تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819415987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واكنش كميته امداد به تناقضات آماري تعداد مددجويان تحت پوشش اين نهاد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: واكنش كميته امداد به تناقضات آماري تعداد مددجويان تحت پوشش اين نهاد
معاون حمايت و سلامت خانواده كميته امداد امام خميني(ره) با اشاره به انتشار برخي اخبار مبتني بر تناقض آمار مددجويان حقوق بگير كميته امداد، گفت: بديهي است با توجه به شناور بودن آمار افراد مورد حمايت دائم و موردي به واسطه شرايط اقتصادي جامعه و نيز انجام تحقيقات مستمر ميداني از وضعيت مددجويان، اين ارقام ممكن است با تغييراتي البته در مقياس نه چندان زياد روبرو شود.

به گزارش خبرگزاري مهر، علي محمد ذوالفقاري با بيان اينكه اكنون حدود يك ميليون و هفتصد هزار خانوار با جمعيت بيش از چهار ميليون نفر، مددجوي دائم و مستمري بگير اين نهاد هستند، گفت:علاوه بر اين تعداد تا سقف 500 هزار نفر نيز به صورت تك يا چند خدمتي و زمان دار از خدمات امداد بهره‌مند شده‌اند.

وي به جمعيت حدود سه ميليون نفري مراجعين غير مستمر اين نهاد كه به صورت موردي و بر حسب نياز و مراجعه، خدمات درخواستي خود را دريافت مي‌كنند هم اشاره كرد.

اين در حالي است كه چندي پيش محمود ملكوتي خواه ، رئيس اداره بودجه امور توليدي معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور از تناقض آمار مددجويان حقوق‌بگير كميته امداد خبر داده و گفته بود: به گفته خودشان حدود 11 ميليون نفر تحت پوشش كميته امداد هستند و بر اساس آمارهاي ديگري حدود 4 الي 5 ميليون نفر است، بنابراين بايد رقم دقيق اين افراد و اين اختلاف نظر ها مشخص شود بعد در مورد بار مالي سبدهاي كالاي دولت براي اين افراد صحبت كرد.

كد خبر: 2192933

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۱۹ - ۱۵:۴۳

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن