تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819364736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديرعامل اسبق تامين اجتماعي ادعاي مرتضوي را تكذيب كرد؛ حافظي: محجوب در دوران مديريت‌ام بن و كارت هديه دريافت نكرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: مديرعامل اسبق تامين اجتماعي ادعاي مرتضوي را تكذيب كرد؛ حافظي: محجوب در دوران مديريت‌ام بن و كارت هديه دريافت نكرده است
«رحمت اله حافظي» در واكنش به اظهارات مرتضوي كه به دوران مديريت او مربوط مي‌شد، با تكذيب اين ادعا به خبرنگار ايلنا گفت: با وجود آنكه ما به تعدادي از نمايندگان كارت هديه هاي 50 و 100 هزار توماني (براي كمك به افراد بي بضاعت كه بيمه و تحت پوشش سازمان هستند) پرداخت كرده بوديم، اما آقاي محجوب در ميان اين نمايندگان نبوده است و ما هيچ‌گونه پرداختي به آقاي محجوب نداشتيم. مديرعامل اسبق تامين اجتماعي ادعاي مرتضوي را تكذيب كرد؛ حافظي: محجوب در دوران مديريت‌ام بن و كارت هديه دريافت نكرده است


«رحمت اله حافظي» مديرعامل اسبق سازمان تأمين اجتماعي ادعاي سعيد مرتضوي مبني بر پرداخت «بن و كارت هديه» در دوران تصدي‌گري‌اش به رئيس كميته تحقيق و تفحص از اين سازمان را تكذيب كرد.

به گزارش ايلنا، سعيد مرتضوي پيش از اين در واكنش به انتشار گزارش كميته تحقيق پيرامون تخلفات ميلياردي در دوران رياست‌اش بر اين سازمان، رئيس كميته تحقيق را به دريافت بن و كارت هديه متهم كرده بود.

«رحمت اله حافظي» در واكنش به اظهارات مرتضوي كه به دوران مديريت او مربوط مي‌شد، با تكذيب اين ادعا به خبرنگار ايلنا گفت: با وجود آنكه ما به تعدادي از نمايندگان كارت هديه هاي 50 و 100 هزار توماني (براي كمك به افراد بي بضاعت كه بيمه و تحت پوشش سازمان هستند) پرداخت كرده بوديم، اما آقاي محجوب در ميان اين نمايندگان نبوده است و ما هيچ‌گونه پرداختي به آقاي محجوب نداشتيم.

حافظي درباره پرداختي‌هاي سازمان به نمايندگان توضيح داد: اين كارت ها در اختيار نمايندگان مناطق محروم قرار مي‌گرفت تا وقتي افراد بي بضاعت تحت پوشش به آنها مراجعه مي‌كردند، توان كمك داشته باشند.

مديرعامل اسبق تامين اجتماعي ادامه داد: اين كار از اختيارات مديرعامل بوده و از منابع خارج از شمول با مصوبات قانوني هيات مديره انجام شده است.

مديرعامل اسبق سازمان تامين اجتماعي با اشاره به اينكه در مدت حضورم در اين سازمان در دو مرحله اين وجه در اختيار نمايندگان قرار گرفت تصريح كرد: اين كار به صورت محدود انجام شد طي دو مرحله انجام شده است و صرفا براي بيمه شدگان تامين اجتماعي بوده است.

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن