تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819956877




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزيركشور: اسلام، عامل اصلي وحدت در ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: وزيركشور: اسلام، عامل اصلي وحدت در ايران است
سسندج ـ خبرنگار اطلاعات: وزير كشور گفت: ايران اسلامي در عين كثرت جمعيت؛ وحدت دارد و اين نشان مي‌دهد كه چسبندگي بسيار بالايي اين كليت را به هم پيوند داده و آن هم اسلام است.

عبدالرضا رحماني فضلي ديروز در آيين معارفه استاندار جديد كردستان در سنندج افزود: ايران اسلامي از مذاهب و نژادهاي مختلف تشكيل شده است و اين بخش‌ها با همديگر پازل انقلاب را تشكيل داده و موجب اقتدار عملي و نفوذناپذيري ايران در جهان شده است.وزير كشور به آزادي‌هاي مد نظر حكومت‌هاي غرب و شرق در دنيا اشاره كرد و افزود: انقلاب اسلامي ايران مبناي عدالت و آزادي است كه متكي بر خدا و اسلام است.

وي گفت: دشمنان شرايط كشور قبل از انتخابات را طوري چيده بودند كه مردم شركت نكنند، اما مردم ايران با شور و شعور بسيار بالاي خود حماسه سياسي مدنظر مقام معظم رهبري را رقم زدند.وي در ادامه با بيان اين‌كه دكتر روحاني مشكلات سياسي و حزب و عقبه سياسي نداشت، اما قلب مردم با وي بود و گفتمان اعتدال را انتخاب كرد افزود:

مردم استان كردستان هم به صورت خودجوش اقدام به تشكيل ستادهاي انتخاباتي براي دكتر روحاني كردند و در مسير حق قدم برداشتند كه جاي قدرداني دارد.

وزير كشور در ادامه از ملت ايران خواست كه در مسير اعتدال؛ دولت تدبير و اميد را كمك كنند چرا كه مردم پايه‌هاي انقلاب و صاحب آن هستند.

وي با بيان اين‌كه حامل سلام ويژه دكتر روحاني و هيأت دولت به مردم استان هستم خود را نيز يك كُرد معرفي كرد و با لهجه كرمانجي زبان كردي به مردم استان سلام داد.وزير كشور با اشاره به انتخاب عبدالمحمد زاهدي استاندار جديد كردستان گفت: به عنوان مشاور استاندار كردستان مسائل و مشكلات مربوط به استان را پيگيري و رصد مي‌كنم.رحماني فضلي از استاندار كردستان خواست شوراي توسعه استان را متشكل از نخبگان و سرمايه‌داران و سرمايه‌گذاران تشكيل دهد و هر 3 ماه يك بار جلسه‌اي در وزارت كشور و جلسه‌اي نيز هر 3 ماه يك بار در كردستان با حضور وزير كشور تشكيل دهد.

فعاليت احزاب

وزير كشور همچنين در جمع خبرنگاران در سنندج گفت: پرونده دو حزب مشاركت و مجاهدين انقلاب اسلامي در حيطه كاري وزارت كشور نيست و به قوه قضائيه ربط دارد و فعاليت آنها منوط به مجوز اين قوه است.

عبدالرضا رحماني فضلي افزود: ‌اين احزاب براي امكان احياي خود بايد با قوه قضائيه صحبت كنند.



چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن