تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819806023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفته هشتم ليگ برتر واليبالكاله مازندران ميهمان بازرگاني جواهري گنبد است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: هفته هشتم ليگ برتر واليبالكاله مازندران ميهمان بازرگاني جواهري گنبد است
در هفته هشتم ليگ برتر واليبال باشگاه‌هاي كشور كاله مازندران در ديداري خارج از خانه شامگاه امروز ميهمان تيم بازرگاني جواهري گنبد است.
به گزارش خبرگزاري فارس از آمل،هفته هشتم مسابقات واليبال قهرماني باشگاه‌هاي برتر ايران جام ولايت شامگاه امروز چهارشنبه با 6 ديدار كار خود را از سر مي‌گيرد.

شهرهاي تهران، بندرعباس،تبريز،مشهد،اروميه و گنبد در اين هفته ميزبان رقباي خود هستند.

هرچند كاله مازندران در هفته ششم ليگ برتر در ديداري بدون تماشاگر در آمل با نتيجه سه بر صفر از سد سايپاي البرز گذشت ولي هفته گذشته اين رقابت‌ها را در عين ناباوري با نتيجه سه بر يك در تهران مغلوب نوين كشاورز شد.

تنها نماينده مازندران در اين مسابقات سعي دارد اين هفته در سالن المپيك گنبد با كسب بيشتر امتياز از كورس بالاي جدول جا نماند.

در اين ديدار بازيكناني همانند عادل غلامي،حمزه زريني،فرهاد ظريف، صابر نريمان‌نژاد،ميلاد عبادي‌پور و علي سجادي بازيكنان نام‌اشناي بهروز عطايي در كاله هستند و در مقابل باي محمد دوجي واليباليست‌هايي همانند مهران زارع، محمدامين حسن‌زاده، الساندر سيمونوف،سخي عيدي و متين تكاور را در تركيب دارد.

بازرگاني جواهري نيز هفته گذشته در ديداري سخت مقابل صدرنشين اين مسابقات با نتيجه سه بر صفر مغلوب متين ورامين شد.

عباس جلاير ناظر فدراسيون واليبال در اين ديدار بوده و امر قضاوت به محمد شاهميري و عليرضا قريب از داوران بين‌المللي كشورمان سپرده شده است.

هم‌اكنون در جدول اين مسابقات كاله مازندران با چهار پيروزي و كسب 10 امتياز از ديدارهاي گذشته خود در رده سوم جدول جاي داشته و بازرگاني جواهري با سه پيروزي و كسب 9 امتياز در رده هشتم جا خوش كرده است.

انتهاي پيام/86012/ح20

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن