تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815500657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان پاي حرف بوسكورها بنشينندمظاهري: محروميت بايد براي همه يكسان باشد/ غايبان ترسي از كسي ندارند، فقط مصدوم هستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئولان پاي حرف بوسكورها بنشينندمظاهري: محروميت بايد براي همه يكسان باشد/ غايبان ترسي از كسي ندارند، فقط مصدوم هستند
بوكسور سنگين‌وزن تيم ملي گفت:‌ اگر قرار است محروميتي براي غايبان گرفته شود بايد اين موضوع براي همه يكسان باشد.


به گزارش خبرگزاري فارس، مسابقات بوكس قهرماني كشور و انتخابي تيم ملي بوكس از روز شنبه به ميزباني استان البرز و در سالن انقلاب آغاز شده و در اين دوره از مسابقات 189 مشتزن از 31 استان حضور پيدا كرده‌اند. اين رقابت‌ها در حالي امروز چهارشنبه به پايان خواهد رسيد كه برترين‌‌هاي اين رقابت‌ها از 25 آذرماه به اردوي تيم ملي دعوت خواهند شد.

در اين دوره از رقابت‌ها برخي از چهره‌هاي سرشناس حضور پيدا نكرده‌اند و مسئولان فدراسيون به همين دليل مدعي شدند كه به هيچ عنوان آنها راهي براي بازگشت به تيم ملي ندارند.

علي مظاهري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در مورد شرايط برگزاري مسابقات قهرماني كشور، اظهار داشت: امسال سطح فني مسابقات قهرماني كشور آنچه كه ما انتظار داشتيم نبود. هشت دوره در مسابقات قهرماني كشور شركت كرده‌ام، اما اين دوره از رقابت‌‌‌ها از نظر من اصلا قابل مقايسه با دوره‌هاي قبل نبود.

وي افزود: نمي‌خواهم بگوييم كه چهره‌هاي جديد در اين دوره از رقابت‌ها وجود نداشت، اما پديد‌ه‌ها هم آنطور كه بايد و شايد انتظار مي‌رفت نبودند. شب اول مسابقات واقعا افتضاح بود، اما شب‌هاي ديگر با حضور نفراتي كه تجربه حضور در تيم ملي را داشتند كيفيت مسابقات يك مقدار بالا رفت.

مظاهري در پاسخ به اين سؤال كه غيبت ملي‌پوشان در اين رقابت‌ها چه اندازه روي كيفيت فني مسابقات تأثير گذاشت، گفت: اگر ملي‌پوشان با حضور در گروه‌هاي مختلف در اين مسابقات شركت مي‌كردند قطعا شرايط فني مسابقات بالاتر مي‌رفت هر كدام از غايبان دلايل خاص خودشان را داشتند. ستارپور و ممي‌وند گويا مصدوم هستند و در اين رقابت‌ها نتوانستند حضور پيدا كنند. البته من هم مصدوميت كوچكي دارم، اما به احترام صحبت‌هاي مسئولان فدراسيون كه گفتم بايد همه استان‌‌ها در اين رقابت‌ها حضور داشته باشند تصميم گرفتم مسئوليت بوكسورهاي استان كرمانشاه را بر عهده بگيرم.

مظاهري در مورد صحبت‌هاي منوچهر مقصودي كه مدعي شده غايبان جايي در تيم ملي ندارند، گفت: شنيده‌ام كه مسئولان فدراسيون گفته‌اند غايبان در مسابقات قهرماني كشور جايي در تيم ملي ندارند، اما مسئولان بايد به حرف‌هاي غايبان نيز گوش دهند. اين درست نيست كه بگويند فلان بازيكن مصدوم است، اما مي‌توانند در اردوهاي بعدي شركت كند و ديگران حق حضور ندارند. بنده معتقدم اگر محروميتي در نظر گرفته شده بايد براي همه يكسان باشد؛ چرا كه اكثر غايبان به دلايل مصدوميت در اين رقابت‌‌ها شركت نكرده‌اند.

بوكسور سنگين‌وزن تيم ملي اظهار داشت: ملي‌پوشاني كه سال‌ها عضو تيم ملي بوده‌اند و تمام حريفان خود را شكست داده‌اند ترسي از كسي يا چيزي ندارند. من صحبت‌هاي مسئولان فدراسيون را قبول دارم، اما اين را هم بايد بدانيم كه بوكس رشته‌اي است كه مصدوميت در آن خيلي بيشتر از رشته‌هاي ديگر است و حتي امكان دارد در لحظه آخر زانو، دست و كمر يك بوكسور آسيب ببيند و همين موضوع باعث شود يك ورزشكار در ادامه مسابقات نتواند شركت كند. با برخي از بچه‌ها صحبت كردم آنها علاقه شديدي براي حضور در مسابقات را داشتند، اما مصدوميت اين فرصت را از آنها گرفت.

كاپيتان تيم ملي بوكس در مورد اينكه نمي‌داند چرا مسئولان فدراسيون هميشه از نام وي در انتقادهاي خود استفاده مي‌كنند، گفت: متأسفانه نمي‌دانم مسئولان فدراسيون چرا هميشه اسم من را به عنوان نفر اول مي‌آورند. شايد هم دليل خاصي ندارد و با مطرح كردن اسم من مي‌خواهند كاري كنند تا ديگران حساب كار دستشان بيايد. من باز هم مي‌گويم مسئولان بايد پاي حرف بوكسورها بنشينند و دليل غيبت آنها را نيز بدانند. به هر حال بايد به ورزشكاران احترام قائل شوند.

مظاهري در ادامه اظهار داشت: براي حضور در مسابقات قهرماني آسيا هزينه‌‌هاي زيادي را پرداخت كردم. ما بوكسورها نه حقوق داريم و نه درآمدي براي گذران زندگي‌مان اين در حالي است كه همه رشته‌ها ليگ دارند، اما بوكس آن را هم ندارد تا ما از آن طريق بتوانيم يك مقدار درآمد داشته باشيم. البته سالي يكبار مسابقات قهرماني كشور برگزار مي‌شود و اگر بوكسورها بتوانند در آن رقابت‌ها اول شوند هيئت‌ها يك ميليون تومان به آنها جايزه مي‌دهند و آن هم دردي را دوا نمي‌كند. هيئت‌ها هم به دليل مشكلات مالي تمايلي ندارند در مسابقات قهرماني كشور شركت كنند، اما بايد جوابگوي فدراسيون باشند و به همين دليل از سر ناچاري در مسابقات شركت مي‌كنند.

وي در پاسخ به اين سؤال كه آيا تمايل داري در عرصه مربيگري فعاليت خود را آغاز كني يا خير گفت: نه، به هيچ عنوان چنين تصميمي ندارم. در اين رقابت‌ها فقط مسئوليت بوكسورهاي استان كرمانشاه را بر عهده گرفته‌ام و هر وقت نيازي به حضور من در تيم ملي باشد در خدمت‌گزاري حاضرم. براي نفرات اعزامي به مسابقات هم دعا مي‌كنم؛ چرا كه آنها جوان هستند و كار سختي را پيش رو دارند.

انتهاي پيام/م

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن