تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819594083




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهانگيري: عزم دولت رفع موانع و مشكلات از پيش روي صادركنندگان است


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: جهانگيري: عزم دولت رفع موانع و مشكلات از پيش روي صادركنندگان است
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1392/09/20
معاون اول رئيس جمهور با بيان اينكه مسئولان كشور احترام و اهميت فراواني براي صادركنندگان كشور قائل هستند گفت: عزم دولت اين است كه موانع و مشكلات را از پيش روي صادركنندگان بردارد و اين موضوع را در دستور كار خود دارد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري؛ اسحاق جهانگيري در ديدار صادركنندگان ممتاز و تشكل هاي صادراتي با اشاره به شرايط اقتصادي كشور اظهار داشت: اكنون شرايطي در كشور حاكم است كه براي بازگرداندن رونق به فضاي اقتصادي، نيازمند يك عزم عمومي هستيم و دولت و فعالان اقتصادي با مشاركت و همكاري يكديگر مي توانند مشكلات اقتصادي را از پيش رو بردارند.
معاون اول رئيس جمهور با تاكيد بر اينكه دولت تلاش مي كند با سياستگذاري درست، مشكلات و موانع را برطرف كند گفت: دولت در سال جاري سياست‌ها و تدابيري اتخاذ كرد كه ثبات را به بازار بازگرداند و براي اطمينان بخشيدن به فعالان اقتصادي، تنش و شوك‌هاي لحظه‌اي در بازار را به حداقل برساند.
وي افزود: خوشبختانه گروه اقتصادي دولت بر اوضاع مسلط است و ضمن بهبود روند اقتصادي تلاش مي كند به گونه اي گام بردارد كه مشكلات و فشار جديدي بر كشور تحميل نشود.
آقاي جهانگيري اولويت نخست دولت را در سال جاري كاهش تورم بيان كرد و گفت: دولت بر كاهش تورم به عنوان يك ضرورت مهم تمركز كرد و توانست گام‌هاي مثبتي در جهت جلوگيري از رشد آن بردارد.
معاون اول رئيس جمهور همچنين با اشاره به تجربيات و ابتكارات گروه دپيلماسي دولت تصريح كرد: اين گروه براي تنش زدايي در عرصه بين المللي و گشايش روابط اقتصادي برنامه دارد و بي‌ترديد دولت از نظرها و ديدگاه‌هاي فعالان اقتصادي استفاده مي‌كند و آنان را در تصميم‌گيري‌ها و برنامه‌هاي اقتصادي مشاركت خواهد داد.
وي تاكيد كرد: صادركنندگان در مقطع كنوني مي توانند كمك و همراه بزرگي براي دولت باشند.
جهانگيري در خصوص نرخ ارز گفت: سياست دولت تلاش براي داشتن نرخ واحد ارز است به گونه اي كه ضمن ثبات بخشيدن به نرخ ارز، رضايت بخش توليد و صادرات را نيز به همراه داشته باشد.
در اين جلسه، نعمت زاده وزير صنعت، معدن و تجارت نيز با تاكيد بر لزوم تلاش همگاني براي رشد صادرات غيرنفتي و كاهش سهم نفت در صادرات كشور، از تلاش دولت براي رفع موانع صادرات خبر داد.
در اين نشست رئيس سازمان توسعه و تجارت و همچنين صادركنندگان ممتاز و نمايندگان تشكل هاي صادراتي از بازگشت روحيه اميد در ميان فعالان اقتصادي خبر دادند.
صادركنندگان نمونه كشور همچنين از برنامه هاي دولت در جهت تنش زدايي در روابط بين الملل ابراز رضايت كردند و آن را گامي درجهت كاهش تحريم‌ها، تسهيل در مبادلات و جابه‌جايي پول و باز شدن ميدان فعاليت براي تجار و بازرگانان دانستند.
در اين جلسه همچنين مسائل و دغدغه هاي صادركنندگان و تشكل هاي صادراتي مطرح شد و مشكلاتي همچون عوارض صادراتي، مسائل مالياتي، مشكلات مرزي و گمركي مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن