تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804338709




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي طرح زمستاني پليس راهور از 20 آذر/ ضرورت به روز رساني قوانين راهنمايي و رانندگي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي: اجراي طرح زمستاني پليس راهور از 20 آذر/ ضرورت به روز رساني قوانين راهنمايي و رانندگي
سردار مومني در جريان بازديد كميسيون شوراها و امور داخلي از مركز فرماندهي و كنترل ترافيك پليس راهور ناجا گفت: به روز كردن قانون راهنمايي و رانندگي نقش مهمي در كاهش تصادفات رانندگي خواهد داشت.


به گزارش خبرنگار خبرگزاري خانه ملت، اعضاي كميسيون شوراها و امور داخلي مجلس از مركز فرماندهي و كنترل ترافيك پليس راهور ناجا بازديد كردند.

در اين بازديد موضوعاتي درباره نقش استفاده از فناوري ها و سيستم هاي هوشمند كنترل ترافيك در كاهش حوادث ترافيكي بيان شد.

سردار اسكندر مؤمني فرمانده پليس راهنمايي و رانندگي ناجا در تشريح فعاليت‌هاي پليس راهنمايي و رانندگي كشور گفت: در اين سالها پليس راهور ناجا عملكرد قابل قبولي داشته است و پيشرفت آن ادامه دار خواهد بود، كاهش تصادفات مي تواند اين موضوعات را اثبات كند.

وي ادامه داد: مركز فرماندهي و كنترل ترافيك پليس راهور ناجا در كاهش و كنترل تصادفات رانندگي نقش مهمي داشته و در مقايسه با كشورهاي خاورميانه از جايگاه خوبي برخوردار است.

مومني با بيان اينكه در صورت تجهيز كامل جاده هاي كشور به دوربين هاي هوشمند آمار تصادفات و سوانح كشور پايين خواهد آمد، افزود: در حال حاضر جاده هايي مانند تهران-مشهد به طور كامل تحت پوشش كنترل هوشمند است و در برخي جاده ها نيز به صورت منطقه‌اي پليس با تجهيزات هوشمند حضور دارد.

وي ادامه داد: دوربين هاي پليس راهور تمامي تخلفات را به صورت آني رصد خواهد كرد به طورمثال سرعت لحظه اي خودروها ثبت خواهد شد و حتي دوربين هاي هوشمند اطلاعات خودروهاي عبوري را به صورت خودكار به دوربين مستقر بعدي در جاده نيز اطلاع خواهند داد كه با اين اقدامات تمامي حوادث جاده اي كشور كنترل خواهد شد.

وي گفت: كنترل فاصله طولي و سرعت متوسطه خودروهاي عبوري از نكات مورد تأكيد پليس راهور ناجا است.

فرمانده پليس راهنمايي ورانندگي ناجا با اشاره به خدمات پليس راهور ناجا ادامه داد: چند مكانيزم براي ارائه خدمت بهتر به مردم در پليس راهنمايي و رانندگي كشور تعريف شده است به طورمثال مردم مي توانند سؤالات مربوط به گواهينامه و نمره منفي را از سامانه 120 جويا شوند.

مومني ادامه داد: مركز فرماندهي و كنترل ترافيك پليس راهور ناجا در طول 24 ساعت طي چند نوبت اطلاعات مفيدي را از طريق شبكه‌هاي راديويي در اختيار مردم قرار مي دهند.

فرمانده پليس راهور ناجا افزود: در سال 89 قانون راهنمايي و رانندگي كشور بازنگري شد و قانون جديد باعث شد سوانح كشور 30 الي 40 درصد كاهش يابد و با گام دوم اصلاحات راهنمايي و رانندگي و تقويت اين قانون اميد است 30 الي 40 درصد ديگر از حوادث و تلفات جاده اي كاهش يابد.

وي ادامه داد: تصويب طرح يك فوريتي مديريت كاهش سوانح رانندگي مي تواند كمك بزرگي در راستاي كاهش تلفات انساني و مادي باشد و نكته اي كه نبايد فراموش شود اين است كه قوانين راهنمايي و رانندگي بايد به روز شود.

اجراي طرح زمستاني پليس راهور از 20 آذر

مؤمني گفت: طرح زمستاني پليس راهور از 20 آذر شروع و تا نيمه اسفند ادامه خواهد داشت و نكته اي كه نبايد فراموش كرد اين است كه در اجراي قوانين راهنمايي و رانندگي بايد حقوق شهروندي از سوي پليس رعايت شود و اين موضوع را به تمامي همكارانم تاكيد كرده ام.

در ادامه اين ديدار امير خجسته رئيس كميسيون شوراها و امور داخلي كشور در مجلس گزارشي را از بازديد اعضاي اين كميسيون از مركز فرماندهي و كنترل ترافيك ناجا به طور زنده از طريق استوديو راديو جوان به اطلاع مردم كشور رساند.

خجسته نماينده مردم همدان وفامنين در مجلس شوراي اسلامي در رابطه با بازديد اعضاي كميسيون شوراها و امور داخلي كشور در مجلس گفت: فعاليت هاي خوبي از سوي پليس راهنمايي و رانندگي ناجا در جهت كاهش ترافيك و حوادث ترافيكي صورت گرفته است.

وي ادامه داد: يكي از نكات مهم در كاهش تلفات جاده اي و ترافيكي فرهنگ سازي واطلاع رساني در زمينه ترافيك است كه بايد تلاش كرد اين اقدامات تقويت شود.

مجلس آماده بازنگري و تقويت قوانين راهنمايي و رانندگي

رئيس كميسيون شوراها و امور داخلي مجلس يادآور شد: نكته ديگر اين است كميسيون شوراها و امور داخلي مجلس آماده همكاري در جهت بازنگري و تقويت قوانين راهنمايي و رانندگي است.

لازم به ذكر است جدگال، زارع زاده مهريزي، رضايي و امير خجسته به عنوان نمايندگان مجلس عضو فراكسيون شوراها و امور داخلي مجلس در اين بازديد حضور داشتند./

پايان پيام

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي]
[مشاهده در: www.icana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن