تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خواب روزه دار عبادت ، سكوت او تسبيح ، دعايش پذيرفته و عملش دو چندان است. دعاى روزه دار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819760169




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با بررسي آثار ارساليبرگزيدگان جشنواره نقاشي «مرگ بر آمريكا» در شاهرود معرفي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با بررسي آثار ارساليبرگزيدگان جشنواره نقاشي «مرگ بر آمريكا» در شاهرود معرفي شدند
برگزيدگان جشنواره نقاشي «مرگ بر آمريكا» در شاهرود كه توسط بسيج دانش‎آموزي شاهرود برگزار شد، معرفي و تجليل شدند.


رئيس سازمان بسيج دانش‎آموزي شاهرود امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاري فارس در استان سمنان اظهار كرد: مسابقه‏هاي نقاشي «مرگ بر آمريكا» در شاهرود در واحدهاي مقاومت اميدان بسيج دانش‏آموزي حوزه‎هاي مقاومت ايمان، ايثار و كوثر بسيج دانش‏آموزي شاهرود اجرا شد.

محمدمهدي اسماعيلي افزود: بيش از 800 اثر از واحدهاي مقاومت به دبيرخانه جشنواره نقاشي «مرگ بر آمريكا» در شاهرود ارسال شد كه هيئت داوران شش اثر را در پايه‎هاي اول تا ششم ابتدايي به عنوان برگزيده معرفي كردند.

رئيس سازمان بسيج دانش‎آموزي شاهرود تصريح كرد: اين جشنواره نقاشي با هدف شناساندن استكبار و توطئه‏هاي آن به نسل كودك و اميدان ما برگزار شد و نقاشي‏هاي شركت كرده هر كدام در جاي خود زيبا و برگزيده بودند.

اسماعيلي خاطرنشان كرد: نفرات برگزيده اين جشنواره در پايه اول ابتدايي، اميرعلي اسماعيلي از دبستان آيت‎الله طالقاني، در پايه دوم مليكا جعفري از دبستان امام هادي (ع) و در مقطع سوم ابتدايي فاطمه اسلامي‎فر از دبستان راه دانش برگزيده شدند.

رئيس سازمان بسيج دانش‎آموزي شاهرود بيان كرد: در مقطع چهارم ابتدايي، يكتا محفوظي از دبستان دهخدا و در مقطع پنجم ابتدايي فاطمه بسطامي از دبستان پژوهش و در پايه ششم ابتدايي پوريا احمدي از دبستان آيت‎الله طالقاني حائز رتبه‏هاي برتر شدند.

وي با بيان اينكه هداياي دانش‏آموزان به همراه لوح تقدير با امضا فرمانده سپاه و مديريت آموزش و پرورش شاهرود به برگزيدگان اهدا خواهد شد، افزود: دانش‏آموزان در صف صبح‎گاه‏هاي مدارس خود با اهدا جوايز در هفته بسيج مورد تجليل قرار گرفته‏اند.

اسماعيلي با اشاره به برگزاري مسابقات فرهنگ در هفته بسيج نيز گفت: در هفته بسيج، مسابقه نقاشي با موضوع استكبارستيزي براي واحدهاي اميدان برنامه‎ريزي شده كه دانش‏آموزان تا 15 آذر مهلت داشتند اثرهاي خود را به واحد بسيج مدرسه تحويل دهند.

رئيس سازمان بسيج دانش‎آموزي شاهرود اظهار كرد: مسابقه پيامكي با موضوعات نرمش قهرمانانه، حماسه علمي و انرژي هسته‎اي نيز برگزار شده كه دانش‎آموزان همه مقاطع تحصيلي مي‎توانند جملات خود را به سامانه پيامكي 662355 و 09194312323 ارسال كنند.

وي افزود: مسابقات مقاله‏نويسي و وبلاگ‏نويسي نيز با موضوعات سبك زندگي دانش‎آموز تراز انقلاب اسلامي و حماسه سياسي، حماسه اقتصادي و شهيدپژوهي نيز برگزار شده است كه دانش‎آموزان دوره اول و دوم متوسطه مي‎توانند آثار خود را به واحدهاي بسيج مدارس تا 20 آذر ماه تحويل دهند.

اسماعيلي با بيان اينكه رسالت بسيج ترويج فرهنگ اسلامي است، افزود: ما با انجام اين مسابقات تلاش مي‏كنيم تا دانش‏آموزان با تحقيق و جست ‎و جو و تدبر در مباحث بر بصيرت و معرفت آنها افزوده شود.

انتهاي پيام/2249/

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن