تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به من ايمان نياورده است آن كس كه شب سير بخوابد و همسايه اش گرسنه باشد. به من ايمان ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819319548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به مناسبت هفته پژوهشپژوهشگران برتر آبيك تجليل مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: به مناسبت هفته پژوهشپژوهشگران برتر آبيك تجليل مي‌شوند
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان آبيك از تجليل پژوهشگران برتر و نمونه اين شهرستان هم‌زمان با هفته پژوهش خبر داد.


محمدحسين نصيري امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبيك اظهار داشت: در همايش تجليل از پژوهشگران حوزه دين، فرهنگ و هنر شهرستان آبيك كه روز شنبه 23 آذرماه در سالن آمفي تئاتر شهيد آويني مجتمع فرهنگي و هنري باران برگزار مي‌شود، 15 نفر از پژوهشگران نمونه و برتر اين شهرستان تجليل مي‌شوند.

وي شناسايي نخبگان و تحقيقات و پژوهش‌هاي انجام شده از سوي پژوهشگران و فراهم ساختن بسترهاي لازم براي سوق دادن جوانان شهرستان آبيك به سمت پژوهش را از جمله اهداف برگزاري همايش تجليل از پژوهشگران برتر اين شهرستان برشمرد.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان آبيك تصريح كرد: براي كشف يافته‌ها در موضوعات مختلف با تحقيق، تفحص، تأليف و پژوهش مي‌توان مجهولات را به معلومات تبديل كرد.

نصيري با بيان اينكه پژوهش تنها در مقوله علمي نمي‌گنجد، ادامه داد: در همه زمينه‌ها به ويژه در عرصه‌هاي علمي، ديني، فرهنگي و اجتماعي و اقتصادي مي‌توان به پژوهش‌ها و فناوري جديد دست يافت.

اين مسئول خاطرنشان كرد: با فعاليت در عرصه پژوهش، مي‌توان پديده‌هايي كه اطلاعاتي در خصوص آنها نداريم و يا اطلاعاتمان اندك است را بيشتر بشناسيم و بر علم و منابع اطلاعاتي افزوده شود.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان آبيك ادامه داد: پژوهش سبب آسيب‌شناسي موضوعي خاص مي‌شود چراكه نقاط قوت آن موضوع را تقويت و نقاط ضعف را رفع مي‌كند.

نصيري تصريح كرد: با پژوهش، دريچه‌هاي مختلف علمي به سوي انسان گشوده شده و انسان مي‌تواند به قله‌هاي جديد پيشرفت علمي دست يابد.

اين مسئول با بيان اينكه همايش تجليل از پژوهشگران حوزه دين، فرهنگ و هنر شهرستان آبيك با همكاري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قزوين برگزار مي‌شود، اضافه كرد: در اين همايش علاوه بر مسئولان ادارات مختلف شهرستان آبيك، دانشجويان، دانش‌آموزان، قرآن‌آموزان، خادمان قرآني، گروه‌هاي تعزيه، هنرمندان و فعالان حوزه ديني، فرهنگي و هنري اين شهرستان حضور دارند.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان آبيك با اشاره به جايگاه مهم پژوهش و بها دادن به اين مقوله ضروري جامعه، بيان كرد: سعي شده است همايش تجليل از پژوهشگران حوزه دين، فرهنگ و هنر شهرستان آبيك به طور كاربردي برگزار شود تا علاوه بر افزايش بار علمي مدعوين و حضار، خروجي و بازتاب مطلوب نيز داشته باشد.

نصيري با اشاره به نقش شهداي هسته‌اي در كشور گفت: در همايش تجليل از پژوهشگران حوزه دين، فرهنگ و هنر شهرستان آبيك ياد شهداي هسته‌اي گرامي داشته مي‌شود چراكه اين شهدا عصاره‌ها، شاكله‌ها و شاخص‌هاي مهم پژوهش محسوب مي‌شوند.

اين مسئول اضافه كرد: در همايش تجليل از پژوهشگران حوزه دين، فرهنگ و هنر شهرستان آبيك، يك پژوهشگر و استاد دانشگاه سخنراني مي‌كنند.

انتهاي پيام/77006/

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن