تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به نيازمند كمك مالى كند و با مردم منصفانه رفتار نمايد چنين كسى مؤمن حقيقى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820965847




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستين شماره سالنامه حديثي بين‌المللي منتشر مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: نخستين شماره سالنامه حديثي بين‌المللي منتشر مي‌شود
مدير امور بين‌الملل موسسه علمي فرهنگي دارالحديث از انتشار سالنامه حديثي بين‌المللي مزين به كلام اهل‌بيت (ع)، ويژه سال 2014ميلادي توسط معاونت فرهنگي، ارتباطات و امور بين‌الملل موسسه علمي فرهنگي دارالحديث در آينده‌اي نزديك خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام بهروز حسين‌پور امروز با اشاره به اهميت سالنامه حديثي بين‌المللي مزين به كلام اهل‌بيت (ع) اظهار داشت: سالنامه حديثي دارالحديث در حقيقت گلچيني از گوهرهاي درخشان و ارزشمند از سخنان معصومين محسوب مي‌شود.

وي خاطرنشان كرد:‌ اين سالنامه رهنمودهاي ائمه اطهار (ع) را در موضوعات گوناگون با رويكردي اخلاقي و تربيتي در برمي‌گيرد تا با الگوگيري از آن‌ها برنامه‌ريزي كرده و گامي به سوي تعالي اخلاقي و معنوي برداريم.

مدير امور بين‌الملل موسسه علمي فرهنگي دارالحديث عنوان كرد: موسسه علمي فرهنگي دارالحديث در تدوين سالنامه‌هاي حديثي داراي پشتوانه دانشنامه‌هاي حديثي متنوع و گسترده بوده بنابراين اين تجربه در تدوين اين اثر موثر بوده و تقويمي كاربردي و الهام‌بخش تاليف شده كه مي‌تواند هديه مناسبي براي ميهمانان بين‌المللي هر نهاد علمي و فرهنگي باشد.

وي با بيان اينكه سالنامه حديثي بين‌المللي شامل تقويم ميلادي، قمري و شمسي است، گفت: اين تقويم هفتگي بوده و احاديث هفتگي با موضوعات اخلاقي و معنوي با رويكرد بين‌المللي، مشتمل بر احاديث ارزشمندي است كه از مجموعه گرانسنگ ميزان الحكمه آيت‌الله ري شهري استخراج شده است.

حسين‌پور خاطرنشان كرد:‌ احاديث اين سالنامه به سه زبان عربي، انگليسي و فارسي درج شده و طراحي تقويم بر اساس تقويم‌هاي روز اروپايي با كاربرد بين‌المللي همراه با باقيمانده سال شمسي براي كاربرد داخلي است.

وي يادآور شد: مي‌توان نمادها و معرفي‌نامه نهادها و سازمان‌هاي مختلف را در اين سالنامه به صورت سفارشي درج كرد.

علاقه‌مندان براي سفارش سالنامه حديثي بين‌المللي، مي‌توانند با مديريت امور بين‌الملل موسسه علمي فرهنگي دارالحديث با شماره تلفن 37176124ـ025 تماس بگيرند./س

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن