تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):زيارت امام حسين عليه السلام را رها نكن و دوستان خود را هم به آن سفارش كن، كه در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801624981




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس پليس راه كردستان خبر دادرشد 16 درصدي كشته‌هاي تصادفات جاده‌اي در كردستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس پليس راه كردستان خبر دادرشد 16 درصدي كشته‌هاي تصادفات جاده‌اي در كردستان
رئيس پليس راه كردستان از رشد 16 درصدي كشته‌هاي جاده‌اي در 8 ماهه امسال نسبت به مدت زمان مشابه آن در سال گذشته در اين استان خبر داد.


به گزارش فارس از سنندج، رمضان نادري ظهر امروز در حاشيه برگزاري رزمايش طرح زمستانه پليس در جمع خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي در سنندج اظهار كرد: در طول هشت ماه نخست سال‌جاري با وجود افزايش 15 درصدي برخورد با تخلفات رانندگي، 16 درصد كشته‌ها در جاده‌هاي استان رشد داشته است.

رئيس پليس راه كردستان خاطرنشان كرد: در زمينه تصادفات جرحي نيز نسبت به هشت ماهه سال 91 در هشت ماهه امسال رشدي 9 درصدي داشته است.

نادري از رشد 5 درصدي خودروهاي توقيفي به دليل عدم توجه به قوانين و مقررات و انجام اقدامات خطرساز در جاده‌هاي استان خبر داد و گفت: تخطي از سرعت مطمئنه و سرعت غيرمجاز و تجاوز و انحراف به چپ از مهم‌ترين عوامل وقوع تصادفات جاده‌اي در اين استان است.

وي افزود: بيشترين آمار تصادفات و كشته‌هاي جاده‌اي در استان مربوط به شهرستان‌هاي سقز، بانه، ديواندره، دهگلان، قروه، سنندج، بيشترين آمار را به خود اختصاص داده است.

رئيس پليس راه كردستان تصريح كرد: بيش از 50 درصد از تصادفات در جاده‌هاي اصلي استان صورت گرفته است.

نادري با بيان اينكه تنها عامل موثر در كاهش و يا افزايش تصادفات جاده‌اي عامل هوشمند يعني انسان است، اضافه كرد: برخي از اوقات به علت نبود آشنايي كافي و عدم كسب آموزش‌هاي لازم و يا به دلايل عمدي اتفاق مي‌افتد كه منجر به از دست رفتن جان عده‌اي مي‌شود.

وي در ادامه به فعاليت 350 نفر در قالب 104 تيم پليس راه در طرح زمستانه امسال در جاده‌هاي استان اشاره كرد و گفت: پاسگاه‌هاي انتظامي استان نيز به منظور خدمات‌رساني به مردم تجهيز و آماده شده‌اند.

رئيس پليس راه كردستان با اشاره به بارش‌هاي چند روز اخير و بسته شدن راه‌هاي اصلي، فرعي و راه‌هاي روستايي در استان اظهار كرد: روز پنج‌شنبه به دليل بارش‌ شديد برف تمام جاده‌ها و محورهاي اصلي بسته شد كه خوشبختانه با تلاش و سرعت عمل خوب عوامل راهداري، پليس راه، هلال احمر و ساير دستگاه‌هاي ذي‌ربط تا ساعت 12 روز جمعه يعني كمتر از 24 ساعت به صورت كامل بازگشايي شد.

انتهاي پيام/79002/ح30

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن