تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820302396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توصيه هاي وزارت بهداشت در فصل سرما/ افرادي كه بايد واكسن آنفلوانزا بزنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: توصيه هاي وزارت بهداشت در فصل سرما/ افرادي كه بايد واكسن آنفلوانزا بزنند
رئيس مركز مديريت بيماريهاي واگير وزارت بهداشت، با توجه به شروع فصل سرما و احتمال ابتلا به بيماريهاي تنفسي از جمله آنفلوانزا توصيه هاي بهداشتي به منظور پيشگيري از اين بيماري به هموطنان ارايه داد.

به گزارش خبرگزاري مهر، دكتر محمدمهدي گويا گفت: تزريق واكسن آنفلوانزا براي افراد عادي ضرورتي ندارد.

وي افراد بالاي 65 سال، خردسالان، خانمهاي باردار، مبتلايان به بيماريهاي قلبي، مبتلايان به بيماريهاي مزمن ريوي، مبتلايان به آسم، افراد مبتلا به نارسايي مزمن كليه، افراد مبتلا به نارسايي كبد و افراد تحت درمان به دليل بيماري سرطان، افرادي كه دچار ضعف ايمني هستند يا داروهايي مصرف مي كنند كه سيتم ايمني آنها را ضعيف مي كند، را گروههاي پرخطري دانست كه بايد نسبت به تزريق واكسن آنفولانزا اقدام كنند.

رئيس مركز مديريت بيماريهاي واگير وزارت بهداشت با تاكيد بر اينكه واكسن آنفلوانزا مخصوص گروههاي پر خطر بوده و براي افراد عادي ضرورتي ندارد بيان كرد : به مبتلايان بيماري آنفولانزا توصيه مي كنيم ، از خود درماني و مصرف آنتي بيوتيك ها خود داري كنند و بجاي آن به پزشك مراجعه و به دستورات پزشك عمل كنند.

وي با تاكيد بر شستشوي مكرر دستها توسط بيماران و استفاده از مايعات گرم افزود: ترشحات تنفسي كه از طريق سرفه و عطسه در فضا منتشر مي شود مي تواند باعث انتقال بيماري به ديگران شود بنابر اين توصيه مي شود بيماران هنگام عطسه و سرفه از دستمال استفاده كرده و بعد از استفاده آن را در كيسه پلاستيكي قرار داده و در سطل زباله قرار دهند.

كد خبر: 2193208

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۰ - ۰۹:۰۹

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن