استفاده كنند تا دچار مشكلات اثر گذار نشوند.

شيخ عطاري افزود: اثر گذاري لامپ‌هاي كم مصرف از ديگر لامپ‌ها به مراتب خيلي كمتر است.

وي با بيان اينكه بهترين نوع استفاده از لامپ‌، لامپ‌هاي كم مصرف است، خاطر نشان كرد: در لامپ‌هاي كم مصرف تركيب ميزان نور به خوبي رعايت شده است.

رئيس اداره كل استاندارد تصريح كرد: در كشورهاي پيشرفته، از لامپ مهتابي استفاده نمي‌شود و آن را تهديدي براي محيط زيست مي‌دانند.

ايجاد نمايندگي استاندارد در تمامي شهرستان‌ها

وي در خصوص ايجاد نمايندگي استاندارد در تمامي شهرستان‌هاي استان خاطر نشان كرد: پيش بيني كرده‌ايم در صورت تزريق بودجه و تامين اعتبار، هر شهرستان يك نمايندگي استاندارد داشته باشد.

شيخ عطاري خاطر نشان كرد: قروه و دهگلان در حال حاضر به صورت مشترك نمايندگي دارند كه سعي مي كنيم براي سرعت در روند كارها در دهگلان نيز نمايندگي استاندارد داشته باشيم.

مديركل استاندارد كردستان در خصوص استانداردهاي لازم آرد گفت: بحث آرد و نان نياز به توجه بيشتر دارد و بايد كلاس‌هاي آموزشي براي خبازها برگزار شود.

وي افزود: موضوع آرد در كشور يك مساله استراتژيك است و بايد بيشتر مورد توجه قرار گيرد.

شيخ عطاري تصريح كرد: توليد نان سنتي است و مشمول استاندارد اجباري نيست، اما آرد مشمول استاندارد اجباري است.

وي با بيان اينكه هر نوع ناني بايد آرد مخصوص خود را داشته باشد، گفت: واحدهاي توليد نان كه در استان فعاليت مي‌كنند، پروانه استاندارد دارند.

مديركل استاندارد كردستان در خصوص نحوه نظارت بر واحدهاي نانوايي نيز خاطر نشان كرد: واحدها تحت كنترل هستند و هر ساله بايد تاييديه شركت بازرسي را بگيرند و از لحاظ تجهيزات، مشكلي نداشته باشند.

شيخ عطاري با بيان اينكه توليد نان در واحدهاي صنفي ملزم نظارت بيشتر است، افزود: اكثر كساني كه در نانوايي فعاليت مي‌كنند، غالبا توانايي لازم را ندارند و آموزش هاي لازم را در اين راستا نديده‌اند و اين موضوع موجب شده نان با كيفيت نامرغوب عرضه شود.

وي تصريح كرد: نان مرغوب بايد از لحاظ تغذيه‌، سبوس دار و پاسخگوي نياز بدن باشد.

مديركل استاندارد كردستان در پايان ضمن اشاره به برگزاري كلاس‌هاي آموزشي براي كارگران خباز سطح شهر، بيان داشت: نان يكي از مهمترين مواد غذايي در سبد مصرف خانوارهاست و نظارت بر كيفيت توليد آن امري ضروري است.

انتهاي پيام/ 79004

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن