تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خداى عزوجل را اطاعت كند خدا را ياد كرده است، هر چند نماز خواندن و روزه گرفتن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819004202




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در هفته دهم ليگ برتر واليبالگنبد در خانه بازي را به تبريز واگذار كرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در هفته دهم ليگ برتر واليبالگنبد در خانه بازي را به تبريز واگذار كرد
در هفته دهم ليگ برتر واليبال باشگاه‎هاي كشور شهرداري تبريز توانست تيم واليبال بازرگاني جواهري گنبدكاووس را در خانه شكست دهد.


به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، از هفته دهم ليگ برتر واليبال باشگاه‎هاي كشور تيم بازرگاني جواهري گنبدكاووس و شهرداري تبريز عصر امروز در سالن المپيك گنبدكاووس به مصاف هم رفتند كه در نهايت تيم شهرداري تبريز توانست در خانه تيم بازرگاني جواهري گنبدكاووس را با نتيجه سه بر يك شكست دهد.

در ست اول بازرگاني جواهري گنبدكاووس در حالي اين بازي را آغاز كرد كه عبدالله ناظري يكي از بازيكنان مصدوم خود را در زمين به همراه داشت.

در اين ست گنبدكاووس بازي پرفراز و نشيبي را پشت سر گذاشت و سرويس‎هاي خوب و هدفمند در اين تيم كار را براي تيم حريف سخت كرد، هر چند كه دريافت‎هاي ناقص محمدرضا سليماني باعث شد براي دقايقي گنبدكاووس عقب بيافتد اما شاگردان باي‎محمد دوجي سرمربي تيم جواهري گنبدكاووس توانستند امتيازهاي از دست رفته را جبران كنند.

در تيم گنبدكاووس ليبروي اين تيم هم روز خوبي را آغاز نكرد و گل محمد سخاوي در اين ست هماهنگي مناسبي را با تيم نداشت و در نهايت اين ست با نتيجه 25 بر 22 به سود تيم جواهري گنبدكاووس به پايان رسيد.

در ست دوم شهرداري تبريز سرويس‎هاي هدفمند را در دستور كار خودش قرار داد و وحيد والي در اين ست بر روي تور و پشت خط بازي خوبي را به نمايش نگذاشت و حمايت از مهاجمان را هم به خوبي انجام نداد.

در تيم جواهري هيچ‎كدام از حملات محمدرضا سليماني نتوانست امتيازي را براي اين تيم به همراه داشته باشد و دفاع تيم گنبدكاووس با تعويض‎هايي كه انجام شد تبديل به يك دفاع كوتاه قد شد.

در امتياز 18 در حالي كه همه بر اين تصور بودند كه تيم كنبد در همين امتياز 18 باقي خواهد ماند، تعويض‎هاي باي‎محمد دوجي سرمربي اين تيم باعث شد تا جواهري تا امتياز 22 پيش رود اما در نهايت اين تيم شهرداري تبريز بود كه با نتيجه 25 بر 22 پيروز ميدان شد.

شروع خوب گنبدكاووس در بازي امروز و باخت در ست‎هاي بعدي

در ست سوم در شرايطي كه گنبدكاووس بازي را با برد آغاز كرده بود، اما آناليزهاي خوب تيم تبريز باعث شد گنبدكاووس دو ست پياپي را به ميهمان خود واگذار كند.

در اين ست دفاع‎هاي وسط تيم گنبدكاووس

با دفاع كنار فاصله داشتند و تيم شهرداري نيز از اين خلا به خوبي استفاده كرد و امتيازهايي را بدست آورد و گنبدكاووس حتي در انتهاي زمين نيز دچار مشكل بود و در نهايت اين ست با نتيجه 25 بر 21 به سود تيم شهرداري تبريز به پايان رسيد.

ست چهارم در حالي ادامه پيدا كرد كه در طول چهار ست در تيم جواهري گنبدكاووس به هيچ عنوان حمايت از مهاجم به خوبي انجام نشد و دفاع روي تور و دفاع داخل زمين نيز ناهماهنگ بودند و حتي برخي از اوقات دفاع تك‎نفري انجام مي‎شد.

توپ‎هاي برگشتي با برنامه نبود و چيزي كه در شهرداري تبريز قابل مشاهده بود و باعث پيروزي اين تيم در اين بازي شد تاكتيك‎پذيري اين تيم بود، به نحوي كه مربي تيم شهرداري تبريز در يكي از امتيازات يكي از بازيكنان تاثيرگذارش را تغيير داد و با تغيير تاكتيك به خوبي توانست موفق عمل كند.

در نهايت اين ست نيز مشابه ست گذشته با نتيجه 25 بر 21 به سود تيم شهرداري تبريز به پايان رسيد و شهرداري تبريز توانست در ست شماري تيم بازرگاني جواهري گنبدكاووس را در خانه سه بر يك شكست دهد.

انتهاي پيام/83004/غ40

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن