تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818795722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون خدمات شهري شهرداري تهران خبر داداجراي طرح «مهر قلم» به مناسبت آغاز سال تحصيلي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون خدمات شهري شهرداري تهران خبر داداجراي طرح «مهر قلم» به مناسبت آغاز سال تحصيلي
معاون خدمات شهري شهرداري تهران از اجراي طرح «مهر قلم» خبر داد و گفت: اين طرح به مناسبت آغاز سال تحصيلي آغاز شده و تا 15 مهر ادامه خواهد داشت.


به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس مجتبي عبداللهي در نشست خبري خود ضمن تبريك به مناسبت دهه كرامت و ميلاد با سعادت هشتمين اختر تابناك آسمان ولايت و امامت حضرت علي بن الموسي‌الرضا اظهار داشت: شهرداري و به خصوص حوزه خدمات شهري به مناسبت آغاز سال تحصيلي برنامه‌هاي خوبي را در سطح مدارس شهر تهران آغاز كرده است.

وي تصريح كرد: حوزه معاون خدمات شهري در طول سال و در دو مقطع اقدام به گسترش كارهاي خدماتي خود مي‌پردازد كه يك مقطع به مناسبت استقبال نوروز و ديگري در ارتباط با بازگشايي مدارس است.

عبداللهي بيان داشت: به مناسبت آغاز سال تحصيلي طرح «مهر قلم» از سوي حوزه خدمات شهري از پانزدهم شهريور آغاز شده كه اين طرح تا 15 مهر ادامه خواهد داشت.

معاون خدمات شهري شهرداري تهران تأكيد كرد: بيش از 50 موضوع كاري در حوزه خدمات شهري در طرح مهر قلم در دستور كار قرار دارد.

عبداللهي اضافه كرد: در طرح «مهر قلم» معاونت‌هاي مختلف شهرداري از جمله حوزه فرهنگي اجتماعي، حمل و نقل و خدمات شهري كارهاي زيادي را در سطح مدارس شهر تهران انجام مي‌دهند.

وي گفت: آماده كردن مدارس، رنگ آميزي، آسفالت حياط مدارس، ايزوگام مدارس، ايجاد فضاي سبز مدارس، فراهم كردن فضاي ورزشي در مدارس، فراهم كردن سرويس‌هاي بهداشتي و ... از جمله اقداماتي است كه از سوي معاونت خدمات شهري شهرداري تهران در طرح «مهر قلم» در سطح مدارس شهر تهران انجام خواهد شد.

وي گفت: رقم قابل توجهي از سوي معاونت خدمات شهري شهرداري تهران جهت بازسازي و تعميرات مدارس پيش‌بيني شده است و اين در حالي است كه بسياري از شهرداران مناطق به دليل اهميت مدارس بودجه بيشتري را در اين زمينه هزينه مي‌كنند.

معاون خدمات شهري شهرداري تهران افزود: شهرداري تهران در طول تابستان و بخصوص در آغاز سال تحصيلي كارهاي سنگيني را جهت آماده‌سازي مدارس و استقبال از مهر انجام مي‌دهد كه بعضا شهروندان اطلاع كمي از اين اقدامات دارند.

وي گفت: شهرداري توجه ويژه‌اي را به مدارس در سطح 22 منطقه شهر تهران دارد و در جهت نگهداشت مدارس گام‌هاي خوبي را بر مي‌دارد.

عبداللهي افزود: در 8 سال گذشته و در دوران مديريت قاليباف توجه خوبي به مدارس شده است

معاون خدمات شهري شهرداري تهران تأكيد كرد: همزمان با آغاز سال تحصيلي علاوه بر رسيدگي به مدارس حوزه خدمات شهري توجه ويژه‌اي را به سطح شهر و ايجاد فضاي خاصي را در سطح شهر دارد كه از آن جمله مي‌توان به شستشوي جداول، رنگ‌آميزي و ... اشاره كرد.

وي گفت: در ديگر بخش‌هاي حوزه خدمات شهري از جمله بخش ميادين ميوه و تره‌بار از آن‌ها، سازمان بهشت‌زهرا برنامه‌هاي خوبي پيش‌بيني شده است كه همزمان با آغاز سال تحصيلي برنامه ويژه‌اي با حضور شهردار تهران در بهشت‌زهرا براي شهداي دانش‌آموز تهراني برگزار مي‌شود.

عبداللهي افزود: حضور شهرداران مناطق و نواحي در مدارس، اهدا گل به دانش‌آموزان ابتدايي، گسترش فعاليت فروشگاه‌هاي شهروند از ديگر برنامه‌هاي تدوين شده در ايام آغاز سال تحصيلي است ضمن اينكه فروشگاه‌هاي شهروند با تخفيف 20 الي 30 درصد لوازم تحرير را در اختيار خانواده‌ها قرار مي‌دهند.

وي در ادامه به تجهيز و ساخت سرويس‌هاي بهداشتي در سطح شهر تهران اشاره كرد و گفت: هم‌اكنون 5 هزار سرويس بهداشتي در سطح شهر تهران ساخته شده است كه در آينده نيز تعداد اين سرويس‌ها افزايش پيدا خواهد كرد.

عبداللهي تاكيد كرد: در سال‌هاي گذشته اقدامات خوبي در حوزه خدمات شهري و بخصوص در بخش‌هاي پسماند و جمع‌آوري مكانيزه زباله در سطح شهر تهران، ساخت نيروگاه‌ها، شيرابه كهريزك، زيباسازي شهر و همچنين در حوزه سازمان پارك‌ها فعاليت‌هاي چشمگيري انجام شده است.

عبداللهي تاكيد كرد: افزايش سرانه فضاي سبز در سال‌هاي گذشته در دستور كار شهرداري تهران قرار گرفته است بطوريكه در سال‌هاي اخير بيش از 800 الي 900 پارك جديد در سطح شهر تهران ايجاد شده است ضمن اينكه در حوزه‌هاي مختلفي از جمله سازمان آتش‌نشاني تحولات خوبي صورت گرفته است كه از آن جمله مي‌توان به افزايش تعداد ايستگاه‌هاي آتش‌نشاني و تجهيز ناوگان‌هاي فني و تخصصي اشاره كرد.

عبداللهي در پايان خاطرنشان كرد: هم‌اكنون تعداد ايستگاه‌هاي آتش‌نشاني در سطح شهر تهران 105 ايستگاه است كه تا آخر سال تعداد ايستگاه‌ها به 120 عدد خواهد رسيد.

انتهاي پيام/

دوشنبه 25 شهريور 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن